- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 3, 2014 at 11:29 am #24388martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”ajcinema” post=850]Например ако мога да отида до магазина на 2 или 5 км от нас, аз го правя пеша. Ако трябва да отида до другия край на града, използвам градския транспорт. Ходя на работа пеш и се връщам пеш (около 10-12 км ежедневно). Всичко това не защото свивам разходите, а защото това е моето разбиране![/quote]
Ей, това ми допада много. Аз ходя пеша до магазина, макар да е на 1 км само, пък и колело карам, хем че заради сайтовете ми повечко съм вкъщи, а бих ходил и аз така на по-дълги разстояния :cheer:.
March 3, 2014 at 3:04 pm #24396Георги РусиновMemberОчевидно информацията, която имах лятото е била подвеждаща. Сега остава да реша дали да събирам пари още половин година и повече… или да стартирам другия си проект – 650 кубиков газифициран скутер с ел-приставка…
March 3, 2014 at 10:03 pm #24417Николай ИвановMemberБраво, ajcinema!
Твоят пост ми напълни душата! Как да се изразя, макар и да спорим в известна степен с теб за Туизи, всъщност ние с теб изповядваме еднакви принципи на съществуване. Ходенето пеша, паркирането само според правилата, никога на тротоара или в тревата и т.н. И за мен Туизи е ежедневното муле, другата кола се ползва доста по-рядко. При това пак като при теб не заради разходите. Колкото до дългия пост, админа е прав, и аз се притеснявах, ама вече си пиша на спокойствие. Както виждаш, четем ги, при това с удоволствие.
П.П. Г-н Администратор, не зная как, но наистина нивото на форума е високо. B)March 5, 2014 at 10:55 am #24482Георги РусиновMemberБлагодаря за добрите думи!!!
[quote=”nio” post=855]Как да се изразя, макар и да спорим в известна степен с теб за Туизи, всъщност ние с теб изповядваме еднакви принципи на съществуване.[/quote]
Всъщност аз не възприемам разговорите тук като спорове. За съжаление не мога да се отплесвам с разяснения към това, което казвам и то понякога може да звучи нападателно, но не е така. Впечатлението се създава от липсата на време да оформя по-четивно постовете си. Имам едва десетина минути на ден, през които мога да си позволя да вляза в интернет и едва успявам да си видя съобщенията. Затова пиша възможно най-стегнато и повечето неща могат да бъдат погрешно разбрани. Старая се да бъда лаконичен и да кажа колкото се може повече информация с максимално малко текст. Не ми се получава винаги…
По случайност модерирам два форума – в единия всички раздели, а в другия само един. И в двата имам основно правило, което налагам като правило за всички потребители – да не се нападат, да не се обиждат и ако случайно някой пост прозвучи двусмислено или провокативно, създателят му да се коригира и да направи всичко по силите си да потуши спора или в най-лошия случай възникналата кавга. Останалите пък, имат задължението да се постараят да не се обиждат лесно и ако нещо им се стори провокативно, най-напред да стиснат зъби и после да потърсят разяснение. Моменталната атака е забранена.
В резултат – вече повече от година не ми се е налагало да модерирам или да премахвам постове или обидни думи или изобщо да се налагат каквито и да било наказания. Ако някой случайно кривне от пътя, първата работа е да го помоля да бъде внимателен.Вероятно по навик и тук пиша всичко направо, както го мисля в момента, и разчитам на останалите потребители да не го приемат заядливо или оспорващо.
Имам въпрос по темата – какво означава “остатъчна стойност”?
March 6, 2014 at 7:55 am #24538Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
March 9, 2014 at 7:34 pm #24573Николай ИвановMemberНаправих 5000 км на Туизи-то!!! B) 😆 B)
За тези по-малко от три месеца съм спестил отровните газове от 300 /Триста / литра бензин!!! Може ли някой да каже колко гр. СО2 е това?
Имам и други добри новини – според висш представител на Омникар ауто-официален вносител на Рено, до две седмици ще стартират продажбите на електромобилите – Туизи и Канго. Лизингодател вече има – Интерлииз, уточняват се детайли по лизинговите схеми. И още нещо – лизинга ще е само оперативен. Тоест без придобиване на автомобила. Надявам се това да е само засега… Има и още добри новини – от лятото в БГ ще имаме и Зои. Потвърдено, 100 % сигурно, вече са поръчани няколко бройки за производство! :silly:March 9, 2014 at 11:42 pm #24622martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=875]Направих 5000 км на Туизи-то!!! B) 😆 B)
За тези по-малко от три месеца съм спестил отровните газове от 300 /Триста / литра бензин!!! Може ли някой да каже колко гр. СО2 е това?
Имам и други добри новини – според висш представител на Омникар ауто-официален вносител на Рено, до две седмици ще стартират продажбите на електромобилите – Туизи и Канго. Лизингодател вече има – Интерлииз, уточняват се детайли по лизинговите схеми. И още нещо – лизинга ще е само оперативен. Тоест без придобиване на автомобила. Надявам се това да е само засега… Има и още добри новини – от лятото в БГ ще имаме и Зои. Потвърдено, 100 % сигурно, вече са поръчани няколко бройки за производство! :silly:[/quote]Да, за Интерлийз става дума, просто бавничко се получават нещата, но по-добре всичко да е уточнено.
Бреййй, вчера говорих с нашия приятел Иво в Рено и нищо не ми каза за Зои. То аз не съм го и питал, но ето ти супер инфо. Браво. Чудесна новина!
Аз съм много назад с километрите от теб, но смятам да наваксам 😆 Спестяването е страхотно, за това спестяване работя с желание да стане при много повече хора :cheer:.
March 13, 2014 at 7:59 am #24789Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
March 17, 2014 at 11:04 pm #24968Николай ИвановMemberТемпературите се повишиха и с батерията на Туизи настъпиха драстични промени. Например преди след нощно зареждане и изминаване на 37 км с висока скорост 75-80 км/ч имах остатък за още около 17-22 км. Това е при нулеви температури или малко под нулата. А днес сутрешната температура беше 9 градуса и резултата е остатък 39 км след 37 км със същата висока скорост !
Пак днес при температура около 15-16 градуса изминах с едно зареждане 82 км и оставаха още 3 км. При това извънградско каране с изкачвания и спускания в Странджа планина.
Имам и един въпрос – колко е консумацията на късите светлини на Туизи? За час например?March 17, 2014 at 11:29 pm #25002Илиян ЗвездоброевMemberНещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.March 18, 2014 at 12:00 am #25041Николай ИвановMemberКрушките са Н4 или Н7, и са 55 вата. Искате да кажете, че консумацията е толкова малка – само 1,8 % от батерията за един час, това означава при час шофиране загуба от само 1,2 км от пробега, така ли? Ако това е така не ми трябват никакви дневни светлини.
March 18, 2014 at 12:00 am #25058Николай ИвановMemberКрушките са Н4 или Н7, и са 55 вата. Искате да кажете, че консумацията е толкова малка – само 1,8 % от батерията за един час, това означава при час шофиране загуба от само 1,2 км от пробега, така ли? Ако това е така не ми трябват никакви дневни светлини.
March 18, 2014 at 12:42 am #25086martin@ecars.bgKeymasterСега като слизах да го включа да се зарежда погледнах:
Фарове – Hella
Крушки – обикновени General Electric H4 60/55WMarch 18, 2014 at 1:05 am #25096martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=927]Крушките са Н4 или Н7, и са 55 вата. Искате да кажете, че консумацията е толкова малка – само 1,8 % от батерията за един час, това означава при час шофиране загуба от само 1,2 км от пробега, така ли? Ако това е така не ми трябват никакви дневни светлини.[/quote]
110 вата за двете крушки би трябвало да намаляват пробега с по-малко от километър на час (вероятно към 800 метра). В рамките на дневния пробег едва ли повече от 2 км може да ти заминат от пробега. Все пак може да се използват крушки от типа на Philips EcoVision, които мисля имат до около 20% по-малко консумация, но ще е незначителна “печалба”. Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.
March 18, 2014 at 10:17 am #25128Plamen PetrovMember[quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.