- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 12, 2017 at 4:53 pm #38157DimitarMember
Понеже наскоро в другата тема обсъждахме ситуацията към Виена реших да отворя тази тема, за да може да си говорим тук по темата.
Та пътуването от София до Виена с новото 100D беше успешно, ако и малко по-бавно от очакваното. Реално тръгнах в 3:30 сутринта от София с 498 км пробег, чаках 1 час на Калотина, но без проблеми стигнах в 7:45 в Белград, където лесно намерих бързата зареждачка която се намира преди ИКЕА Белград, но в посока Белград-София. Стигнах при среден разход от 180-190 Wh/km с пробеж от още 140 км. За съжаление тук беше причината за забавянето, защото моя Шадемо адаптор не поиска да се разбере със станцията и при комуникацията потичаше малко ток и даваше грешка със съобщение да се откачи зареждачката от колата. Дори при доброто желание на сърбина, с който пробвахем 5-6 пъти да рестартираме процеса остана единствено опцията да зареждам 5-6 часа на Тип 2. Така и направих, но слезнах в центъра на Белград в един гараж, за да мога поне да се разходя и пия кафе.
После продължих с 390 км пробег към Будапеща, където обаче на границата загубих още час покрай гастарбайтерите, и стигнах към 21:30 на летището, където на АББ Терра станция заредих безпроблемно. Такава подобна станция беше бях ползвал с моя шадемо адаптор вече в София и действаше безотказно. Тази в Белград беше някаква друга и може това да обяснява случая. Може и самия адаптор /от новото поколение/ да е претенциозен, не зная. След час и половина зареждане към 00:30 ч. стигнах безпроблемно до Виена.
Заключението ми е изцяло положително. Убедих се, че колата при спокойно каране /около 110 км. и без много изкачвания/ може да мине и 650-700 км. без проблем. Дано в Сърбия се появят алтернативи с шадемо, които съвсем да направят пътуването лесно и бързо.
При въпроси съм на линия.
ПС: Във Виена един сърбин ми каза, че суперчарджъра в Загреб работи от миналия петък. Очаквам и официално потвърждение.
September 13, 2017 at 9:46 am #38159Младен МарковMemberТази нощ и аз не можах да заредя на CHAdeMO-то до Белград. Станцията пробваше дълго време и след това даваше грешка че не можела да провери Insulation…
Поспах в ИКЕА 😀
September 13, 2017 at 9:54 am #38161martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=3443]Тази нощ и аз не можах да заредя на CHAdeMO-то до Белград. Станцията пробваше дълго време и след това даваше грешка че не можела да провери Insulation…
Поспах в ИКЕА :D[/quote]
Ще (си) каже човек, че и в хотелиерския бизнес са занавлезли 😆
September 13, 2017 at 9:58 am #38163Младен МарковMemberМи не им се получава. През нощта паркингът свети свети като ден и отварят в 10:00, съответно тоалетната е в гората отсреща 🙂
Не е оферта. В Белград да се зарежда е по-добре, ама не ми се връщаше
September 13, 2017 at 10:01 am #38165martin@ecars.bgKeymasterЕто, знаех си, че няма да влязат в Airbnb 😆
September 13, 2017 at 10:51 am #38167DimitarMemberНякой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.
Най-близкото бързо зареждане, което аз успях да намеря е на сърбо-хърватската граница при Батровци, но не е реална алтернатива.
September 13, 2017 at 10:52 am #38168Младен МарковMember[quote=”dkraev” post=3447]Някой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.[/quote]
Circontrol
September 13, 2017 at 10:57 am #38170DimitarMemberТук, а и на други места, пише, че Тесла-адапторът имал проблеми с тези станции, ама знаеш ли. В Австрия ми казаха, че новата версия на адаптора /със сива дръжка/ е по-претенциозна, от старата, която била изцяло черна. От друга страна май доста от вас са ползвали станцията в Белград преди, така че изглежда по-скоро е технически проблем.
September 15, 2017 at 10:24 pm #38183Младен МарковMemberПисаха ми лично съобщение в PlugShare, относно CHAdeMO станцията до Белград. Изглежда са я сменили. Някой ако минава скоро, може да провери, дано да работи вече.
Dear Mladen,
We change the charger and fix the problem. Please be so kind if you will have time to try charge ones again and send us a feedback also a picture.
Best regards
PisaEK
ipisai1@gmail.comSeptember 16, 2017 at 1:29 am #38191ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОткриват магистралата от Калотина до Пирот
http://m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-puskat-magistralata-ot-granicata-do-pirot.html
Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
И ако тази преди Белград работи – може да се пътува без спане около някой щепсел.September 16, 2017 at 1:35 am #38193Младен МарковMemberМи аз предлагам да се хванем един ден да отидем на сръбска скара у Димитровград, хем да видим има ли я тая бързата или не, аджеба =)
Тъкмо може и някой друг контакт да открием, за случаите когато някой вече е заел бързата. Защото и това ще започне да се случва…
September 16, 2017 at 5:25 pm #38204ПЕТЪР ПЕТРОВMemberdkraev спомена, че в разговор човек от Тесла – Виена е казал, че SuC при Гьор-Унгария е почти готов. Това доста ме изненада, защото според supercharge.info в Унгария нищо не се случва??? За разлика от Хърватска.
Но днес гледах сайта на Тесла със SuC в проект и погледнах Унгария. И..иии за SuC при Гьор пише срок края на 2017! /другия Nagykanizsa-Hungary- opening by end of 2018./
Митко прав си! До месец два ще има SuC при Гьор.
А случайно се сдобих и със снимка на SuC преди Загреб – Дуго село. Готов е! Чака пускане. Скоро?
Опитвам да я кача, но …Стана!
Attachments:September 16, 2017 at 11:58 pm #38205martin@ecars.bgKeymasterХехе, като не е преасфалтирано и седят следите от настоящите ни (мазни) набези по асфалта 😆
September 18, 2017 at 2:05 pm #38220ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОще една снимка.
6 x 135 kW на n-ската зарядна станция в Хърватска. Не е лошо.
Attachments:September 19, 2017 at 11:52 am #38231DimitarMemberДайте наистина да се разберем да отидем на една скара до Димитровград и да видим нещата реално. Наистина, извън вече трябва винаги да има и един план Б когато стациите са заети, защото това ще е по-честият случай.
Буквално днес първият суперчарджър в Унгария при Sórmas /Будапеща-Загреб/ получи разрешително. Този в Gyór трябва да дойде също скоро според Тесла. Казаха ми във Виена също, че Загреб буквално в рамките на дни трябва да бъди пуснат. При Славонски Брод май нещата ще станат късна есен.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.