ЕС проект за електрически SUV с 1000 км пробег с едно зареждане

В този блог: През януари е стартиран специален електромобилен проект с множество партньори наречен EVC1000.
Заглавието казва всичко, но то е и в името – 1000 км пробег с едно зареждане е постижение, което сега още никой не може да предложи на пазара или най-малкото на приемлива цена.
Целта е амбициозна и зареждането не трябва да трае повече от 90 минути, като технологично задвижващата система ще се състои от 4 мотора в колелата и изключително ефективно управление на енергията, на което се базира цялата концепция.
Финансирането за проекта е на стойност €6.8 милиона и е част от програмата Хоризонт 2020. Работното заглавие на проекта е “Electric Vehicle Components for 1000 km daily trips”, което показва, че фокусът е върху отделните компоненти и по-конкретно извличането на максимална ефективност от тях в работен режим.
Екипът на проекта ще работи за оптимизиране на спирачната система, рекуперирането и планираното електромагнитно активно окачване. Допълнителна ефикасност (повече пробег) ще се търси и чрез автоматизация (автономно управление).
В края на проекта през 2021 г. партньорите ще покажат новите EVC1000 компоненти вградени в два готови за производство демонстрационни електромобила от различни пазарни сегменти. Самите електромобили ще бъдат съвместна разработка на Audi и JAC, на базата на Audi e-tron и JAC iEV6S.
Освен Audi и JAC, в EVC1000 EU проекта участват още AVL List GmbH (Австрия), Brembo (Италия), ELAPHE (Словения), Fraunhofer ENAS (Германия), Ideas & Motion (Италия), TU Ilmenau (Германия), Tenneco Automotive Europe (Белгия) и Университетът на Съри (Великобритания).
Пътувания по 1000 км може би не са точно дневни и масови, но се правят и разработването на електромобили, които да ги покриват, има стойност като пазарна реализация.
Ето линк към официалната страница на проекта.
Comments (18)
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ами крайно време беше, нарочно се мотаят производителите като пускат разни смешни колички с по 150 – 200км пробег.
Още миналата година Ev west и компания натъпкаха 160kwh батерия в преоборудвана дърта 7мица на бмв и изминаха близо 1200км с едно зареждане и то със средна скорост 80кмh. Така че 1000км е напълно постижима цел и със сегашната технология.
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)
Ей това исках да видя “електромагнитно активно окачване” :):):):)