- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
August 28, 2017 at 5:38 pm #38013martin@ecars.bgKeymaster
Опа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!
За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html
Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.
Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.
Поздрави,
МартинAugust 28, 2017 at 5:38 pm #38017martin@ecars.bgKeymasterОпа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!
За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html
Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.
Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.
Поздрави,
МартинAugust 28, 2017 at 5:58 pm #38015DimitarMemberЗдравей, Мартине,
Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.
Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂
Поздрави,
МиткоAugust 28, 2017 at 5:58 pm #38018DimitarMemberЗдравей, Мартине,
Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.
Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото 🙂
Поздрави,
МиткоAugust 28, 2017 at 6:03 pm #38016martin@ecars.bgKeymasterА не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.
August 28, 2017 at 6:03 pm #38020martin@ecars.bgKeymasterА не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.
August 28, 2017 at 6:13 pm #38019Младен МарковMemberПривет
Честито, сподели каква е Теслата? =)
Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.
Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2Желязно е, тоест гумено =)
Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
Трифазен БГ -> СЕЕ32
Трифазен сръбски -> СЕЕ32
От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32August 28, 2017 at 6:13 pm #38023Младен МарковMemberПривет
Честито, сподели каква е Теслата? =)
Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.
Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2Желязно е, тоест гумено =)
Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
Трифазен БГ -> СЕЕ32
Трифазен сръбски -> СЕЕ32
От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32August 28, 2017 at 6:35 pm #38021Младен МарковMemberИ да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)
August 28, 2017 at 6:35 pm #38024Младен МарковMemberИ да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)
August 28, 2017 at 7:09 pm #38022DimitarMemberModel S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.
Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.
Поздрави,
August 28, 2017 at 7:09 pm #38028DimitarMemberModel S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.
Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.
Поздрави,
August 28, 2017 at 7:22 pm #38025martin@ecars.bgKeymasterГолямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg
August 28, 2017 at 7:22 pm #38030martin@ecars.bgKeymasterГолямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg
August 29, 2017 at 1:14 pm #38029eltoshoMember[quote=”cokey” post=3384]
…
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
…
[/quote]Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.
П.С.
Честито за новата Тесла 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.