• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 238 total)
  • Author
    Posts
  • #27420

    Ехааа, това е доста повече от нашето постижение на тест-драйва пред Експо 👿

    #27234

    Ехааа, това е доста повече от нашето постижение на тест-драйва пред Експо 👿

    #27450

    Това съм го виждал и преди, само не мога да разбера как се случва? Това тунинговано ли е? При мен повече от 85 км/ч не може да вдигне при никакви обстоятелства. Разкрийте как става магията?

    #27261

    Това съм го виждал и преди, само не мога да разбера как се случва? Това тунинговано ли е? При мен повече от 85 км/ч не може да вдигне при никакви обстоятелства. Разкрийте как става магията?

    #27460

    [quote=”nio” post=1151]Това тунинговано ли е? При мен повече от 85 км/ч не може да вдигне при никакви обстоятелства. Разкрийте как става магията?[/quote]
    Е как да не е тунинговано 😉
    Рено са направили доста скрити “капанчета” при производството на своите електрички…
    Но лека, по-лека нещата почват да се разкриват!

    #27274

    [quote=”nio” post=1151]Това тунинговано ли е? При мен повече от 85 км/ч не може да вдигне при никакви обстоятелства. Разкрийте как става магията?[/quote]
    Е как да не е тунинговано 😉
    Рено са направили доста скрити “капанчета” при производството на своите електрички…
    Но лека, по-лека нещата почват да се разкриват!

    #27498

    Днес направих опита със зареждането на Туизи от агрегат. Получава се без проблем, мощността е достатъчна. Техническите данни на агрегата са на една от снимките по-долу.
    WP_20140409_16_09_43_Pro.jpg

    WP_20140409_16_09_54_Pro.jpg

    WP_20140409_16_10_19_Pro.jpg

    Установих нещо интересно. Зареждането на батерията става на тласъци, нещо като пулсиращ ток. Агрегата от снимките е с автоматична газ, и подава според консумацията. При включване отначало работи около 2-3 минути с висока мощност, а после мощността пада. Следва пик, рязко подаване на газ, после отново спад и т.н. Но явно промяната в мощността на консумирания ток е много рязка. Секунда преди да подаде газ на агрегата му светва лампата за претоварване, после дава газ и всичко се оправя. След 2-3 секунди газта отново се връща почти до празен ход, после пик и пълна газ. Точно при светването на лампата екрана на Туизи угасва за миг /примигва/. Предполагам, че в един момент генерирания ток е недостатъчен. Явно агрегата реагира бавно на повишаването на консумацията и докато подаде газ има проблем. След секунда се оправя. Категорично не става въпрос за недостиг на мощност, при работа с повече газ зарежда нормално, но тези пулсации смущават нещата. Може би при агрегат с постоянна газ този проблем няма да го има. Днес ще потърся такъв, да пробвам и с него. Иначе агрегата определено не се товари, при включване на отоплителна печка с мощност 2 кВт работи с малко повече газ, отколкото при зареждането на колата. И още – за около 3-4 минути зареди 1% от батерията и прогнозния пробег се увеличи с 2 км.
    Ако реша проблема с подаването на газ и зареждането стане стабилно ще е добре. Ще мога да оставя да зарежда 3,5 часа цяла батерия и да засечем консумацията на бензин.

    #27313

    Днес направих опита със зареждането на Туизи от агрегат. Получава се без проблем, мощността е достатъчна. Техническите данни на агрегата са на една от снимките по-долу.
    WP_20140409_16_09_43_Pro.jpg

    WP_20140409_16_09_54_Pro.jpg

    WP_20140409_16_10_19_Pro.jpg

    Установих нещо интересно. Зареждането на батерията става на тласъци, нещо като пулсиращ ток. Агрегата от снимките е с автоматична газ, и подава според консумацията. При включване отначало работи около 2-3 минути с висока мощност, а после мощността пада. Следва пик, рязко подаване на газ, после отново спад и т.н. Но явно промяната в мощността на консумирания ток е много рязка. Секунда преди да подаде газ на агрегата му светва лампата за претоварване, после дава газ и всичко се оправя. След 2-3 секунди газта отново се връща почти до празен ход, после пик и пълна газ. Точно при светването на лампата екрана на Туизи угасва за миг /примигва/. Предполагам, че в един момент генерирания ток е недостатъчен. Явно агрегата реагира бавно на повишаването на консумацията и докато подаде газ има проблем. След секунда се оправя. Категорично не става въпрос за недостиг на мощност, при работа с повече газ зарежда нормално, но тези пулсации смущават нещата. Може би при агрегат с постоянна газ този проблем няма да го има. Днес ще потърся такъв, да пробвам и с него. Иначе агрегата определено не се товари, при включване на отоплителна печка с мощност 2 кВт работи с малко повече газ, отколкото при зареждането на колата. И още – за около 3-4 минути зареди 1% от батерията и прогнозния пробег се увеличи с 2 км.
    Ако реша проблема с подаването на газ и зареждането стане стабилно ще е добре. Ще мога да оставя да зарежда 3,5 часа цяла батерия и да засечем консумацията на бензин.

    #27512

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    #27321

    Няма да откриеш генератор с “постоянна газ”, защото такъв не съществува. Обясних го в предишен пост. Всички малки генератори работят с константни обороти и подаването на газ става в момент на натоварване. Целта е оборотите да останат… постоянни!

    Можеш да пробваш с марков генератор (например Honda) или с по-мощен. Предполагам, че Хондата ще има по-бърза реакция, стига да има къде да я изпробваш. Предполагам, че в шоурум няма да ти откажат…

    #27396

    Няма да открия, прав си. Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.

    #27586

    Няма да открия, прав си. Обаче един електротехник днес ми каза, че може да го направи да работи на пълна газ постоянно, с някакво съпротивление в управлението на агрегата – утре ще му го занеса. Щял да накара агрегата да си мисли, че постоянно има висока консумация. :blink: Ще видим.

    #27405

    Нищо не сте писали за ремаркето, явно ме определихте за луд и сте ме игнорирали ! 🙁 :ohmy: :unsure:

    #27595

    Нищо не сте писали за ремаркето, явно ме определихте за луд и сте ме игнорирали ! 🙁 :ohmy: :unsure:

    #27418

    [quote=”nio” post=1168]Нищо не сте писали за ремаркето, явно ме определихте за луд и сте ме игнорирали ! 🙁 :ohmy: :unsure:[/quote]

    eee, чак па луд… 😛 😛 😛

    До колкото знам на някои хибридни (май на всички) и електрически коли е забранено да се слага теглич – справки в Тойота за Приус-а.
    Но това не пречи да виждаме и подобни снимки:

    great_think.jpg

    :whistle: :whistle: :whistle:

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 238 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.