Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #37055

    [quote=”cokey” post=2990]
    Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]

    Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?

    А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “

    #37057

    [quote=”cokey” post=2990]
    Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]

    Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?

    А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “

    #37059

    [quote=”cokey” post=2990]
    Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]

    Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?

    А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “

    #37054
    megamyrzel
    Member

    Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?

    #37060
    megamyrzel
    Member

    Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?

    #37061
    megamyrzel
    Member

    Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?

    #37058

    [quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]

    Мда, АС се плаща там.
    DC няма

    #37063

    [quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]

    Мда, АС се плаща там.
    DC няма

    #37065

    [quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]

    Мда, АС се плаща там.
    DC няма

    #37062
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.

    На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.

    #37066
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.

    На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.

    #37068
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.

    На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.

    #37064

    Лийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.

    #37069

    Лийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.

    #37071

    Лийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.