От реклама може и да се печели повече, отколкото от (бързо) зареждане
Когато видяхме за първи път снимката с цветните зарядни станции (в средата на този блог), си казахме “най-накрая нещо свежо”. Цветове, по-разчупен дизайн и в същото време не крещящо екстравагантни, зарядните станции на австралийската компания Tritium се оказаха доста по-големи отколкото изглеждат на снимката. Разбрахме го на провеждащия се в момента eCarTec Мюнхен, където видяхме Tritium Veefil станция, по-висока от нас…
Какво прави австралийска бърза зарядна станция на германско електромобилно изложение? Донякъде причината е в това, че австралийците са подписали договор с германския доставчик на електромобилни решения E-WALD.
На изложението разбрахме, че E-WALD, която предлага електромобили и зарядни станции в Германия, Австрия и Швейцария, е избрана да монтира и поддържа Veefil бързите зарядни станции в тези страни.
E-WALD е и една от най бързо разрастващите се организации за споделяне на коли в Германия – в момента разполагат с близо 200 електромобила от 16 различни модела, както и 140 зарядни станции.
Veefil станцията хвана окото ни естествено най-вече със своя външен вид. С различни цветове и просторно място за брандиране тези станции очевидно предлагат много атрактивни възможности за маркетинг и реклама, но имат и технологични нововъведения.
Според своите създатели Veefil станциите са първите в света изработени само от алуминий и с течно охлаждане, работещи в диапазона от -35 до +55 градуса C. Това би трябвало да означава, че са по-издръжливи на влага и корозия.
От алуминия идва и ниското тегло – 165 кг за зарядна станция с 2 метра височина определено е много добро постижение (повечето подобни станции, за които знаем, са около два пъти по-тежки).
Това, че са направили станцията много подходяща за реклама обаче е едно от най-важните неща за нас в случая с Veefil. Причината е в сложния засега момент с определяне на цените за зареждане на електромобили. От една страна операторите ще искат да печелят добре, за да покриват инвестициите си в скъпи (все още) зарядни станции, от друга потребителите знаят цените на тока и едва ли биха били склонни да плащат големи надценки за бързо зареждане.
Точно тук на помощ идва рекламната площ на станцията. Нея операторите могат да отдават, от което да печелят добре, а в същото време да предлагат разумни цени за зареждане на потребителите, което да им носи допълнителни приходи. Защото вече има фалирали компании, опитвали с високи цени на зареждане.
Вижда ни се с един удар два заека и че от реклама в един момент (ще) може да се печели повече, отколкото от ток. Всъщност, от години смятаме така и Veefil станциите са добро потвърждение за нашето мнение по въпроса.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Leave a Reply