Електрическият KIA Soul EV дойде официално в България
Електрическият KIA Soul EV е официално България и ще бъде представен през първия уикенд на юни 2015, с отворен тест драйв за клиенти…
Наскоро някой спомена във форума, че се очаква Soul EV да пристигне и ето че това вече е факт. Още един електромобил на българския пазар ще може да се пробва, купи и кара.
Мощността на Soul EV е 110 кс (въртящ момент 285 Нм), ускорението от 0-100 км/ч става за 11.2 сек, а максималната скорост е 145 км. Батерията на Soul EV е сред най-големите на пазара сега и с 27 кВтч дава реален пробег над 160 км (212 км по Новия европейски цикъл за шофиране). В този клас като капацитет засега по-голяма е само батерията на Mercedes-Benz B-Class E-Drive (36 кВтч).
Зареждането на батерията на Soul EV става за около 5 часа от зарядна станция с мощност 6.6 кВт. Станции с такава мощност в момента има пред салона на Омникар Ауто (срещу салона е Ринг Мол) в София. Нашата организация “ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ” произвежда и продава различни зарядни станции за електромобили.
На бърза зарядна станция (50 кВт) зареждането на Soul EV от 0 до 80% става за около 30 мин. В България още нямаме бързи зарядни – работи се проект за изграждане на 10 броя, който вероятно ще бъде реализиран в първата половина на 2016 г.
В нашия локатор на зарядни станции за електромобили ВсичкоТок можеш да видиш къде има такива в България, както и да добавиш своя, безплатно.
В салона на KIA в София вече е монтирана зарядна станция и точно там ще бъде официалното представяне на Soul EV.
Благодарности за анонса на nio
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (109)
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
45 000 €
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
45 000 €
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
45 000 €
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
45 000 €
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
45 000 €
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
45 000 €
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
45 000 €
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
45 000 €
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.
Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… 🙂
[QUOTE=rEVolution:1467]Ако ще си купуваме трябва и цена да знаем? Иначе си е просто изложба… :)[/QUOTE]
Няма го още модела в ценовата им листа. Ще мина през салона следобед да поискам информация за цените.
69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.
[QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]
Ааа гледам пуснали са ценова листа – €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?
Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.
Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.
45 000 €
Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.
Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]
За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan… останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!
[QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии – тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва “най-доброто съчетание от двете технологии” – едната, по-чистата, ми е достатъчна 😉
И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за “по-икономични” , по- бързи, по- конфортни ……………… Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но…………при някой малки финансови условия.