- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 21, 2017 at 8:43 pm #36911ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO
January 21, 2017 at 8:43 pm #36912ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO
January 21, 2017 at 8:53 pm #36913martin@ecars.bgKeymasterТе на всички са им модулни, но мисля Tesla първа излезе с дизайнерския подход да преместят зарядните стакове в шкафове встрани от самите стоянки. Сега вече и ChargePoint нали обявиха такова решение. Иначе всяка Tesla стоянка се захранва от една кутия с 10-12 зарядни (като тези вътре в колите) за до 120 кВт (затова и мощността нали се поделя, ако две коли са спрели на съседни стоянки).
January 21, 2017 at 8:53 pm #36914martin@ecars.bgKeymasterТе на всички са им модулни, но мисля Tesla първа излезе с дизайнерския подход да преместят зарядните стакове в шкафове встрани от самите стоянки. Сега вече и ChargePoint нали обявиха такова решение. Иначе всяка Tesla стоянка се захранва от една кутия с 10-12 зарядни (като тези вътре в колите) за до 120 кВт (затова и мощността нали се поделя, ако две коли са спрели на съседни стоянки).
January 21, 2017 at 8:53 pm #36915martin@ecars.bgKeymasterТе на всички са им модулни, но мисля Tesla първа излезе с дизайнерския подход да преместят зарядните стакове в шкафове встрани от самите стоянки. Сега вече и ChargePoint нали обявиха такова решение. Иначе всяка Tesla стоянка се захранва от една кутия с 10-12 зарядни (като тези вътре в колите) за до 120 кВт (затова и мощността нали се поделя, ако две коли са спрели на съседни стоянки).
January 21, 2017 at 8:53 pm #36920martin@ecars.bgKeymasterТе на всички са им модулни, но мисля Tesla първа излезе с дизайнерския подход да преместят зарядните стакове в шкафове встрани от самите стоянки. Сега вече и ChargePoint нали обявиха такова решение. Иначе всяка Tesla стоянка се захранва от една кутия с 10-12 зарядни (като тези вътре в колите) за до 120 кВт (затова и мощността нали се поделя, ако две коли са спрели на съседни стоянки).
January 21, 2017 at 9:01 pm #36916Младен МарковMember[quote=”PETROV” post=2949]Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO[/quote]
January 21, 2017 at 9:01 pm #36917Младен МарковMember[quote=”PETROV” post=2949]Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO[/quote]
January 21, 2017 at 9:01 pm #36918Младен МарковMember[quote=”PETROV” post=2949]Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO[/quote]
January 21, 2017 at 9:01 pm #36924Младен МарковMember[quote=”PETROV” post=2949]Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO[/quote]
January 21, 2017 at 9:27 pm #36919ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМежду 1:35 и 1:46 минута се виждат шкафовете на SC /от Норвегия/
January 21, 2017 at 9:27 pm #36921ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМежду 1:35 и 1:46 минута се виждат шкафовете на SC /от Норвегия/
January 21, 2017 at 9:27 pm #36929ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМежду 1:35 и 1:46 минута се виждат шкафовете на SC /от Норвегия/
January 21, 2017 at 9:46 pm #36925martin@ecars.bgKeymasterТочно за това става въпрос – там е енергията, там е жегата 😀
January 21, 2017 at 9:46 pm #36926martin@ecars.bgKeymasterТочно за това става въпрос – там е енергията, там е жегата 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.