ZF задвижване за електробус с 300 км пробег, без трансмисия
Известна с това, че от много години насам произвежда трансмисии, оси, кормилни системи и елементи за окачване, ZF се насочва и към проекти с нулеви емисии, като електробуси за градски транспорт…
Електробусът на Bustech се задвижва с AVE130 електрическа система на ZF, която пасва в стандартна задвижваща ос и това я прави много лесна за интегриране в съществуващи дизайни.
В конфигурацията на Bustech, AVE130 се задвижва само с електричество, но може да работи и като серийна хибридна система включваща двигател с вътрешно горене или горивни клетки.
Голямо предимство на системата е, че не изисква трансмисия, тъй като задвижващите електромотори се монтират в колелата на електробуса. Във всяко колело има по един високо оборотен асинхронен електромотор (11,000 об/мин) с максимална мощност 240 кВт и постоянна 120 кВт на ос. Въртящият момент е направо феноменален – по 21,000 Нм на ос.
Откъм пробег целта е оперативно електробусът да постига около 300 км между презарежданията на батериите, с планиран старт на тестовете през септември.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Leave a Reply