Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #38013
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Опа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!

    За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html

    Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.

    Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.

    Поздрави,
    Мартин

    #38017
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Опа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!

    За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html

    Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.

    Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.

    Поздрави,
    Мартин

    #38015
    Dimitar
    Member

    Здравей, Мартине,

    Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.

    Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂

    Поздрави,
    Митко

    #38018
    Dimitar
    Member

    Здравей, Мартине,

    Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.

    Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂

    Поздрави,
    Митко

    #38016
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    А не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.

    #38020
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    А не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.

    #38019

    Привет

    Честито, сподели каква е Теслата? =)

    Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter

    В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.

    В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.

    Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
    https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2

    Желязно е, тоест гумено =)
    Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
    Трифазен БГ -> СЕЕ32
    Трифазен сръбски -> СЕЕ32
    От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32

    #38023

    Привет

    Честито, сподели каква е Теслата? =)

    Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter

    В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.

    В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.

    Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
    https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2

    Желязно е, тоест гумено =)
    Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
    Трифазен БГ -> СЕЕ32
    Трифазен сръбски -> СЕЕ32
    От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32

    #38021

    И да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)

    #38024

    И да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)

    #38022
    Dimitar
    Member

    Model S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.

    Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.

    Поздрави,

    #38028
    Dimitar
    Member

    Model S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.

    Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.

    Поздрави,

    #38025
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Голямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg

    #38030
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Голямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg

    #38029
    eltosho
    Member

    [quote=”cokey” post=3384]

    В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.

    [/quote]

    Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.

    П.С.
    Честито за новата Тесла 🙂

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.