- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 18, 2017 at 3:50 pm #36853ПЕТЪР ПЕТРОВMember
“Американска мечта” за $25 000. Повече от 70% от Модел 3.
Ако ги даваха комплект заедно с колата за $35к супер?January 18, 2017 at 4:02 pm #36849Младен МарковMemberНе, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.January 18, 2017 at 4:02 pm #36852Младен МарковMemberНе, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.January 18, 2017 at 4:02 pm #36854Младен МарковMemberНе, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.January 18, 2017 at 4:08 pm #36855January 18, 2017 at 4:08 pm #36856January 18, 2017 at 4:08 pm #36858January 18, 2017 at 4:08 pm #36859January 19, 2017 at 12:08 am #36866martin@ecars.bgKeymaster[quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:
[i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]
Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).
January 19, 2017 at 12:08 am #36869martin@ecars.bgKeymaster[quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:
[i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]
Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).
January 19, 2017 at 12:08 am #36871martin@ecars.bgKeymaster[quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:
[i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]
Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).
January 19, 2017 at 12:13 am #36870martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.
January 19, 2017 at 12:13 am #36872martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.
January 19, 2017 at 12:13 am #36874martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.
January 19, 2017 at 1:22 am #36873Младен МарковMemberКак така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.