Фонов шум при зарежане на Tesla Model Y

tesla-model-3-y

Фонов шум при зарежане на Tesla Model Y

tesla-model-3-y

Става дума за домашно AC зареждане на нов Tesla Model Y, което YouTube потребител е заснел.

Видеото включва сравнение в зареждането на Model 3 и Model Y и е предизвикано от наблюдението, че при зареждане Model Y генерира свистящ звук, особено в началото.

По-късно звукът намалява, но колата все така има фонов шум, докато Model 3 е абсолютно тих.

Мощността на зареждане на двата модела е еднаква, но от това видео изглежда, че има разлика в бордовата електроника, а е възможно и в хардуера.

Подобен свистящ звук генерира и Renault ZOE, който обаче има друг принцип на зареждане. Неговият бордови инвертор осигурява до 22 кВт мощност на зареждане, което е различно от бордовите зарядни на другите електромобили.

В Tesla обикновено реагират бързо с корекции и ще наблюдаваме мрежата за някакви положителни промени по този Model Y казус.

 

{youtube}29SAFf2Giu4{/youtube}

Share this post

Comments (63)

  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Чакам да сравнят Модел У и 3 при зареждане на суперзарядна в3, да видя влиянието на термопомпата.

    April 14, 2020 at 7:26 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    При самото зареждане ли имаш предвид или дали предварителното затопляне ще е различно (по-бързо или по-ефективно)?

    April 15, 2020 at 8:26 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Е-мо Reply

    Според коментарите, това се случва само когато колата се включи в контакта студена т.е. има връзка с подгрева на батерията. Има мнения, че шумът идва от въртене на електродвигателя на колата на празен ход с едновременно подаване на обратно съпротивление, с цел да се отдели топлина. И че вероятно това ще се въведе и при Модел 3 след ъпдейт. Времето ще покаже.

    April 15, 2020 at 11:00 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Атанас Дечев Reply

    Нали имат различно охлаждане. Модел У е термопомпа която при топло време може по лесно да охлажда батерията.

    April 17, 2020 at 6:24 am
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Младен Reply

    Шумът идва от компресора на климатика (термопомпата) и също така най вече от външният вентилатора на охлаждащият радиатор.И двете участват и при охлаждане и при затопляне в зависимост от нуждите на температурният контрол.

    April 17, 2020 at 12:07 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Атанас Дечев Reply

    Но започва веднага щом му вкара кабела и то с ниска мощност от гаража. Вероятно компресора охлажда също и АС/DC модула

    April 20, 2020 at 9:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Да, това е интересното, че мощността не е висока, та да налага охлаждане. Но от друга страна туизито се зарежда само от шуко, но през цялото време му работи вентилаторчето. Даже за известно време след като се спре зареждането и се стартира колата.

    April 24, 2020 at 10:49 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *