Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #31255

    В новия Ви сайтлокатор ще обхванете ли всички популярни стандарти? Или ще е строго профилиран.
    По на запад от нас изскачат един куп карти, не винаги са удобни. Да вземем CCS/Combo map, Chademo, Tesla и те напират.
    А на потребителя му трябва “просто ток”

    #31080

    В новия Ви сайтлокатор ще обхванете ли всички популярни стандарти? Или ще е строго профилиран.
    По на запад от нас изскачат един куп карти, не винаги са удобни. Да вземем CCS/Combo map, Chademo, Tesla и те напират.
    А на потребителя му трябва “просто ток”

    #31264
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Много точно го закова с това “на потребителя му трябва просто ток”!

    Ще ги има всичките куплунги и щепсели в новия сайт с иконки и указания, но ще трябва още да почакаме да се обяви официален стандарт – би трябвало да е 7-пиновия Менекес (такъв е и куплунга на Tesla Model S за Европа).

    #31092
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Много точно го закова с това “на потребителя му трябва просто ток”!

    Ще ги има всичките куплунги и щепсели в новия сайт с иконки и указания, но ще трябва още да почакаме да се обяви официален стандарт – би трябвало да е 7-пиновия Менекес (такъв е и куплунга на Tesla Model S за Европа).

    #31388

    Случайно попаднах на ev-box.com, според тях в София вече има действаща бърза зарядна станция АС 22kW

    #31215

    Случайно попаднах на ev-box.com, според тях в София вече има действаща бърза зарядна станция АС 22kW

    #31399
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа, това е на Риск Инженеринг в Бъкстон – тя е отдавна, но така и не отидох да я видя. Хайде ето повод да го направя и ще пиша.

    #31227
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа, това е на Риск Инженеринг в Бъкстон – тя е отдавна, но така и не отидох да я видя. Хайде ето повод да го направя и ще пиша.

    #31290

    Здравейте,
    Бих искал да попитам, знаете ли какви ще са зарядните станции(Chademo?, кВ?, конектор?), които се очаква да сe пуснат следващата година и къде ще са?

    #31442

    Здравейте,
    Бих искал да попитам, знаете ли какви ще са зарядните станции(Chademo?, кВ?, конектор?), които се очаква да сe пуснат следващата година и къде ще са?

    #31298
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    ChadeMo едва ли, но не е изключено все пак. Кога и къде ще има засега не можем да кажем за съжаление, защото няма заформило си инсталиране на бързи зарядни, ако за бързи питаш.

    Но нещата ще се променят, затова е темата да я допълваме, а и нали работим по собствен сайт – заряден локатор – на него ще има всички станции и места за зареждане и всеки ще може да добавя обект. Вървим натам и се надявам до края на годината да заработи, да започнем да го пълним и да има информация за бързи зарядни.

    #31451
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    ChadeMo едва ли, но не е изключено все пак. Кога и къде ще има засега не можем да кажем за съжаление, защото няма заформило си инсталиране на бързи зарядни, ако за бързи питаш.

    Но нещата ще се променят, затова е темата да я допълваме, а и нали работим по собствен сайт – заряден локатор – на него ще има всички станции и места за зареждане и всеки ще може да добавя обект. Вървим натам и се надявам до края на годината да заработи, да започнем да го пълним и да има информация за бързи зарядни.

    #32914

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    #32941

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

    #32968

    Здравейте.

    Първият ми опит да заредя на обществена зарядно станция в БГ премина със смесен успех.
    Става въпрос за новооткритата (засега единствена) в Бургас станция на А1 в общинския паркинг на ул. Гурко.

    Първо малко се опитах директно да ползвам шуко контакта, който според информацията в медиите трябваше да е със свободен достъп. Оказа се, че трябва чип не само за тип 2 контакта, но и за шуко контактите. От там ни отне малко време с пазача да се справим с активирането (явно бях първия след откриването на станцията). Наложи се да звънна на тел. на А1 от сайта им. Номера е чипчето да се задържи повече време на прозорчето срещу съответния контакт.
    Контролера си мина селф теста, колата бибипна и си тръгнах на разходка из Бургас.
    Уви 2 часа по-късно като се върнах видях, че зареждането е спряло. Двете червени лампички на контролера мигаха, което ще рече проблем с контакта. Възможните причини според инструкциите на колата ми са или не добре заземен контакт (което обикновено се установява веднага след включване) или (по-вероятно) засечено напрежение извън диапазона (обикновено по-ниско). Колата беше заредила само 1 киловат, което ще рече, че зареждането е продължило 20тина минути.

    Единственото за което мога да се сетя е, че (пак по информация от медиите) станцията използвала слънчевите панели докато може и после прехвърляла на ток от мрежата. Възможно ли е моментен пад на напрежението при това прехвърляне да е отчетено като грешка от контролера? По принцип такова нещо до сега не ми се беше случвало при зареждане. Или зарежда или не (ако е слаб или незаземен контакт. Така или иначе трябва да се оправи, защото ако разчитах на тази станция, щях да си остана на пътя.

    Поздрави

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.