- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 2, 2017 at 4:48 pm #37312Илиян ЗвездоброевMember
Добре, ся, кой си изхвърли хартишката в/у кабела м?
Мисля, че има една зарядна на Елдрайв на Мегамол на паркинга, но не е отбелязана на ВсичкоТок…April 2, 2017 at 4:48 pm #37313Илиян ЗвездоброевMemberДобре, ся, кой си изхвърли хартишката в/у кабела м?
Мисля, че има една зарядна на Елдрайв на Мегамол на паркинга, но не е отбелязана на ВсичкоТок…April 2, 2017 at 4:50 pm #37314martin@ecars.bgKeymasterНямам идея – сигурно ще си я качат.
Хартишката 😆 добре влиза в кадър.
April 2, 2017 at 4:50 pm #37315martin@ecars.bgKeymasterНямам идея – сигурно ще си я качат.
Хартишката 😆 добре влиза в кадър.
April 2, 2017 at 4:50 pm #37317martin@ecars.bgKeymasterНямам идея – сигурно ще си я качат.
Хартишката 😆 добре влиза в кадър.
April 2, 2017 at 4:50 pm #37318martin@ecars.bgKeymasterНямам идея – сигурно ще си я качат.
Хартишката 😆 добре влиза в кадър.
April 7, 2017 at 12:33 am #37366eltoshoMemberЗдравейте,
Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…
April 7, 2017 at 12:33 am #37367eltoshoMemberЗдравейте,
Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…
April 7, 2017 at 12:33 am #37369eltoshoMemberЗдравейте,
Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…
April 7, 2017 at 2:29 am #37370ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
April 7, 2017 at 2:29 am #37371ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
April 7, 2017 at 2:29 am #37372ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
April 7, 2017 at 11:23 am #37373eltoshoMemberОпределено цените им са солени но и изграждането на мрежа не евтино. И CHAdeMO-то им наистина излиза колкото бензина за фосилна кола :-D. Но пък ако успеят да направят CHAdeMO зареждачки на удобни места по магистралите хората ще си плащат със кеф защото ще е доста по-евтино от репатрака като падне батерията :-D. За AC зареждачките им които са предимно в градовете, вече не знам как ще се конкурират със безплатните алтернативи като LIDL и Кауфланд.
Изобщо, изграждането на комерсиална зарядна мрежа е трудна работа ако не е субсидирана от някъде (особенно в БГ). Единствения начин е със дебела надценка в цената на тока 🙁April 7, 2017 at 11:23 am #37375eltoshoMemberОпределено цените им са солени но и изграждането на мрежа не евтино. И CHAdeMO-то им наистина излиза колкото бензина за фосилна кола :-D. Но пък ако успеят да направят CHAdeMO зареждачки на удобни места по магистралите хората ще си плащат със кеф защото ще е доста по-евтино от репатрака като падне батерията :-D. За AC зареждачките им които са предимно в градовете, вече не знам как ще се конкурират със безплатните алтернативи като LIDL и Кауфланд.
Изобщо, изграждането на комерсиална зарядна мрежа е трудна работа ако не е субсидирана от някъде (особенно в БГ). Единствения начин е със дебела надценка в цената на тока 🙁April 7, 2017 at 11:36 am #37376martin@ecars.bgKeymasterОпределено не е евтино изграждането на мрежа – казвам го от личен опит, че с това се занимаваме сега. Като предизвикателства, ресурси и човекочасове си е сериозно, но пък няма какво да се обясняваме колко и какво работим – хванали сме се и трябва да го направим, като искаме да предлагаме такива услуги.
Иначе за цените ще се въздържа от коментар – пазарът ще покаже какво ще се случва. Ще се постараем да сме атрактивни с нашите, пък да видим :).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.