- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 16, 2017 at 12:17 am #37055Rumen VelinovMember
[quote=”cokey” post=2990]
Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?
А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “
February 16, 2017 at 12:17 am #37057Rumen VelinovMember[quote=”cokey” post=2990]
Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?
А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “
February 16, 2017 at 12:17 am #37059Rumen VelinovMember[quote=”cokey” post=2990]
Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново [/quote]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?
А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам – излиза грешка “Charging error. Communication problems. Car should be turned off. “
February 16, 2017 at 1:23 am #37054megamyrzelMemberАз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?
February 16, 2017 at 1:23 am #37060megamyrzelMemberАз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?
February 16, 2017 at 1:23 am #37061megamyrzelMemberАз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?
February 16, 2017 at 1:37 am #37058Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]
Мда, АС се плаща там.
DC нямаFebruary 16, 2017 at 1:37 am #37063Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]
Мда, АС се плаща там.
DC нямаFebruary 16, 2017 at 1:37 am #37065Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=2992]Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?[/quote]
Мда, АС се плаща там.
DC нямаFebruary 16, 2017 at 2:00 am #37062martin@ecars.bgKeymaster[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.
На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.
February 16, 2017 at 2:00 am #37066martin@ecars.bgKeymaster[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.
На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.
February 16, 2017 at 2:00 am #37068martin@ecars.bgKeymaster[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.
На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше – при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност – явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.
February 16, 2017 at 11:55 am #37064Rumen VelinovMemberЛийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.
February 16, 2017 at 11:55 am #37069Rumen VelinovMemberЛийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.
February 16, 2017 at 11:55 am #37071Rumen VelinovMemberЛийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.