Електрическата кола на Audi – R8 e-tron, отново на дневен ред

Mnogo shoden sus standarten R8, no vse pak elektricheski

Електрическата кола на Audi – R8 e-tron, отново на дневен ред

Mnogo shoden sus standarten R8, no vse pak elektricheski

Суперелектромобилът R8 e-tron ще е силен коз на Audi – Снимка: occforeclosure.net

Audi R8 e-tron отново предизвиква внимание върху себе си – все пак ще го има?!

Така, както някои производители на електрически коли-играчки пробват пазара с разработване на различни модели, действа и Audi, проучвайки алтернативите на електрическото задвижване със суперавтомобила R8 e-tron.

Проектът бе поставен ‘на трупчета’ през октомври 2012 г., в очакване на “пълен преглед на програмата“…

Сега, изглежда, че плановете за разработване на електрически суперавтомобил са подновени и доразвити, а  Audi-ентусиасткият уебсайт Fourtitude разкрива допълнителна информация за R8 e-tron.

Оказва се, че докато проектът е бил подложен на “обстоен преглед”, не е бил изцяло спрян или най-малко, Audi все още имаше допълнителни подробности, които да разкрие за електромобила.

Първо и преди всичко, колата е претърпяла някои стилистични промени, повтаряйки тези на настоящия фейслифт при серийните автомобили R8. Дълъг заден дифузьор и някои разлики по купето, в сравнение с бензиновите R8s, подобряват драг-коефициентът на колата значително – 0.27, което е сериозен спад от предишното 0.35.

Elektricheskiyat krasavets na Audi e burz i s dobur probegЕлектрическият красавец на Audi е бърз и с добър пробег

Стандартните модели R8, са със задвижване на всички колела, използвайки известната Audi Quattro система. Някои R8 e-tron прототипи също са със задвижване на четирите колела, но производствените модели – ако някога ги има – се очаква да бъдат със задно задвижване.

Два синхронни електродвигателя, монтирани в задната част, 376 конски сили ‘под капака и от 0-100 км/ч за 4,2 секунди (или с няколко десети по-бързо от това на Tesla Model S), са само част от впечатляващите характеристики на електрическото Audi.

Специална система упражнява прецизен контрол върху способността на електродвигателите да се въртят в различни ставки, според нуждата. Това помага на колата да завива по-точно и прецизно, като към всяко от задните колела може да се подава или отнема захранващ ток.

Теглото на електромобила е облекчено, чрез използването на въглеродни влакна, подсилени полимери от фибростъкло и алуминий. Главините на колелата са направени от титан.

Olekoteno kupe i luksozen interior pri R8 E-tron - ako go ima...Олекотено купе и луксозен интериор при R8 e-tron- ако го има…

Тежката литиево-йонна батерия е монтирана ниско – за подобряване на разпределянето на тежестта, но също така служи като носещ елемент от ходовата част на електромобила. Пробега все още се обявява около 200 км/заряд, но в комбиниран цикъл – реалните показатели вероятно са 160-170 км.

Производството на R8 e-tron все още официално не е потвърдено, но въпреки това Fourtitude спекулира, че има произведена много ограничена серия и в крайна сметка ще бъде на разположение на привилегировани клиенти.

В същото време, концепцията за този електромобил е по-скоро символ на това, което би могло да бъде възможно от бъдещия електрически супер модел на Audi – макар и силно подобен на кола серийно производство. Но е показателно, че специален електромобил може да бъде още по-впечатляващ …

[От: Green Car Reports]

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *