Електромобил завърши успешно рали Дакар

electrik-car-dakar

Електромобил завърши успешно рали Дакар

electrik-car-dakar

В този блог: 100% EcoPowered стигна до финала на рали Дакар.

Първият електромобил в историята на рали Дакар доказа, че може да се пребори с тежките условия. Разработката на Acciona е първият състезателен автомобил “без преки вредни емисии”…

Рали Дакар е едно от най-сериозните предизвикателства за превозни средства и техните пилоти. Тази година състезанието бе още по-тежко поради проливните дъждове и кални участъци през цялото 9 000 километрово трасе. След като над една четвърт от отборите не успяха да завършат е доста впечатляващо, че единственият електромобил премина успешно през Аржентина, Боливия и Парагвай.

Колата, наречена 100% EcoPowered се задвижва от 250 кВт електромотор. Шестте батерии, осигуряващи 150 кВтч енергия, могат да се зареждат поотделно и така позволяват по-кратки спирания за зареждане. На покрива на превозното средство е монтиран 100 Вт соларен панел зареждащ батериите по време на каране.

Тазгодишното участие бе трето за компанията Acciona и нейният елктромобил. Отборът смята преминаването на финалната линия за огромен успех, независимо, че финишира на 57-мо място в категорията си. Постижението доказва, че кола, захранвана с батерии може да издържи на едни от най-тежките условия на Земята без пряко да отделя вредни емисии.

Пилотът на Acciona сподели: “Одисея приключи. Ралито тази година беше много тежко. Някои от участъците в Боливия бяха затруднени допълнително от надморската височина и неблагоприятното време. Беше едно от най-мъчителните състезания в Южна Америка, така че сме развълнувани, че успяхме да стигнем до финала и то с елекромобил.”

Ето основните моменти от участието на 100% EcoPowered: 

{youtube}41GnlnOemDk{/youtube}

 

От: Auto Blog


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (9)

  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am
  • nedij Reply

    прекрасно! 🙂
    надявам се, ако не догодина, по-догодина да се направи офроуд рали само за EV(като формула-е)! 🙂

    January 19, 2017 at 7:34 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *