Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #36876

    Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)

    #36877

    Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)

    #36890
    megamyrzel
    Member

    Според мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
    1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
    2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
    3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителни

    #36894
    megamyrzel
    Member

    Според мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
    1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
    2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
    3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителни

    #36895
    megamyrzel
    Member

    Според мен, ORCA-та или нещо подобно може да е вариант за:
    1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
    2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
    3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителни

    #36898
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.

    dc-fast-charging-module.jpg

    Attachments:
    • dc-fast-charging-modules.jpg
    #36899
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.

    dc-fast-charging-module.jpg

    Attachments:
    • dc-fast-charging-modules.jpg
    #36900
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=2938]Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина…
    Я обясни още, че нещо изпускам =)[/quote]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.

    dc-fast-charging-module.jpg

    Attachments:
    • dc-fast-charging-modules.jpg
    #36904

    Сметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
    Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
    Общо 5000$
    И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/

    #36905

    Сметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
    Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
    Общо 5000$
    И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/

    #36906

    Сметката на Младен ще излезе много близо до истината. Тесла продава втория модул на Модел S с мощност 11kW за 1000$. Като се опитам да си представя каква им е надценката реалната цена е не повече от 700$. 5 модула х 700$ = 3500$
    Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
    Общо 5000$
    И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? … е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/

    #36907

    [quote=”mumojem” post=2945]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
    [/quote]

    Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)

    Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…

    Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.

    #36908

    [quote=”mumojem” post=2945]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
    [/quote]

    Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)

    Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…

    Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.

    #36909

    [quote=”mumojem” post=2945]

    Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули – примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).

    Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
    [/quote]

    Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)

    Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците…

    Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.

    #36910

    Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.