Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #36853

    “Американска мечта” за $25 000. Повече от 70% от Модел 3.
    Ако ги даваха комплект заедно с колата за $35к супер?

    #36849

    Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.

    #36852

    Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.

    #36854

    Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.

    #36855
    #36856
    #36858
    #36859
    #36866
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:

    [i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]

    Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).

    #36869
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:

    [i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]

    Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).

    #36871
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”PETROV” post=2909]Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:

    [i]Уважаеми г-н Петров,…[/quote]

    Еми сега – просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).

    #36870
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]

    Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.

    #36872
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]

    Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.

    #36874
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2931]Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)

    Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина – $25,000.

    Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.

    Една дипломна работа е това =)
    В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.[/quote]

    Бих добавил зарядните устройства – те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.

    #36873

    Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.