- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 4, 2014 at 3:20 am #24413Todor DringovMember
Произведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24423Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24427Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24435Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24440Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24450Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24496Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:20 am #24518Todor DringovMemberПроизведена през 1942 в Лион Франция възстановен само един екземпляр
Оловни батерии 96 волта 336 амперчаса тегло 1000 кг от общо тегло на колата 2 тона две нива на електрическа спирачка и колата е продавана с комплект зарядно динамо и мотор като опция
Видях я в музея на колите в Лион и останах приятно изненадан
линка е на френски но е събрана почти цялата история на електричките от 1850 до 1960 година
http://www.kartelec.com/f/mob/fr_historique1.htmMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24415Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24420Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24430Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24436Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24441Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24446Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиMarch 4, 2014 at 3:30 pm #24458Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
Поздрави -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.