Пробег само 60 км с едно зареждане?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #28084
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Карам си Туизито преди малко и гледам един от шофьорите на Спиди заключва електро баничарката и потегля към някакъв вход. Бипкам му, викам “Как е?”

    “Ааа твоята сигурно минава повече.” “Що, бре?”, питам – “За повече от 60 км в София не стига”, казва.

    Леле, ма ние ходихме до Пловдив му викам. “Е до Пловдив може ама в града не става”.

    Шокче! Нямам идея как ги карат, но като беше при нас за 5 дена под 80 км не сме падали, без да го жалим. Явно нашето нежалене е слаба работа :lol:. Да изкарваш само 60 км с електро Канго просто си е шок!

    #28092

    Незнам колко отнема пълно зареждане на канго, дали стига една нощ. Май рено трябва да се замислят за 2х ъпгрейд на батерията. Спиди незнам как ще реагират и какви резултати ще пуснат в края на годината.

    #28100
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”firesword” post=1230]Незнам колко отнема пълно зареждане на канго, дали стига една нощ. Май рено трябва да се замислят за 2х ъпгрейд на батерията. Спиди незнам как ще реагират и какви резултати ще пуснат в края на годината.[/quote]

    С шуко кабела му (2 кВ мощност) – 10 часа :(. С Mennekes и стенно зарядно (3 кВ мощност) – около 6 часа. Няма опция за бърз заряд дори в последния модел. Силно се надявам в следващия тази сериозна липсва вече да е отстранена.

    #28125

    не се връзва с това мнение, а имам основание да го смятам за меродавно

    [quote=”BadAngel”]
    да, спиди купиха 20 електрически канга и са много доволни, както от автономията, така и от практичността на електромобилите

    от техните автомобили има вече и такива на по 15 000 км, като при замерване на капацитативността на батерията няма реални загуби от параметрите и като нова

    също така един от собствениците на спиди има тесла, от която също е доволен и си я кара всеки ден

    [/quote]

    #28131
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Точно затова ме изуми този момък ама нали карах по улицата и той вървеше по тротоара, та просто разменихме по няколко думи в движени и нямаше как да го разпитам повече.

    Значи на Валери му е дошъл неговия Model S? Днес описвахме електромобилите, за които знаем, и остана по-късно да му се обадят да го питат, ама не бях на срещата на асоциацията и не зная дали са му звъняли. Ма ето ти казваш, че вече си я кара. Значи известните нам Model S в България вече са седем :cheer:.

    #28135

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    #28143

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    #28156

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    #28165

    И още по темата – в момента ОП Транспорт в Бургас тества Рено Канго ZE в ежедневната си работа. Дизеловите им автомобили изминават по около 100 км в изцяло градски условия ежедневно при поставянето и свалянето на скоби на нарушителите. След ден ще имаме точни данни относно разхода на колата в градски условия, пробег и т.н. Очаквайте инфо.

    #28175
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Потвърждава се всичко от нашия тест преди година – еКанго си прави спокойно 120-130 км, а както и k.i. е писал, има и съвсем различни впечатления от Спиди. Но това момче ме изуми с тези 60км и затова реших да го споделя във форума.

    Добър тест и снимки си направил, а за еКанго мога да кажа, че като се качих за първи път ме шашна с возията си – грам не очаквах баничарка да вози приятно и комфортно като тежка лимузина :cheer:

    #28183
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Другото, за което се сещам, е, че установихме, че има голямо значение от терена. Миналото лято участвахме в ЕКО Рали България с еКангото на Рено България. То състезанието е за изминаване на определени участъци с точно определено време и няма нищо общо с думата “рали” :lol:. Но ето какво:

    По пътя нагоре към Боровец карах бавно или нормално, вече не помня, едва ли е било с повече от 60. На баир обаче зарядът в батерията буквално се изпарява като вода върху котлон :lol:.

    В Боровец заредихме и следваше спускането към София, покрай язовир Искър. Някъде около Пасарел ако не се лъжа разбрахме, че нещо закъсняваме и трябваше да вдигнем оборотите. Съответно до центъра на София карах точно като на рали и буквално му стопих лагерите. Трябваше и да изхабим определено количество ток, че и това замерваха (за най-нисък разход на ток). Въпреки педала до ламарината постоянно, обаче, това чудо просто отказваше да му мърда стрелката на заряда сума ти време. По-късно като правихме друг тест пак се случи и се разбра, че като го караш надолу и да го натискаш като лудо разходът е тотално различен от този на баир. Нагоре, за да е поносим разходът, трябва да караш с до 30 км/ч, което, знаете… 😆 Иначе гълта електрони като невидяло.

    #28202

    Към nio

    Кангото беше ли натоварено?

    #28248

    Добре дошъл във форума! Не беше натоварено. Но имам уговорка с Омникар да го взема отново за няколко дни, и тогава ще мога да дам още инфо. Ще имам възможност да го натоваря и да видя как се отразява това на разхода. Очаквай и блог по темата скоро.

    #28258

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    #28281
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ние го карахме голямото (Maxi) от София до Пловдив натоварено – и успяхме да стигнем с едно зареждане. Трябваше обаче да каркаме бавничко по магистралата, много бавничко :cheer:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.