Още един прототип в е-мобилното семейство – ‘техничарят’ Duo

Градският 'интелигентен' прототип Duo

Още един прототип в е-мобилното семейство – ‘техничарят’ Duo

Градският 'интелигентен' прототип Duo

В последните години (последната, особено) електромобилната индустрия се развива особено интензивно, а тенденцията е за още по-мащабно разрастване. Напоследък се натъкваме на богато изобилие новаторски концепции, характерни с ниските вредни емисии, които ‘фучат’ по тесните градски завои. Повечето от тях парадират най-вече със ‘зелената’ си сила, омаловажавайки по някакъв начин важността на водача.

В тази връзка, дизайнерът Скот Тан се насочва в нова, амбициозна насока, фокусирайки се върху реалния ‘потребителския опит’. Като резултат се появява ‘Duo‘ – един електромобил, изпълнен с удобни съвременни технологии, свързан с ‘прогресирането’ на града и със спортно ‘сърце’.

Малкият хечбек е издокаран в елегантната, изразителна линия, която в крайна сметка окончателно оформя стилна геометрична форма. Фигура, с 3 м дължина и 1,8 м широчина, ‘остъклена’ с големи странични и предно стъкло – за по-добра видимост на водача. Като допълнение към общата визия, светодиодните фарове са триъгълни, с отлична ефективност.

Доближавайки се до ‘нещата’ за потребителя, електромобилът ‘прелива’ от интерактивни системи за оптимално шофиране. Те включват интегрирани мрежови системи (INS), система за подпомагане на водача (DAS) и най-накрая енергийна система за управление (EMS). INS се отнася до стандартната процедура (стандартен език) за широк спектър от мрежи, засилваща връзката в реално време, информация и актуализации. От друга страна, DAS е ‘изкуственият’, интелигентен насочващ софтуер, интегриран в Duo, подобно на iPhone апликацията SIRI (персонален софтуерен асистент, позволяващ практически всички опции да се направляват гласово).

Що се отнася до ‘зелената’ страна на нещата, за гарантиране на добър пробег, колата ще има литиево-метална-полимерна батерия . Освен това, принадлежностите за зареждане включват двоен режим на захранване: безжично индуктивно зареждане и стандартно зареждане.Тук е мястото, където в удобен момент се включва и третия интерактивен ‘продукт’ – EMS. Тази събирателна система може да се синхронизира със съоръжението за зареждане, като по този начин позволява на потребителя да има пълен достъп до полезна информация, касаеща състоянието на батерията на електромобила, а също и препоръки, относно самото зареждане и ценообразуване му.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *