Анкета Model S или Q7 plugin.

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #30527

    http://www.easypolls.net/poll.html?p=53d9e821e4b002fc79c2cca8

    Здравейте, хайде да направим тази анкета популярна за да могат да се съберат огромен брой гласували.

    Наскоро шефа на Ауди заявил че е говорил със собственици на Model S и те биха предпочели хибриден Q7.

    Ето оригиналната статия където прочетох съобщението. Един от гостите на сайта в коментар под статията предложи тази анкета и идеята ми се струва хубава. Нека да видим колко са хората които биха предпочели Q7 пред ModelS.
    http://insideevs.com/audi-boss-tesla-owners-want-plug-hybrid-audi-q7/#comment-498996

    #30536

    Аз гласувах – до момента е 4:0 за Тесла 🙂
    Не бих си взел хибрид – повече части -> по-скъпо евентуално, по-малка батерия – не може да се конкурира с пробега на Тесла.
    Ако има голяма батерия пък – ще съм доволен, че мога да карам само на ток, но ако не използвам ДВГ-то редовно, какво ми гарантира, че ще проработи точно когато ми потрябва 🙂
    Въпреки всичко това, пак е опция. Не можах да намеря характеристики на Q7.

    #30544
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Странно сравнение ми е това малко, но уважавам, че някой е решил да го направи. Гласувам за Tesla!

    Ако е създадена от теб, тук във форума можеш да пуснеш анкета и ще е по-лесно да я популяризираме и ще е по-видима 🙂

    #30562

    Не е създадена от мен анкетата. Видях я и ми се стори добра като идея. Писах и в английския сайт да се опитат читателите да я популяризират и да се гласува повече за да е по-меродавно. Иначе и аз гласувах за теслата и в момента резултата е 7 – 0 за Тесла. Като цяло изказванията на Ауди относно електромобилите са доста идиотски. Това е поредното идиотско изказване. Човека говори, че на никой не му трябват електромобили, които стоят само в салоните. Те щели да правят автомобили, които се продават. Ами Модел С определено не седи само в салоните и се продава доста добре, даже последно биеше по продажби луксозните модели на Ауди.

    #30571

    [quote=”firesword” post=1439]Аз гласувах – до момента е 4:0 за Тесла 🙂
    Не можах да намеря характеристики на Q7.[/quote]
    Ами то това Q7 май е просто едно обещание и нищо повече. Сигурно разработват нещо, но засега на бял свят няма нищо.

    #30580
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”vesi4″ post=1442]Не е създадена от мен анкетата. Видях я и ми се стори добра като идея. Писах и в английския сайт да се опитат читателите да я популяризират и да се гласува повече за да е по-меродавно. Иначе и аз гласувах за теслата и в момента резултата е 7 – 0 за Тесла. Като цяло изказванията на Ауди относно електромобилите са доста идиотски. Това е поредното идиотско изказване. Човека говори, че на никой не му трябват електромобили, които стоят само в салоните. Те щели да правят автомобили, които се продават. Ами Модел С определено не седи само в салоните и се продава доста добре, даже последно биеше по продажби луксозните модели на Ауди.[/quote]

    Точно такова е изказването на въпросния човек от ауди, че те искали да печелят и затова ще предлагат дизел плъгин хибриди, защото хората това искали и така те ще продават, а няма да държат непродаваеми електромобили в салоните си. Моите извинения за тежката зависимост на Ауди към дизела, но вчера отидох да си оставя в един сервиз на приятели стария Бенц нещо да му погледнат и на криковете имаше две дизелови аудита на по 5-6 години, които нещо ги бъзикаха и в халето беше адска смрад, а по улиците не е по различно. Най-вече защото се махат скъпите филтри за твърди частици и се почва димилката. Всеки има право на избор и моят не е ауди (или друг) плъгин хибрид, като същевременно уважавам желанието на всеки да кара такава кола. Електромобилите с удължен пробег (малки ДВГ) са друго нещо.

    #30587

    Тук основният въпрос е до колко са истински EREV/PHEV въпросните аудита и до колко е просто маркетингов трик. Защото ако ел. пробега е с ограничена мощност и е под 50-60 км – тогава просто няма смисъл от тях и всичко е маркетинг.

    Ако има нормален ел. пробег, а не някакви си 20тина км, тогава бих се замислил на този етап вместо чисто ел. автомобил… въпреки, че не съм фен на Ауди.

    #34077

    Напълно съм съгласен с earenil.
    В момента се оглеждам за нов семеен автомобил. Волво плъг ин хибрид е с пробег около 40-50 км на ток и с цена около 170-180 хил.лв Освен това горивния двигател е бензин с разход над 10 л. на 100 км. Има поръчани, ще могат да се получат в началото на 2016 г. При Ауди нещата са подобни като пробег, само дето двигателя е дизелов и е с по-нисък разход – около 7-8 л на 100 км. Цената е пак около 180 х.лв. Доставки втората половина на 2016 г.
    За тези пари съм решил да си поръчам модел Х и толкоз. Парите са почти еднакви, всички ще ги чакам с месеци, поне да има за какво. Пък и на зареждащите се хибриди поддръжката е ужасно скъпа – периодично обслужване при тях е около 1000 лв. Освен това малкия ел пробег не оправдава високата цена.

    #34084

    Напълно съм съгласен с earenil.
    В момента се оглеждам за нов семеен автомобил. Волво плъг ин хибрид е с пробег около 40-50 км на ток и с цена около 170-180 хил.лв Освен това горивния двигател е бензин с разход над 10 л. на 100 км. Има поръчани, ще могат да се получат в началото на 2016 г. При Ауди нещата са подобни като пробег, само дето двигателя е дизелов и е с по-нисък разход – около 7-8 л на 100 км. Цената е пак около 180 х.лв. Доставки втората половина на 2016 г.
    За тези пари съм решил да си поръчам модел Х и толкоз. Парите са почти еднакви, всички ще ги чакам с месеци, поне да има за какво. Пък и на зареждащите се хибриди поддръжката е ужасно скъпа – периодично обслужване при тях е около 1000 лв. Освен това малкия ел пробег не оправдава високата цена.

    #34085

    Напълно съм съгласен с earenil.
    В момента се оглеждам за нов семеен автомобил. Волво плъг ин хибрид е с пробег около 40-50 км на ток и с цена около 170-180 хил.лв Освен това горивния двигател е бензин с разход над 10 л. на 100 км. Има поръчани, ще могат да се получат в началото на 2016 г. При Ауди нещата са подобни като пробег, само дето двигателя е дизелов и е с по-нисък разход – около 7-8 л на 100 км. Цената е пак около 180 х.лв. Доставки втората половина на 2016 г.
    За тези пари съм решил да си поръчам модел Х и толкоз. Парите са почти еднакви, всички ще ги чакам с месеци, поне да има за какво. Пък и на зареждащите се хибриди поддръжката е ужасно скъпа – периодично обслужване при тях е около 1000 лв. Освен това малкия ел пробег не оправдава високата цена.

    #34083
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това с поддръжката и малкия ел. пробег са болезнени истини. Компромисни коли уж за прехода… Какво има да му прехождаме като има Model X и някой е доказал, че може да се прави SUV на ток. Шляпай батерии и не се занимавай с ДВГ-та :whistle:

    #34090
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това с поддръжката и малкия ел. пробег са болезнени истини. Компромисни коли уж за прехода… Какво има да му прехождаме като има Model X и някой е доказал, че може да се прави SUV на ток. Шляпай батерии и не се занимавай с ДВГ-та :whistle:

    #34091
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това с поддръжката и малкия ел. пробег са болезнени истини. Компромисни коли уж за прехода… Какво има да му прехождаме като има Model X и някой е доказал, че може да се прави SUV на ток. Шляпай батерии и не се занимавай с ДВГ-та :whistle:

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.