- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
November 30, 2016 at 7:57 pm #36269Rumen VelinovMember
Да слагат, колко да слагат? Това им е единствената станция:)
November 30, 2016 at 8:34 pm #36262Младен МарковMemberЕ първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.
Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D
November 30, 2016 at 8:34 pm #36270Младен МарковMemberЕ първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.
Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D
November 30, 2016 at 8:34 pm #36273Младен МарковMemberЕ първата е, дали ще остане единствена ще видим. Дано не, и с по-адекватни цени и начин на плащане. Това с предплатени карти е извинявай… Най-лесният за тях и най-неудобният за потребителя начин.
Първият който магистрални станции с онлайн плащания и смислени цени ще изкърти. Десетте Тесли които пътуват често из България =D
December 1, 2016 at 12:25 am #36265Илиян ЗвездоброевMemberЕ то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂December 1, 2016 at 12:25 am #36272Илиян ЗвездоброевMemberЕ то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂December 1, 2016 at 12:25 am #36276Илиян ЗвездоброевMemberЕ то с тея 250 лв. , май си предплащаш близо 10 000 км, и то зареждане само при тях. Вече почнах да се питам колко ли ще струва на един инвеститор да направи станция някъде по магистралата, със соларни панели и батерии да речем, или да се захранва от мрежата.
Макар, че бензиностанциите да го направят, ще е много по-удобно, по-бързо във времето, по-лесно, вероятно и по-евтино. Направо се чудя какво чакат още, колко му е да праснат една зарядка поне по основните пътища. Като знам Петрол какви пари ръснаха за “изключително необходимите” им BW/BOBJ системи… да вземат малко и “хардуер” 🙂December 2, 2016 at 12:28 pm #36289Младен МарковMemberВ случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.
Бюрокрация е повече от инвестицията =)
December 2, 2016 at 12:28 pm #36296Младен МарковMemberВ случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.
Бюрокрация е повече от инвестицията =)
December 2, 2016 at 12:28 pm #36299Младен МарковMemberВ случая голям фактор е и това че трябва ЧЕЗ/ЕОН да прекарат ток с голяма мощност. А и самите оператори на зарядните станции трябва да получат лиценз че могат да продават ток. Иначе не могат да вземат пари за зареждането.
Бюрокрация е повече от инвестицията =)
December 9, 2016 at 5:28 pm #36373VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
December 9, 2016 at 5:28 pm #36378VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
December 9, 2016 at 5:28 pm #36379VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
December 9, 2016 at 5:57 pm #36380martin@ecars.bgKeymasterДобри новини, благодарско, а пък ние имаме една връзка и като има техническо инфо Tesla като подадат документи за мощности ще свиркаме каквото научим.
December 9, 2016 at 5:57 pm #36384martin@ecars.bgKeymasterДобри новини, благодарско, а пък ние имаме една връзка и като има техническо инфо Tesla като подадат документи за мощности ще свиркаме каквото научим.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.