Renault Master на ток и нов Kangoo ZE с по-голяма батерия
В този блог: Renault показа първи електрически бус и нова батерия за Kangoo ZE.
Master Z.E. е новото товарно предложение на Renault и може да е първият електрически бус в масово производство на пазара…
И още – след като наскоро научихме, че Kangoo Z.E. ще получи 50% повече пробег, сега на автосалона в Брюксел заедно с Master Z.E. Renualt показва и Kangoo Z.E. с 33 кВтч батерия.
Същата е вградена и в буса, но са различни возила и съответно пробегът им е различен.
Според Renault, с новата 33 кВтч батерия пробегът на Kangoo Z.E. по европейски цикъл за шофиране е 270 км, но обявяват и реалния – до около 200 км при добри условия и съответно 120 км в студено зимно време. Тази версия се очаква на европейския пазар в средата на годината. Ще потърсим информация от Renault България кога да я очакваме у нас.
Master Z.E. обаче е доста по-голям и за него очакваният реален пробег е 80-120 км. Не е много като за такова возило, но все пак е сред първите електро ванове на пазара и е важно, че най-после идват такива.
Мощността на електромотора на Master Z.E. (заимстван от ZOE) е 57 кВт, а на бордовото зарядно 7 кВт. Максималната скорост е 115 км/ч. С всичките тези параметри очевидно ще е подходящ най-вече за градски или доставки на по-къси разстояния.
Засега няма цена за Master Z.E., като очакванията на Renault са да пусне модела на пазара в края на 2017 г.
Та, това е новото от Renault, за което стана дума в предния блог по темата.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (36)
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Малко слабичък ми се вижда мотора на ZOE сложен на Мaster-a, искрено се надявам да са му сложили по-добра редукция, иначе ще е много ленив от място!
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Даже е по-слаб от този на ZOE, но е на негова база – реално те си имат супер въртящ момент, а и предполагам, че специално за Master-а точно там ще са го пипнали добре. Цялостната оптимизация на мотора ми се вижда важна и най-вече контролерът, но може би една идея повече мощност ще е по-добре.
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
Интересно дали пробега е смятан, когато товарният/пътническият микробус е празен. защото според мен ще има съществена разлика в пробега…
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!
100% няма да има и полвината пробег при натоварен бус в зимно време!