- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 16, 2017 at 12:03 pm #37067Rumen VelinovMember
[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
February 16, 2017 at 12:03 pm #37073Rumen VelinovMember[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
February 16, 2017 at 12:03 pm #37074Rumen VelinovMember[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
February 16, 2017 at 12:18 pm #37070Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
February 16, 2017 at 12:18 pm #37076Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
February 16, 2017 at 12:18 pm #37077Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
February 16, 2017 at 12:18 pm #37079Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
February 16, 2017 at 2:51 pm #37072megamyrzelMemberЗаредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.
February 16, 2017 at 2:51 pm #37080megamyrzelMemberЗаредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.
February 16, 2017 at 2:51 pm #37084megamyrzelMemberЗаредих на КИА малко по-рано същия ден. Бях на 60% и отначало зареждаше с към 11-12 kW. Зареждах докъм 78%, накрая капеше със 7kW. След това пътувах и с 12 км оставащ пробег стигнах до Лидл. Не погледнах колко процента е акумулатора в началото на зареждането, може би към 10% или по-малко. След 30 мин беше заредил към 13 kWh, след още 7 минути – 14kWh и нещо, тогава трябваше да тръгвам.
February 17, 2017 at 4:22 pm #37092Rumen VelinovMemberДнес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.February 17, 2017 at 4:22 pm #37101Rumen VelinovMemberДнес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.February 17, 2017 at 4:22 pm #37104Rumen VelinovMemberДнес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.February 17, 2017 at 7:17 pm #37097martin@ecars.bgKeymaster[quote=”rrumpe” post=3006]Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.[/quote]О, да мощността си пада определено заради ниските температури (на въздуха и батерията). Вкарвам и едно напомняне тук, че на КИА на Цариградско DC зареждачката е 20 кВт. Ще я сменят обаче с 50 кВт.
February 17, 2017 at 7:17 pm #37105martin@ecars.bgKeymaster[quote=”rrumpe” post=3006]Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.[/quote]О, да мощността си пада определено заради ниските температури (на въздуха и батерията). Вкарвам и едно напомняне тук, че на КИА на Цариградско DC зареждачката е 20 кВт. Ще я сменят обаче с 50 кВт.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.