EVIZIA Бургас фото галерия, впечатления и какво предстои

evizia-burgas-dete-risuva-elektromobil

EVIZIA Бургас фото галерия, впечатления и какво предстои

evizia-burgas-dete-risuva-elektromobil

EVIZIA е новото европейско тех шоу за електромобили, което пътува, за да доведе електромобилите и електрическата мобилност до повече хора на повече места – отначало в България.

Началото дадохме в Бургас, на чудесния спортен комплекс Парк Арена ОЗК, около който се събраха 12 изложители с различни електро возила, зарядни станции, услуги и прототипи.

Форматът на EVIZIA е замислен така, технологиите да могат да се изпробват директно и от това да произтича бизнес реализация. Затова акцентът на шоуто е тест драйв на електромобили на две, три или четири колела и с разширяване на пазара дори на повече, защото електробусите, електро камионите и други търговски возила на ток вече навлизат в навия транспортен модел на света – електрическата мобилност.

Специално открито от кмета на Бургас Димитър Николов и управителя на eCars Мартин Хаджистойков, първото EVIZIA тех шоу беше организирано със съдействието на Община Бургас, където вече от години се правят електромобилни стъпки. ОП Транспорт разполага със сервизни електромобили, пред Парк Арена има зарядна станция, както и на още няколко места в града, включително пред пристанището и предстои закупуване на още електромобили и изграждане на зарядна инфраструктура.

В подкрепа на това развитие ПроКредит Банк предлага специални кредити за електромобили и още – нов кредит за изграждане на фотоволтаични централи до 30 кВт. Банката представи своите продукти на специално брандирания си щанд, а за да помогнат електрическата мобилност да идва с по-бързи темпове в България, ето кои компании се включиха в първото събитие – EVIZIA Бургас 17-19 май:

  • Hyundai България – Hyundai Kona Electric и Hyundai IONIQ
  • ПроКредит Банк България – Специални кредити Екомобилност и Фотоволтаика
  • eCars София – Производители на зарядни станции и фотоволтаични решения
  • EVPoint София – Мрежа за зареждане
  • Ampeco София – Софтуерни решения за зарядна инфраструктура и споделена мобилност
  • E-Point София – Електрически тротинетки
  • Crane Пловдив – Производител на зарядни станции
  • Vromos Бургас – Ваканционни електромобили
  • EMCA Electric София – Електромобили под наем
  • Travel by Electric София – Пътуване с електромобили
  • Moto Pfohe Варна – Jaguar I-Pace
  • TopRent a Car Варна – Електромобили под наем Renault Twizy
  • Omnicar Rent Бургас – Електромобили под наем

Със специално избрани за събитието тенти, които да подхождат и на дизайна на комплекса, щандовете изглеждаха по-различно от типичните за изложенията шатри и с удобно разположения до самата изложбена зона паркинг, тестовете на електромобили бяха на една крачка разстояние.

През уикенда бяха направени десетки пробни шофирания на електромобили – Hyundai Kona и IONIQ, BMW i3 и i8, Renault ZOE и Twizy, Nissan LEAF, Vromos ваканционни возила, тротинетки от E-Point и се надяваме с един специален гост, който следващия път се надяваме да бъде достъпен и за тест драйв – електрическият Jaguar I-Pace.

Съвсем малко време не достигна и за пристигането на Audi e-tron, който обаче вече е в България и може да се тества и поръчва.

EVIZIA е и повече от само шоу за електрическа мобилност. Като организатор eCars има вдъхновението да предложи различни приятни добавки, като био кетъринг, качествено кафе и вода, както и добре подредени и функционални щандове за компаниите, откликнали на поканата да се включат с демонтрация на своите продукти и услуги. Добавихме и специална екскурзия за изложителите до о-в Анастасия, където ни посрещна ангажиран домакин, който ни разказа историята и заедно със своя екип ни поднесе чудесна вечеря.

EVIZIA е шоу с визия, което ще се развива с добавяне на технологии свързани не само с електрическата мобилност, но и био, ВЕИ и модерни строителни технологии за по-качествен и природосъобразен живот, с ефикасните технически решения в различни свери и много нови бизнес възможности.

Благодарим на всички EVIZIA изложители и посетители на стартовото събитие и с подготовка за следващото работим за ефективното на влизане на електрическата мобилност в България и други страни.

До нови EVIZIA срещи.

{gallery}evizia-burgas:190:112:0:0{/gallery}

Share this post

Comments (81)

  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • ЕС Reply

    Бедна, скапана и лицемерна история. Крайно време е нещата да се назовават с истинските им имена.

    May 29, 2019 at 5:44 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • Георги Reply

    За съжаление беше доста по-семпло от очакванията ми, но поне успяхме да разгледаме някой модели от доста по-близо. Адмирации все пак за усилията.
    Трябва да има повече такива събития.

    May 29, 2019 at 6:46 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • гост Reply

    Много си беше гот евизията, карах кона и ще си поръчвам, хем че се колебая малко за новия йоник. Модераторите що не блокирате бедното и скапано население дето сере насам и натам?

    May 29, 2019 at 7:03 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ще го блокирам да. То бива бива простотия ама някои хора тролщината им не спира.

    May 29, 2019 at 7:44 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Ангел Райковски Reply

    Поздравления за усилията. Всяко начало е трудно. Но хора като Вас движат света напред.

    May 29, 2019 at 8:59 am
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • Влади Иванов Reply

    Ангел го каза точно. Според снимките изглежда като голям успех, особено с малките любители на електромобили. Да имаме хора в България които държат на позитивен възглед и се мъчат всеки ден да оставят нещо по-добро за всички нас и за бъдещите поколения е за съжаление нещо рядко и заслужава не само нашата подкрепа, но и нашето активно сътрудничество.

    May 29, 2019 at 3:16 pm
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • ЕС Reply

    Бяхме там, наистина си беше загуба на време. Едни и същи автомобили, уж с 400 км пробег, реален 220, няколко лъскави и брандирани трифазни контакта – “зарядни станции” с никакви интерфейси за сериозно управление и картово разплащане и т.н. 4-5 години тоя филм – стига вече. Няма сериозна зарядна инфраструктура – няма да има пазар на електромобили. Докато чакате някой да налее сериозна инвестиция, да откраднете полвината пари, а с другата да симулирате дейност няма как да се случат нещата.

    June 1, 2019 at 10:34 am
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Гост Reply

    Като видя да пишат автомобили, вместо електромобили са ми ясни разбирачите като теб.
    Стой си зад бюрото и реди пасианси.
    Дано дойдат по-добри времена за такива като теб, да си осмислите жалкото съществуване.
    Мишок

    June 3, 2019 at 4:34 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm
  • Е-мо Reply

    “Ne sutor supra crepidam” – не се изказвай за неща, които не разбираш.

    eCars, EVIZIA, VsichkoTok, клуб KaramEl, Еко-Рали България са резултат от дългогодишната работа на шепа ентусиасти с личните им средства и умения. Това е един проект, започнал от нулата, който е без аналог по всички показатели.

    Ако смятате “трифазните контакти” за проста работа, проектирайте собствен контролер, изработете собствен дизайн и корпус, вложете екран, електромер, защита, четец на карти и мрежова свързаност, създайте софтуер за управление, направете го устойчив на всякакви условия, произвеждайте го и го реализирайте. Изграждайте мрежа, съдействайте на хората, работете за транспорт с нулеви преки емисии. Дотогава всичко е само думи, думи..

    PS
    KIA/Hyundai 64 kWh минават и над 400 км извънградско със скорости до 110 и над 500 км в града 😉

    January 24, 2021 at 12:07 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *