Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #37067

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?

    #37073

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?

    #37074

    [quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]

    Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?

    #37070

    https://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
    https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/

    Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.

    #37076

    https://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
    https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/

    Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.

    #37077

    https://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
    https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/

    Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.

    #37079

    https://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
    https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/

    Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.

    #37072
    megamyrzel
    Member

    Заредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.

    #37080
    megamyrzel
    Member

    Заредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.

    #37084
    megamyrzel
    Member

    Заредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.

    #37092

    Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
    на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.

    #37101

    Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
    на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.

    #37104

    Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
    на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.

    #37097
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”rrumpe” post=3006]Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
    на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.[/quote]

    О, да мощността си пада определено заради ниските температури (на въздуха и батерията). Вкарвам и едно напомняне тук, че на КИА на Цариградско DC зареждачката е 20 кВт. Ще я сменят обаче с 50 кВт.

    #37105
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”rrumpe” post=3006]Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
    на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.[/quote]

    О, да мощността си пада определено заради ниските температури (на въздуха и батерията). Вкарвам и едно напомняне тук, че на КИА на Цариградско DC зареждачката е 20 кВт. Ще я сменят обаче с 50 кВт.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.