• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #32002

    Най вероятно ще правя електромобил,поне чувствам че ми се прави.Първо ще прочета доста,приемам напътствия,доста 😆
    Първо не зная към какъв двигател да се насоча,сериен или трифазен асинхронен.Необходимо ли е охлаждане,да кажем водно ? На Пловдивският панаир,имаше момчета,не помня от къде,Исперих ли,представяха двигател асинхронен с водно охлаждане.Имам такъв шпиндел от шлайфмашина 5 киловата,5000 оборота по памет,с водно.Мисля малък ще дойде ?

    Наставлявай ме !Поучавай ме!Назидавай ме!Хокай ме,но нека си открадна нещо от теб ?

    #32010
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа привет привет и браво за идеята, а момчетата от Исперих са А1 Еко. Може би въпросният електромотор на пловдивския беше на едни други момчета, не съм сигурен.
    Иначе на пичовете от Исперих ще им намериш контактите на http://www.a1group.eu

    И вече от форума който с каквото може да ти помага – да не се мотае :cheer:

    #32099

    [quote=”tirtirlin” post=1590]Най вероятно ще правя електромобил,поне чувствам че ми се прави.[/quote]
    😆

    това много ми хареса 🙂 и аз постоянно имам чувство, че ми се правят какви ли не неща …

    Не е лесно това, което си си наумил и е добре да посмяташ добре и да прецениш можеш ли да завършиш един подобен проект …
    5кв ще ти стигнат да задвижиш нещо, не много тежко, но дотам … за по-сериозни резултати нищо не вършиш с 5кв …
    Отделно предполагам, че е на висок волтаж този мотор, което носи доста разходи за батерия

    Помисли хубаво в какво се забъркваш!
    Един от съветите, които получих като си търсех електромобил относн конверсията беше –
    Това си заслужава само ако много си харесваш колата, която да преправиш в електро.

    #32298

    [quote=”k.i.” post=1603][quote=”tirtirlin” post=1590]Най вероятно ще правя електромобил,поне чувствам че ми се прави.[/quote]
    😆

    това много ми хареса 🙂 и аз постоянно имам чувство, че ми се правят какви ли не неща …

    .[/b][/i][/quote]

    Какви неща ти се правят,сподели ? Отделно се замислям за въздуха като енергоносител.Какво представлява високоефективният въздушен двигател ?Знаете,Пежо,в свой хибрид използва сгъстяване на азот,който пък тласка масло. Всъщност,нека не се заслепяваме,-да разкрием и недостатъците на електромобилите.Защо точно ток!-това е въпросът.Какво би могло да е друго ? Как да имаме най много енергия от килограм маса ? и най достъпно разбира се.Естествено че няма отговор този въпрос за сега.Горивна клетка ? Електромобил също,но батерии,-не ! А суперкондензаторите ?Кажете нещо,дошъл съм при вас за да науча нещата.

    #32335

    [quote=”k.i.” post=1603][quote=”tirtirlin” post=1590]Най вероятно ще правя електромобил,поне чувствам че ми се прави.[/quote]
    😆

    това много ми хареса 🙂 и аз постоянно имам чувство, че ми се правят какви ли не неща …

    .[/b][/i][/quote]

    Какви неща ти се правят,сподели ? Отделно се замислям за въздуха като енергоносител.Какво представлява високоефективният въздушен двигател ?Знаете,Пежо,в свой хибрид използва сгъстяване на азот,който пък тласка масло. Всъщност,нека не се заслепяваме,-да разкрием и недостатъците на електромобилите.Защо точно ток!-това е въпросът.Какво би могло да е друго ? Как да имаме най много енергия от килограм маса ? и най достъпно разбира се.Естествено че няма отговор този въпрос за сега.Горивна клетка ? Електромобил също,но батерии,-не ! А суперкондензаторите ?Кажете нещо,дошъл съм при вас за да науча нещата.

    #32306
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Със суперкондензаторите засега нещата са най-вече при електробусите, заради малкия пробег. Ако се получи развитие там може да влязат и при колите.

    А иначе най-вероятно следващото поколение батерии с твърди елементи (Solid State Battery) ще са по-добри от сегашните литиево-йонни. Под по-добри имам предвид 2-3 повече пробег и по-добра издръжливост във времето и на атмосферни условия, както и много по-малка податливост на запалване и други аварии.

    #32340
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Със суперкондензаторите засега нещата са най-вече при електробусите, заради малкия пробег. Ако се получи развитие там може да влязат и при колите.

    А иначе най-вероятно следващото поколение батерии с твърди елементи (Solid State Battery) ще са по-добри от сегашните литиево-йонни. Под по-добри имам предвид 2-3 повече пробег и по-добра издръжливост във времето и на атмосферни условия, както и много по-малка податливост на запалване и други аварии.

    #32308

    [quote=”tirtirlin” post=1628]Какви неща ти се правят,сподели ? [/quote]
    Повечето едва ли биха били интересни на тукашната аудитория 😛

    Но иначе и аз бих врътнал една електро конверсия на някоя БМВ бабичка от 80-те :cheer:

    Мисълта ми беше да премислиш хубаво нещата и да почетеш преди да се хвърляш.
    Ентусиазма е хубаво нещо и двигател на прогреса в крайна сметка, но подготовката е това, което дава резултатите …

    Малко високопарно ми се получи ама кво да правиш :whistle: :cheer:

    #32344

    [quote=”tirtirlin” post=1628]Какви неща ти се правят,сподели ? [/quote]
    Повечето едва ли биха били интересни на тукашната аудитория 😛

    Но иначе и аз бих врътнал една електро конверсия на някоя БМВ бабичка от 80-те :cheer:

    Мисълта ми беше да премислиш хубаво нещата и да почетеш преди да се хвърляш.
    Ентусиазма е хубаво нещо и двигател на прогреса в крайна сметка, но подготовката е това, което дава резултатите …

    Малко високопарно ми се получи ама кво да правиш :whistle: :cheer:

    #32316

    Може и некой дедка 😆

    #32352

    Може и некой дедка 😆

    #32317

    моооже … :cheer:

    баби, дедки нищо нЕма да върна … 😛

    #32353

    моооже … :cheer:

    баби, дедки нищо нЕма да върна … 😛

    #32324
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа то ще им дойде времето за прераждане, та класиките треа се пазат 😆

    #32361
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа то ще им дойде времето за прераждане, та класиките треа се пазат 😆

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.