- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
August 29, 2017 at 1:14 pm #38034eltoshoMember
[quote=”cokey” post=3384]
…
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България – Сърбия да има CHAdeMO.
…
[/quote]Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.
П.С.
Честито за новата Тесла 🙂August 29, 2017 at 1:22 pm #38033DimitarMemberБлагодаря!
Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.
По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.
Поздрави,
МиткоAugust 29, 2017 at 1:22 pm #38037DimitarMemberБлагодаря!
Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.
По отношение на София – Виена – без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.
Поздрави,
МиткоAugust 29, 2017 at 1:25 pm #38035Младен МарковMemberИ според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински
August 29, 2017 at 1:25 pm #38039Младен МарковMemberИ според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински
August 29, 2017 at 3:20 pm #38036ПЕТЪР ПЕТРОВMemberАко целта е да отидеш във Виена, без съмнение най добре е през Унгария. Но ако целта е Сервизен център на Тесла с новите SC в Хърватска Грац е конкурентен на Виена.
August 29, 2017 at 3:20 pm #38041ПЕТЪР ПЕТРОВMemberАко целта е да отидеш във Виена, без съмнение най добре е през Унгария. Но ако целта е Сервизен център на Тесла с новите SC в Хърватска Грац е конкурентен на Виена.
August 29, 2017 at 3:21 pm #38038AnonymousGuestНе се замисляй за маршрута. Истината е БЕЛГРАД-/SHAdeMO/, СЕГЕД- /Тип 2/, ТАТАБАНЯ / SHAdeMO/ и ВИЕНА.
Бързо и лесно. Аз тръгвам в понеделник.
На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.August 29, 2017 at 3:21 pm #38042AnonymousGuestНе се замисляй за маршрута. Истината е БЕЛГРАД-/SHAdeMO/, СЕГЕД- /Тип 2/, ТАТАБАНЯ / SHAdeMO/ и ВИЕНА.
Бързо и лесно. Аз тръгвам в понеделник.
На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.August 29, 2017 at 3:28 pm #38040Младен МарковMember[quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]
Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16АAugust 29, 2017 at 3:28 pm #38044Младен МарковMember[quote=”bore” post=3394]На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.[/quote]
Можеш ли да пратиш ориентировъчна точка на Google Maps?
Сигурно ли е че е 32А? Сръбските трифазни (черни, с три пина) са по 16АAugust 29, 2017 at 3:41 pm #38043ПЕТЪР ПЕТРОВMemberАко 400 км ти е гарантиран пробег?
София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275August 29, 2017 at 3:41 pm #38046ПЕТЪР ПЕТРОВMemberАко 400 км ти е гарантиран пробег?
София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275August 29, 2017 at 4:01 pm #38045DimitarMemberНа хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.
August 29, 2017 at 4:01 pm #38049DimitarMemberНа хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.