Зарядни станции в БГ

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 815 total)
  • Author
    Posts
  • #38047

    Аз малко лаишки да се включа, ама Тесла-та, модел S, не е ли ограничена до 10А бордово зареждане. Демек 32А трифазен ти е като 16А, тя максимум ще “вдига” 10А. А модел Х, май беше до 16А…

    #38051

    Аз малко лаишки да се включа, ама Тесла-та, модел S, не е ли ограничена до 10А бордово зареждане. Демек 32А трифазен ти е като 16А, тя максимум ще “вдига” 10А. А модел Х, май беше до 16А…

    #38048
    Anonymous
    Guest

    Не е малко, явно хич те няма.

    #38052
    Anonymous
    Guest

    Не е малко, явно хич те няма.

    #38053
    Anonymous
    Guest

    Screenshot_2017-08-29-14-30-26.jpeg.
    32А/234V/134 кмч.
    Колата си показва на екрана.

    #38055
    Anonymous
    Guest

    Screenshot_2017-08-29-14-30-26.jpeg.
    32А/234V/134 кмч.
    Колата си показва на екрана.

    #38054

    Ами знам ли, аз чета в Уики
    https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

    The standard European charger accepts single phase 230 V at up to 7.6 KW, three phase 230 V or 400 V at up to 11 KW. The Type 2 connector on the car directly accepts “Mennekes” IEC 62196 charging from public stations at up to 400 V, and included adapters allow the car to charge from standard continental European outlets and IEC 60309 230 volt (blue 3-pin) or 400 volt (red 5-pin) outlets, depending on region. The addition of a second charger supports charging at up to 22 kW, providing up to 70 miles (110 km) of range per hour of charge.

    Демек – 11кв е 16А/400В трифазния, било то червен или от нашите или сръбските.
    А 22кв (32А/400В), ако имаш второ зарядно.
    Всичко друго – суперчарджър……

    Обърках се нещо 🙂

    #38057

    Ами знам ли, аз чета в Уики
    https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

    The standard European charger accepts single phase 230 V at up to 7.6 KW, three phase 230 V or 400 V at up to 11 KW. The Type 2 connector on the car directly accepts “Mennekes” IEC 62196 charging from public stations at up to 400 V, and included adapters allow the car to charge from standard continental European outlets and IEC 60309 230 volt (blue 3-pin) or 400 volt (red 5-pin) outlets, depending on region. The addition of a second charger supports charging at up to 22 kW, providing up to 70 miles (110 km) of range per hour of charge.

    Демек – 11кв е 16А/400В трифазния, било то червен или от нашите или сръбските.
    А 22кв (32А/400В), ако имаш второ зарядно.
    Всичко друго – суперчарджър……

    Обърках се нещо 🙂

    #38056
    eltosho
    Member

    [quote=”dkraev” post=3397]На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.[/quote]

    632 км е NEDC рейтинга, който е напълно безсмислена цифра. Според мен не става дори и за ориентир защото има коли които при нормално каране не стигат и 60% от него а конкретно за S 100D съм чел по форумите, че прави 80% от тия 632 без проблеми. Така се получава като колата не е направена само да се представя добре на тестовете.

    Най-добре да се гледа EPA пробега (американския) който за S 100D e 335 мили или 539км. Пак според интернет, със спокойно каране тая цифра е напълно постижима. Също може да се порови човек и да намери EPA рейтинга за каране по магистрала и за градско, вместо да гледа само средната цифра. За S 100D “Highway range” според EPA e 337 мили или 542км. 🙂

    #38058
    eltosho
    Member

    [quote=”dkraev” post=3397]На хартия пробегът е до 632 км, но аз смятам със 70% -> т.е. 440 км трябва да са опция и пътят с тези 2 бързи зареждания да е възможен. Ще го пробвам след 10 дни, живот и здраве.[/quote]

    632 км е NEDC рейтинга, който е напълно безсмислена цифра. Според мен не става дори и за ориентир защото има коли които при нормално каране не стигат и 60% от него а конкретно за S 100D съм чел по форумите, че прави 80% от тия 632 без проблеми. Така се получава като колата не е направена само да се представя добре на тестовете.

    Най-добре да се гледа EPA пробега (американския) който за S 100D e 335 мили или 539км. Пак според интернет, със спокойно каране тая цифра е напълно постижима. Също може да се порови човек и да намери EPA рейтинга за каране по магистрала и за градско, вместо да гледа само средната цифра. За S 100D “Highway range” според EPA e 337 мили или 542км. 🙂

    #38059
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ми точно – single phase 230 V at up to 7.6 KW си е 32А монофазно. Но ми е странно да дава 134 км зареждане за час на 7.4 кВт мощност – по-скоро го смятам като да е 34 км за час.

    #38061
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ми точно – single phase 230 V at up to 7.6 KW си е 32А монофазно. Но ми е странно да дава 134 км зареждане за час на 7.4 кВт мощност – по-скоро го смятам като да е 34 км за час.

    #38062
    Anonymous
    Guest

    IMG_20170829_155510.jpg

    #38063
    Anonymous
    Guest

    IMG_20170829_155510.jpg

    #38064
    Anonymous
    Guest

    Щом не вярваш , опитай.

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 815 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.