Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #37312

    Добре, ся, кой си изхвърли хартишката в/у кабела м?
    Мисля, че има една зарядна на Елдрайв на Мегамол на паркинга, но не е отбелязана на ВсичкоТок…

    #37313

    Добре, ся, кой си изхвърли хартишката в/у кабела м?
    Мисля, че има една зарядна на Елдрайв на Мегамол на паркинга, но не е отбелязана на ВсичкоТок…

    #37314
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Нямам идея – сигурно ще си я качат.

    Хартишката 😆 добре влиза в кадър.

    #37315
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Нямам идея – сигурно ще си я качат.

    Хартишката 😆 добре влиза в кадър.

    #37317
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Нямам идея – сигурно ще си я качат.

    Хартишката 😆 добре влиза в кадър.

    #37318
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Нямам идея – сигурно ще си я качат.

    Хартишката 😆 добре влиза в кадър.

    #37366
    eltosho
    Member

    Здравейте,

    Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…

    #37367
    eltosho
    Member

    Здравейте,

    Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…

    #37369
    eltosho
    Member

    Здравейте,

    Елдрайв са качили цени за ползване на зареждачките им на http://eldrive.eu Таксуват на минута. Зареждането излиза между 0.50лв и 0.80лв за кв/ч…

    #37370

    Сигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
    CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
    За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.

    Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?

    #37371

    Сигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
    CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
    За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.

    Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?

    #37372

    Сигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
    CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
    За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.

    Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?

    #37373
    eltosho
    Member

    Определено цените им са солени но и изграждането на мрежа не евтино. И CHAdeMO-то им наистина излиза колкото бензина за фосилна кола :-D. Но пък ако успеят да направят CHAdeMO зареждачки на удобни места по магистралите хората ще си плащат със кеф защото ще е доста по-евтино от репатрака като падне батерията :-D. За AC зареждачките им които са предимно в градовете, вече не знам как ще се конкурират със безплатните алтернативи като LIDL и Кауфланд.
    Изобщо, изграждането на комерсиална зарядна мрежа е трудна работа ако не е субсидирана от някъде (особенно в БГ). Единствения начин е със дебела надценка в цената на тока 🙁

    #37375
    eltosho
    Member

    Определено цените им са солени но и изграждането на мрежа не евтино. И CHAdeMO-то им наистина излиза колкото бензина за фосилна кола :-D. Но пък ако успеят да направят CHAdeMO зареждачки на удобни места по магистралите хората ще си плащат със кеф защото ще е доста по-евтино от репатрака като падне батерията :-D. За AC зареждачките им които са предимно в градовете, вече не знам как ще се конкурират със безплатните алтернативи като LIDL и Кауфланд.
    Изобщо, изграждането на комерсиална зарядна мрежа е трудна работа ако не е субсидирана от някъде (особенно в БГ). Единствения начин е със дебела надценка в цената на тока 🙁

    #37376
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Определено не е евтино изграждането на мрежа – казвам го от личен опит, че с това се занимаваме сега. Като предизвикателства, ресурси и човекочасове си е сериозно, но пък няма какво да се обясняваме колко и какво работим – хванали сме се и трябва да го направим, като искаме да предлагаме такива услуги.

    Иначе за цените ще се въздържа от коментар – пазарът ще покаже какво ще се случва. Ще се постараем да сме атрактивни с нашите, пък да видим :).

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.