Нов електрически автобус тръгва от днес по линия 84 в София

elektricheski_avtobus_liniq_84

Нов електрически автобус тръгва от днес по линия 84 в София

elektricheski_avtobus_liniq_84

В този блог: Столична община пуска електрически автобус по линия 84 в София!

От днес по маршрута на линия 84 тръгва нов изцяло електрически автобус, производство на китайската компания Yutong.

Новият електрически автобус бе представен официално вчера от заместник-кмета по транспорта Дончо Барбалов и началникът на “Столичен автотранспортСлав Монов.

Електробусът разполага с 85 места и може да измине до 320 км с едно зареждане в идеални условия (виж таблицата). Времето за зареждане е 5 до 6 часа (или по-бързо при висока мощност).

Ето и още малко от техническите данни на автобуса:

  • Макс. мощност – 200 кВт (въртящ момент 2,400 Нм)
  • Батерия – 295 кВтч литиево-йонна
  • Пробег – 320 км при 20°C без климатик (според тестове)
  • Мощност на зареждане – 60 кВт / 150 кВт / 300 кВт
  • Време за зареждане – 5 часа / 3 часа / 1 час

Засега това е единственият произведен автобус от този тип и ще се движи по маршрута на линия 84 в изпитателен режим през следващите пет месеца, като плановете на общината са до средата на следващата година да бъдат пуснати в движение още 20 такива елетро автобуса.

На този етап няма информация около цената на тестовия модел и как изборът е паднал върху него, но по важното е, че имаме още една стъпка към нещо по-добро макар и засега малка.

Да ни е честит новият зелен автобус и да си пожелаем по-бързо да идват повече такива, за да дишаме по-чист въздух! 


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • 4040 Reply

    Батерия – 295 кВтч литиево-йонна???? WOW!!!! Този в Берлин има само 90кВтч

    [url=”http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/”] http://e-bus.berlin/technik-und-betrieb/%5B/url%5D

    January 20, 2017 at 2:36 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • firesword Reply

    Бързо действат, дано батериите да са добри, защото с това интензивно каране, предполагам, че ще трябва да ги зареждат почти всеки ден. Което са си бая цикли за една батерия…..

    January 20, 2017 at 2:38 pm
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am
  • nedij Reply

    Чудесно! Браво за това решение на СГО! 🙂
    … иначе четох, че след около 4000 цикъла батерията спада с <20% капацитета, което при всеки ден зареждане е >10г! а след 10г … 🙂

    January 23, 2017 at 8:07 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *