HFL: Електрическият мотоциклет (Brammo Empulse) е по-истински!

elektricheski_motociklet_brammo-empulse

HFL: Електрическият мотоциклет (Brammo Empulse) е по-истински!

elektricheski_motociklet_brammo-empulse

И аз като теб, не обичам да ми казват кое е хубаво и кое не. Искам да преценя сама. Но мога да се доверя на преценката на доверени източници, интернет страници, в които хората, предоставящи с желание съдържание и мнения дават своята професионална оценка за продукт или услуга. В eCars.bg се чувстваме щастливи точно от същата възможност, да споделяме всичко, което научаваме, защото това е нашият начин да инвестираме в твоята информираност. И като видим нечия вдъхновяваща оценка за електромобилите, няма как да не я споделим. Като тази на Hell For Leather, която се оказа първата медия, качила се на Brammo Empulse. Резултатът от язденето? “Електрическият мотоциклет най-после дойде”

Утвърдилият се като надежден източник в мото онлайн сферата екип на HFL сравнява Triumph Street Triple с Brammo Empulse и заключението е, че всъщност Empulse е по-добрата машина. Реално погледнато електрическият мотоциклет има два пъти по-малко конски сили, но само малко по-нисък въртящ момент, с повече тегло, обаче. Не е по-бърз, нито пък има по-голям пробег. Защо тогава да е по-добър от бензиновия мотор? Под по-добър в HFL имат предвид, че Brammo доставя по-истинско усещане от язденето. Е, както вече казах, няма как да не се довериш на такъв източник …

По-конкретно, в продължение на два дена обиколки из Ашланд, Орландо, Empulse е впечатлил с по-доброто управление и поведение на пътя. По всичко личи, че оптималното разположение на батерията и компонентите на задвижващата система на Empulse го правят доста пъргав и с помощта на супер окачване, доста стабилен в завоите.

Интересното е, че за разлика от повечето електрически мотоциклети (е, те все пак все още не са толкова много), Empulse има 6-степенна трансмисия, макар че при теста HFL установява, че съединителят е малко “тежък” и превключването малко мудно. Все пак, като цяло те намират този компонент за “възнаграждаващ ездача”.

Не е ясно кога в България ще има такъв електромотоциклет, та засега ще трябва да се задоволим с тази оскъдна, но ценна информация. Ако тя е събудила интереса ти, можеш да разбереш повече от самия източник Smile.

От: Autoblog Green

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *