• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 171 total)
  • Author
    Posts
  • #27538

    Отиваш в Киров (те са дистрибутори на генераторите Honda) и им обясняваш деликатността на проблема. Внушаваш им, че имат уникалния шанс да са пионерите в сферата и ще имат частта да участват в най-грандиозния световен проект – електрифицирането на пътната мрежа, като на тях се пада честта да внедрят във всеки електроcar по един агрегат… Така хем ще бъдат увековечени на алеята на автоелектрическата слава, хем ще направят продажби, щото видиш ли, Туизи не се продава, понеже няма генератори за него… и ако вземе, че стане, ама еееех, само да можеше да стане…

    С две думи, мотивираш ги да направят проба. Мисля, че ще се съгласят да тестват няколко агрегата, докато магията стане. Мисля, че 2-киловатовата Хонда ще стане, защото е истински инвертор, а не измислен китайски… Kipor се водят качествени, но не са Honda. Само който има Хонда знае каква е разликата…

    #27557

    Не съм сигурен, че токоизправител ще свърши работа, проблема не е от тока от агрегата, а от резките скокове и спадове в консумацията.

    #27566

    Познавам ги чудесно Киров, правил съм проби на техни агрегати два пъти, имам доста електроуреди, които ми се налага да работят в парковете, та затова. Не вярвам да ми откажат, ще опитам в понеделник.
    Колкото до ремаркето, ако някой знае да обясни защо на електромобили и хибриди не се разрешава да теглят ремарке. Много искам да зная. Открих още нещо интересно.

    132.png

    Човекът е изминал няколко хиляди мили с това ремарке на територията на USA. Без никакви проблеми. Писах на производителите на теглича, отговориха че техния теглич е за монтаж на багажник за велосипеди, но може и да се тегли ремарке до 750 кг. Все пак според щатското законодателство тегленето на ремарке е нарушение при експлоатацията на Тесла и може да доведе до отпадане на гаранцията. Предупредени сте! B)

    #27690

    Днес сутринта установих, че в петък съм постигнал нов дневен рекорден пробег с Туизи-то. Прилагам снимка. Важно е да се отбележи, че този пробег не е предварително планиран, нито самоцелно постигнат. Това е разстоянието, изминато от мен в петък, 11.04, обикаляйки по задачи и зареждайки на всяко възможно място. Даже в едно село се оказа, че в къщата която поддържаме нямаше ток. Помолих в селския магазин – железария да ми дадат ток да си заредя колата. Човека се съгласи, купих си две брадви от него. Накрая платих 2 лв. за зареждането и готово. Ако беше отказал, нямаше да мога да се прибера до Бургас. Не че нямаше да питам друг. Накрая човека се молеше да си взема колата, всички от селото спирали да го разпитват каква е тази кола, на кого е, колко вдига и т.н.
    WP_20140412_07_15_01_Pro.jpg

    #27634

    Днес сутринта установих, че в петък съм постигнал нов дневен рекорден пробег с Туизи-то. Прилагам снимка. Важно е да се отбележи, че този пробег не е предварително планиран, нито самоцелно постигнат. Това е разстоянието, изминато от мен в петък, 11.04, обикаляйки по задачи и зареждайки на всяко възможно място. Даже в едно село се оказа, че в къщата която поддържаме нямаше ток. Помолих в селския магазин – железария да ми дадат ток да си заредя колата. Човека се съгласи, купих си две брадви от него. Накрая платих 2 лв. за зареждането и готово. Ако беше отказал, нямаше да мога да се прибера до Бургас. Не че нямаше да питам друг. Накрая човека се молеше да си взема колата, всички от селото спирали да го разпитват каква е тази кола, на кого е, колко вдига и т.н.
    WP_20140412_07_15_01_Pro.jpg

    #27651
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Уникална работа, 220 км за един ден. Планирам нова ел. система на вилата и дано този месец да се получи да я направя, та мисля да ида до селото с Туизи. В двете посоки е към 110 км. Като се прибера следобед има време за едно пълно зареждане и за час и нещо да се направят още 80 км, та 200 са си абсолютно постижими.

    Предвид работата можеш ли ако се зададе пак такова обикаляне да записваш броя и продължителността на зарядните сесии? Ще стане супер с такива данни да се допълни. Ако пък си носиш и енергомера ще може да демонстрираш на хората, при които зареждаш, колко си изразходил :whistle:.

    #27706
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Уникална работа, 220 км за един ден. Планирам нова ел. система на вилата и дано този месец да се получи да я направя, та мисля да ида до селото с Туизи. В двете посоки е към 110 км. Като се прибера следобед има време за едно пълно зареждане и за час и нещо да се направят още 80 км, та 200 са си абсолютно постижими.

    Предвид работата можеш ли ако се зададе пак такова обикаляне да записваш броя и продължителността на зарядните сесии? Ще стане супер с такива данни да се допълни. Ако пък си носиш и енергомера ще може да демонстрираш на хората, при които зареждаш, колко си изразходил :whistle:.

    #27752

    Ще направя каквото мога, лошото е, че имам доста работа и не остава време за записване на време за зареждане, изхарчен ток и т.н. Даже не бях забелязал, че съм минал такива км, чак на сутринта видях. За моето Туизи е ежедневие да се зарежда по няколко пъти дневно и да минава 120-150 км на ден.

    #28300

    Нов рекорд за БГ – 8000 км с Туизи. За точно 4 месеца. Без абсолютно никакви проблеми, което е супер впредвид моята експлоатация. Нищо не дрънка, нищо не тропа, нищо не се е повреждало за толкова км. Доволен съм. Колкото до парите за ток – около 100 лв за целия този пробег. Правете си изводи. Предишната ми бензинова кола за тези 8000 км би изразходвала 1300 лв за гориво. Само от тази разлика избивам две лизингови вноски на Туизи-то. А следващия месец и масло ще трябваше да сменям – нови 250 лв. 😉 Как да не се чувствам доволен? B)

    #28388

    Подобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!

    WP_20140426_19_39_26_Pro.jpg
    Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.

    А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?

    WP_20140426_14_03_20_Pro.jpg

    #28578
    Иво
    Member

    Здравей,
    Как убеди човека че зареждането е било 2лв?
    На мен ми се наложи да си заредя ел. колело в един ресторант, от там ме изгледаха така всеедно ще им направя 100лв сметка за ток. :S
    А по бензиностанциите дават ли да се зарежда или пак трябва да се моли човек?

    #28618

    Това е единствения път, в който зареждах на външно място. Създал съм си мрежа от контакти, при познати, клиенти и т.н. и зареждам без проблем. Човека от железарията не съм го молил, просто попитах и се съгласи. Колкото до двата лева, не съм се обяснявал, просто като си взимах колата му дадох два лева и толкоз. Но ти може да си купиш един енергомер – 30 лв, и да си го носиш и като зареждаш да показваш колко точно ток си заредил. Но ако се замислиш къде ходиш, и на всяко място, където имаш престой си подготвиш по един контакт и няма да имаш никакви проблеми. С няколко междинни зареждания се минават доста км дневно, виж другата тема за Туизи.

    #28649

    Много яка рекламка :whistle: :whistle: :whistle:
    [video width=425 height=344 type=youtube]tneDBe6iQaw[/video]

    #28681
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Кефска работа :woohoo:

    #29251

    МАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!

    Доказва го следващата снимка.

    WP_20140527_11_17_25_Pro.jpg

    Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
    За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
    И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:

    WP_20140526_16_20_58_Pro.jpg

    При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
    Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 171 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.