Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #38034
    eltosho
    Member

    [quote=”cokey” post=3384]

    В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.

    [/quote]

    Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.

    П.С.
    Честито за новата Тесла 🙂

    #38033
    Dimitar
    Member

    Благодаря!

    Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.

    По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.

    Поздрави,
    Митко

    #38037
    Dimitar
    Member

    Благодаря!

    Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.

    По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.

    Поздрави,
    Митко

    #38035

    И според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински

    #38039

    И според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински

    #38036

    Ако целта е да отидеш във Виена, без съмнение най добре е през Унгария. Но ако целта е Сервизен център на Тесла с новите SC в Хърватска Грац е конкурентен на Виена.

    #38041

    Ако целта е да отидеш във Виена, без съмнение най добре е през Унгария. Но ако целта е Сервизен център на Тесла с новите SC в Хърватска Грац е конкурентен на Виена.

    #38038
    Anonymous
    Guest

    Не се замисляй за маршрута. Истината е БЕЛГРАД-/SHAdeMO/, СЕГЕД- /Тип 2/, ТАТАБАНЯ / SHAdeMO/ и ВИЕНА.
    Бързо и лесно. Аз тръгвам в понеделник.
    На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.

    #38042
    Anonymous
    Guest

    Не се замисляй за маршрута. Истината е БЕЛГРАД-/SHAdeMO/, СЕГЕД- /Тип 2/, ТАТАБАНЯ / SHAdeMO/ и ВИЕНА.
    Бързо и лесно. Аз тръгвам в понеделник.
    На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.

    #38040

    [quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]

    Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
    Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16А

    #38044

    [quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]

    Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
    Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16А

    #38043

    Ако 400 км ти е гарантиран пробег?
    София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275

    #38046

    Ако 400 км ти е гарантиран пробег?
    София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275

    #38045
    Dimitar
    Member

    На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.

    #38049
    Dimitar
    Member

    На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.