Двуетажните лондонски автобуси скоро на ток

elektricheski-londonski-avtobus

Двуетажните лондонски автобуси скоро на ток

elektricheski-londonski-avtobus
В този блог: Транспортната икона на Лондон остава червена, но минава “изцяло на зелено”.

Китайската компания Build Your Dreams (BYD) проби и на английския пазар със сключване на споразумение за производство на електрическа версия на иконата на Лондон – двуетажният автобус…

Това беше обявено от кмета на града Борис Джонсън по време на срещата C40: Clean Bus Summit в лондонското кметство по-рано тази седмица.

Джонсън е известен със своята подкрепа за електрическата мобилност и според него “Мнозина не вярваха, че изцяло електрически двуетажен автобус е възможен заради размера на батериите нужни да го захранват. Но чрез съвместната ни работа с BYD и чрез внедряване на най-новите технологии Лондон отново ще е сред първенците в устойчивия транспорт.”

Сега се работи по пилотна версия на двуетажния електробус, който ще стартира пробно от октомври по линия 16 в града.

В Стара Загора и Пловдив пък вървят тестове на чешки електробуси, за което събираме повече инфо и ще подготвим отделен блог.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (9)

  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Онзи ден сутринта, докато чаках служебния автобус в Пловдив засякох един странен да пристига на съседната спирка и си пишеше Тестов електрически. Докато да го снимам и кача тук и той избяга 🙂 Малко му е странна формата иначе бива. В Пловдив основно са на метан и дизелите не са толкова много какво преди. Този конкретно мисля, че е сложен да обслужва линията към Коматево но не му видях номера – чакам с нетърпение да разбера повече инфо 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *