- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
May 24, 2015 at 6:59 pm #33233Калин СтавревMember
Здравейте,
Набелязал съм една Reva от чужбина и искам да я внеса и регистрирам тук в София.
Колата е с ляв волан и би следвало да дойде в пълна изправност.
Моля дайте ми напътствия относно стъпките, които трябва да направя и евентуално кое след кое следва. Какви документи са необходими при: Регистрация в КАТ, в общината, стикер за центъра, и т.н. … Също така, доколкото знам от общината давали и някакви ключове за зареждане на публичните електро-колонки (тези в центъра и тази на Цариградско).
Моля, който е регистрирал ел. автомобил, да сподели опит или поне някакви съвети как точно да стане цялата процедура.
Това също е опит да систематизираме информацията така, че да бъде полезна за повече хора, на които им предстои подобна покупка.May 24, 2015 at 7:05 pm #33237martin@ecars.bgKeymasterЗа регистрацията да казват колегите с Рева – има не малко такива. Но едва ли ще трябва да правиш нещо особено, защото тези коли вече ги има в базата на КАТ – просто отиваш с договора и си я регистрираш.
Стикер за безплатно паркиране на синя и зелена зона можеш да си вземеш от ул. Будапеща 17 – веднага като влезеш вдясно на двете гишета. Получих странен имейл от тях да месец преди да ми изтече стикера да си го подновя, че ставало бавно, а първия път стана веднага. Ще ходя в понеделник да го подновявам и ще пиша.
От общината не предоставят ключове за зареждане на никакви станции. За тази на Цариградско можем да ти дадем чип.
May 24, 2015 at 7:22 pm #33239Калин СтавревMemberБлагодаря за бързия отговор ! Следващите дни пиши какво е станало с подновяването на твоя стикер. Интересно ми е дали при подновяване пак ще искат да се носи целия набор документи ?
А как се ползват зарядните станции в центъра? Не е ли ограничен достъпът по някакъв начин – с ключ, чип, карта … ти ползвал ли си ги ?
Разбира се, ще съм благодарен, ако ми дадете чип/ключ за която и да е станция.May 24, 2015 at 7:25 pm #33242martin@ecars.bgKeymasterСтанциите в центъра са платени, абонаментът е 50 лв мисля – ще проверя и ще пиша.
May 27, 2015 at 4:17 pm #33316КонстантинMemberРегистрацията е като на всяко друго МПС в КАТ.
Документи на колата, договор, гражданска няма еко такса …
Регистрира се като L7e категория каквато е.Преди стикер за синя зона от Градска мобилност, през общината за документ, че не дължи данък поне аз така правих … не знам дали има промяна.
Зарядните в центъра са платени – Фулчарджър е фирмата.
Мога да ти пожелая успех, късмет и др такива в контактите с тях … 😆 😆 😆
За сметка на това от 1 седмица колонките не работят :sick:
Методите на плащане са на изразходван ток или предплатено 50, 100 и тн лева …May 28, 2015 at 12:07 am #33321Калин СтавревMemberБлагодаря много за информацията за КАТ, за стикери и други подобни.
Ще проверя и Фулчарджър какво точно ще ми предложат, но като гледам по отзивите, явно не са най-добрата опция.
Аз планирах да си направя и моя зарядна станция пред блока, че все някъде ще трябва да зареждам.June 2, 2015 at 6:11 pm #33362КонстантинMember[quote=”k_stavrev” post=1851]… явно не са най-добрата опция.[/quote]
Не са … единствената са :whistle:June 8, 2015 at 4:25 pm #33421КонстантинMemberмда …. само да добавя малко прясно инфо относно зареждачките на Фулчарджър …
Промяна няма, не работят, а Фулчарджър не могат да бъдат “достъпени”, никаква реакция :dry:
June 23, 2015 at 8:54 pm #33599Калин СтавревMemberРивата ДОЙДЕ !!! 🙂
Моделът е: Mahindra Reva i Delux – и е фабрично с литий.
Аз не знам кое точно й е делукс, защото няма доста от екстрите, които имат другите – подгряване и охлаждане на седалките, климатик … няма такива екстри. За сметка на това има печка на дизел. 🙂След ДВА ДНИ (!!!) разправии в КАТ – София, най накрая е официално регистрирана. Но за одисеята в КАТ – после.
Днес я покарах, ДОВОЛЕН съм ! 🙂
Днешните ми изпитания из София показаха: Макс скорост – 85 км/ч на равно и 90 на спускане в НОРМАЛЕН режим. В режим Бууст май няма разлика за максималната.
За съжаление не знам с какъв капацитет са й акумулаторите. Пристигна заредена на около 80%, аз днес изминах 30 км, и все още имам около 45% заряд Което ми изглежда доста добре.Все още остава проблемът как да зареждам пред блока (т.е. на местата, където живея и работя).
Очаквам мнения и препоръки… 🙂
Attachments:June 24, 2015 at 11:24 pm #33602Илиян ЗвездоброевMemberЗдравей,
Първо едно голямУ ЧЕСТИТО за придобивката. Да навъртиш много безаварийни електро километри. Аз още нямам електромобил, но и аз се чудя къде бих зареждал, след като нямам гараж. При нас зад блока е пълно с гаражни клетки, от времето когато не бяха забранени и сега са заварено положение. Сигурно са поне 50. Все някой продава. Има един гараж, който човека си е прекарал ток от балкона до гаража 😆 и май само в него има ток. На vsichkotok.bg може да видиш къде има станции за зареждане. Не знам дали тези на фулчарджър работят. Тези дни като минавам покрай тях, май дисплеите им не светят 🙁June 25, 2015 at 12:17 am #33604Rumen VelinovMemberЧестито 🙂 Със здраве да си я караш. За зареждането мисля, че най-добрия вариант е да потърсиш да наемеш гараж. Ако намериш и такъв, който остава не много топъл през лятото и не-много студен през зимата, ще увеличиш живота на батериите.
June 30, 2015 at 11:22 pm #33618Ефтим ЕфтимовMemberЧестито и от мен ! Ако имаш някакви въпроси, питай .
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.