Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #36269

    Да слагат, колко да слагат? Това им е единствената станция:)

    #36262

    Е първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.

    Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D

    #36270

    Е първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.

    Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D

    #36273

    Е първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.

    Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D

    #36265

    Е то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
    Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂

    #36272

    Е то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
    Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂

    #36276

    Е то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
    Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂

    #36289

    В случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.

    Бюрокрация е повече от инвестицията =)

    #36296

    В случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.

    Бюрокрация е повече от инвестицията =)

    #36299

    В случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.

    Бюрокрация е повече от инвестицията =)

    #36373
    Vass
    Member

    Да спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!

    #36378
    Vass
    Member

    Да спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!

    #36379
    Vass
    Member

    Да спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!

    #36380
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добри новини, благодарско, а пък ние имаме една връзка и като има техническо инфо Tesla като подадат документи за мощности ще свиркаме каквото научим.

    #36384
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добри новини, благодарско, а пък ние имаме една връзка и като има техническо инфо Tesla като подадат документи за мощности ще свиркаме каквото научим.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.