- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 30, 2014 at 4:42 pm #31255Zlati ZlatinovMember
В новия Ви сайтлокатор ще обхванете ли всички популярни стандарти? Или ще е строго профилиран.
По на запад от нас изскачат един куп карти, не винаги са удобни. Да вземем CCS/Combo map, Chademo, Tesla и те напират.
А на потребителя му трябва “просто ток”September 30, 2014 at 4:42 pm #31080Zlati ZlatinovMemberВ новия Ви сайтлокатор ще обхванете ли всички популярни стандарти? Или ще е строго профилиран.
По на запад от нас изскачат един куп карти, не винаги са удобни. Да вземем CCS/Combo map, Chademo, Tesla и те напират.
А на потребителя му трябва “просто ток”September 30, 2014 at 4:51 pm #31264martin@ecars.bgKeymasterМного точно го закова с това “на потребителя му трябва просто ток”!
Ще ги има всичките куплунги и щепсели в новия сайт с иконки и указания, но ще трябва още да почакаме да се обяви официален стандарт – би трябвало да е 7-пиновия Менекес (такъв е и куплунга на Tesla Model S за Европа).
September 30, 2014 at 4:51 pm #31092martin@ecars.bgKeymasterМного точно го закова с това “на потребителя му трябва просто ток”!
Ще ги има всичките куплунги и щепсели в новия сайт с иконки и указания, но ще трябва още да почакаме да се обяви официален стандарт – би трябвало да е 7-пиновия Менекес (такъв е и куплунга на Tesla Model S за Европа).
October 21, 2014 at 5:48 pm #31388Zlati ZlatinovMemberСлучайно попаднах на ev-box.com, според тях в София вече има действаща бърза зарядна станция АС 22kW
October 21, 2014 at 5:48 pm #31215Zlati ZlatinovMemberСлучайно попаднах на ev-box.com, според тях в София вече има действаща бърза зарядна станция АС 22kW
October 21, 2014 at 11:09 pm #31399martin@ecars.bgKeymasterАаа, това е на Риск Инженеринг в Бъкстон – тя е отдавна, но така и не отидох да я видя. Хайде ето повод да го направя и ще пиша.
October 21, 2014 at 11:09 pm #31227martin@ecars.bgKeymasterАаа, това е на Риск Инженеринг в Бъкстон – тя е отдавна, но така и не отидох да я видя. Хайде ето повод да го направя и ще пиша.
October 28, 2014 at 12:33 pm #31290Rumen VelinovMemberЗдравейте,
Бих искал да попитам, знаете ли какви ще са зарядните станции(Chademo?, кВ?, конектор?), които се очаква да сe пуснат следващата година и къде ще са?October 28, 2014 at 12:33 pm #31442Rumen VelinovMemberЗдравейте,
Бих искал да попитам, знаете ли какви ще са зарядните станции(Chademo?, кВ?, конектор?), които се очаква да сe пуснат следващата година и къде ще са?October 28, 2014 at 12:51 pm #31298martin@ecars.bgKeymasterChadeMo едва ли, но не е изключено все пак. Кога и къде ще има засега не можем да кажем за съжаление, защото няма заформило си инсталиране на бързи зарядни, ако за бързи питаш.
Но нещата ще се променят, затова е темата да я допълваме, а и нали работим по собствен сайт – заряден локатор – на него ще има всички станции и места за зареждане и всеки ще може да добавя обект. Вървим натам и се надявам до края на годината да заработи, да започнем да го пълним и да има информация за бързи зарядни.
October 28, 2014 at 12:51 pm #31451martin@ecars.bgKeymasterChadeMo едва ли, но не е изключено все пак. Кога и къде ще има засега не можем да кажем за съжаление, защото няма заформило си инсталиране на бързи зарядни, ако за бързи питаш.
Но нещата ще се променят, затова е темата да я допълваме, а и нали работим по собствен сайт – заряден локатор – на него ще има всички станции и места за зареждане и всеки ще може да добавя обект. Вървим натам и се надявам до края на годината да заработи, да започнем да го пълним и да има информация за бързи зарядни.
March 22, 2015 at 6:13 pm #32914Петър СтойчевMemberЗдравейте.
Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.
Поздрави
March 22, 2015 at 6:13 pm #32941Петър СтойчевMemberЗдравейте.
Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.
Поздрави
March 22, 2015 at 6:13 pm #32968Петър СтойчевMemberЗдравейте.
Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.
Поздрави
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.