EVgo прави първата станция с 4 х 350 кВт зареждачки в света

evgo-350-kw-charger

EVgo прави първата станция с 4 х 350 кВт зареждачки в света

evgo-350-kw-charger

В този блог: С най-много DC зареждачки в щатите, EVgo изгражда и първата супер мощна.

Проектът стартира в Бейкър, Калифорния с план новата зарядна станция да е готова до юни 2017 г…

Сега мощността на масовите DC зарядни е 50 кВт (реално 43-44 кВт), което прави новите планирани устройства 7 пъти по-мощни. В момента най-голямата мощност е на 145 кВт Supercharger станциите на Tesla и на първата 150 кВт DC зарядна станция в Швейцария.

Очевидно зарядната инфраструктура изпреварва електромобилите като мощност на зареждане. Сега повечето електро коли с DC опция поемат до 50 кВт, далеч под капацитета на планирата 350 кВт зарядна станция. Но технологиите при батериите се развиват много бързо и следващото поколение електромобили от 2018-2019 г. най-вероятно ще може да се зарежда средно с поне 150 кВт.

Проектът е мащабен – устройствата ще са четири (всяко с мощност до 350 кВт), с възможност за монтиране на още четири, с CCS и CHAdeMO щепсели. Предвидени са също соларен навес и батерии за съхранение на енергията.

Точното време за зареждане сега не можем да сметнем, а и зависи от електромобила. Все пак с една проста сметка би трябвало да имаме около 35 кВтч за 6 минути (350/10). Ако Chevrolet Bolt (60 кВтч батерия), например, можеше да се зарежда с такава мощност, от 0 до 80% щеше да отнема около 10 минути, за пробег до към 300 км. Бързинко си е!

Share this post

Comments (9)

  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm
  • firesword Reply

    Според мене това ще се превърне след време в най-масовия стандарт – 350квт зарядни, и батерии на електромобилите около 100-120квтч. Само този соларен панел е според мене 4-5кв, ще има бая да зарежда. При тая съвкупна мощност от 1.4Мв, тоя панел е по-скоро за украса 🙂 Само за една кола на една колонка, ще му трябват 2-3 дни в най-добрия случай, ако не бъркам сметките 🙂

    December 16, 2016 at 6:35 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *