- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 4, 2017 at 1:30 am #36629Младен МарковMember
Аз ги имам нахвърлени от известно време насам. Трябва да се намислят предложения за всеки конкретно, да се убедят и естествено да има готовност да се сложат станции. Елементарно =D
January 4, 2017 at 5:00 pm #36627Rumen VelinovMemberВ другите страни бързи станции(50кВ) слагат или инвеститори с цел бъдеща печалба, или авто производителите, или някаква кооперация между двете. Не съм чувал потребители да са се самоорганизирали, да са дали пари от себе си и да са изградили бърза зарядна инфраструктура. Много ще се радвам да сме първите 🙂
January 4, 2017 at 5:00 pm #36630Rumen VelinovMemberВ другите страни бързи станции(50кВ) слагат или инвеститори с цел бъдеща печалба, или авто производителите, или някаква кооперация между двете. Не съм чувал потребители да са се самоорганизирали, да са дали пари от себе си и да са изградили бърза зарядна инфраструктура. Много ще се радвам да сме първите 🙂
January 4, 2017 at 5:00 pm #36634Rumen VelinovMemberВ другите страни бързи станции(50кВ) слагат или инвеститори с цел бъдеща печалба, или авто производителите, или някаква кооперация между двете. Не съм чувал потребители да са се самоорганизирали, да са дали пари от себе си и да са изградили бърза зарядна инфраструктура. Много ще се радвам да сме първите 🙂
January 4, 2017 at 6:37 pm #36628Младен МарковMemberУви, на Балканите не сме много по инвестиции, далновидност и бизнес. Единици са истински хубавите и добре замислени бизнеси и нас, но слагането и опериране на зарядни станции не е от тях =)
January 4, 2017 at 6:37 pm #36633Младен МарковMemberУви, на Балканите не сме много по инвестиции, далновидност и бизнес. Единици са истински хубавите и добре замислени бизнеси и нас, но слагането и опериране на зарядни станции не е от тях =)
January 4, 2017 at 6:37 pm #36639Младен МарковMemberУви, на Балканите не сме много по инвестиции, далновидност и бизнес. Единици са истински хубавите и добре замислени бизнеси и нас, но слагането и опериране на зарядни станции не е от тях =)
January 4, 2017 at 8:47 pm #36631VassMemberЗдравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
January 4, 2017 at 8:47 pm #36635VassMemberЗдравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
January 4, 2017 at 8:47 pm #36641VassMemberЗдравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
January 5, 2017 at 11:25 am #36636Rumen VelinovMemberДа попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.
January 5, 2017 at 11:25 am #36637Rumen VelinovMemberДа попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.
January 5, 2017 at 11:25 am #36644Rumen VelinovMemberДа попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.
January 5, 2017 at 1:24 pm #36638Петър СтойчевMember[quote=”rrumpe” post=2862]Да попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.[/quote]
БГ администрациите са още много далеч от подобни инициативи. Няма ли далавера – няма интерес.
И пак идва тънкия момент с наличната свободна мощност. Рядко подобни обекти се презастраховат с мощности, тъй като това си струва пари..
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..
January 5, 2017 at 1:24 pm #36642Петър СтойчевMember[quote=”rrumpe” post=2862]Да попитам, на местата за почивка край магистралата където има заведения и бензиностанции, прилежащото мястото частно ли е? Защото ако не е частно, а общинско може общината да се убеди да се постави станция.[/quote]
БГ администрациите са още много далеч от подобни инициативи. Няма ли далавера – няма интерес.
И пак идва тънкия момент с наличната свободна мощност. Рядко подобни обекти се презастраховат с мощности, тъй като това си струва пари..
Иначе не разбирам защо собственик на крайпътен обект не би се интересувал (ако не е негова инвестицията разбира се). Това са потенциално добри клиенти, които остават на място засега по-дълго от зареждащите гориво.. и които потенциално винаги ще консумират. Win-win от всякъде..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.