- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 19, 2017 at 1:22 am #36876Младен МарковMember
Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =)January 19, 2017 at 1:22 am #36877Младен МарковMemberКак така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =)January 21, 2017 at 1:55 pm #36890megamyrzelMemberСпоред мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителниJanuary 21, 2017 at 1:55 pm #36894megamyrzelMemberСпоред мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителниJanuary 21, 2017 at 1:55 pm #36895megamyrzelMemberСпоред мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителниJanuary 21, 2017 at 5:11 pm #36898martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
Attachments:January 21, 2017 at 5:11 pm #36899martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
Attachments:January 21, 2017 at 5:11 pm #36900martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
Attachments:January 21, 2017 at 6:06 pm #36904ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
Общо 5000$
И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/January 21, 2017 at 6:06 pm #36905ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
Общо 5000$
И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/January 21, 2017 at 6:06 pm #36906ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
Общо 5000$
И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/January 21, 2017 at 8:26 pm #36907Младен МарковMember[quote=”mumojem” post=2945]
Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
[/quote]Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)
Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…
Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.
January 21, 2017 at 8:26 pm #36908Младен МарковMember[quote=”mumojem” post=2945]
Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
[/quote]Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)
Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…
Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.
January 21, 2017 at 8:26 pm #36909Младен МарковMember[quote=”mumojem” post=2945]
Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
[/quote]Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)
Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…
Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.
January 21, 2017 at 8:43 pm #36910ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.