- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 22, 2015 at 8:00 pm #32919martin@ecars.bgKeymaster
Благодарско за подробния отзив. Теди от А1 Еко ще даде повече подробности, но сега и аз разбирам, че от общината са поискали тока през шукото да спира след 1 час зареждане. Идеята вероятно е защото като цяло зареждането през шуко е за ел. колела и скутери, както и за мобилни устройства.
За колите с Тип 1 като Ампера и LEAF обаче остава опцията само шуко (или добавяне на Тип 1, за което ще повдигнем въпроса за следващите станции със сигурност. И като е ограничено на 1 час и става проблем какъвто се е получил при теб.
Със сигурност ще настоявам да се коригира този проблем.
March 22, 2015 at 8:00 pm #32944martin@ecars.bgKeymasterБлагодарско за подробния отзив. Теди от А1 Еко ще даде повече подробности, но сега и аз разбирам, че от общината са поискали тока през шукото да спира след 1 час зареждане. Идеята вероятно е защото като цяло зареждането през шуко е за ел. колела и скутери, както и за мобилни устройства.
За колите с Тип 1 като Ампера и LEAF обаче остава опцията само шуко (или добавяне на Тип 1, за което ще повдигнем въпроса за следващите станции със сигурност. И като е ограничено на 1 час и става проблем какъвто се е получил при теб.
Със сигурност ще настоявам да се коригира този проблем.
March 22, 2015 at 8:00 pm #32972martin@ecars.bgKeymasterБлагодарско за подробния отзив. Теди от А1 Еко ще даде повече подробности, но сега и аз разбирам, че от общината са поискали тока през шукото да спира след 1 час зареждане. Идеята вероятно е защото като цяло зареждането през шуко е за ел. колела и скутери, както и за мобилни устройства.
За колите с Тип 1 като Ампера и LEAF обаче остава опцията само шуко (или добавяне на Тип 1, за което ще повдигнем въпроса за следващите станции със сигурност. И като е ограничено на 1 час и става проблем какъвто се е получил при теб.
Със сигурност ще настоявам да се коригира този проблем.
March 22, 2015 at 9:18 pm #32922Петър СтойчевMemberХа, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.
Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.
Attachments:March 22, 2015 at 9:18 pm #32946Петър СтойчевMemberХа, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.
Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.
Attachments:March 22, 2015 at 9:18 pm #32973Петър СтойчевMemberХа, странно ограничение.. би било смешно да пестят пари от ток.. през шуко в най-добрия случай се харчат към 3 кв./час.. няма 60 стотинки по дневна тарифа.
Има два странични шуко, който съм към масичките и за там има резон (макар и странен). Но аз ползвах шуко-то от другата страна, който е над тайп 2.Така или иначе аз съм си поръчал тип2 кабел от Китай по повода, но това ограничение означава за мен да не ползвам повече тази станция докато не ми дойде кабела след месец и половина.
Прикачам и снимка.. странно са ги разположили тези масички.. два пълноразмерни автомобила не могат да се съберат.
Attachments:March 22, 2015 at 9:52 pm #32924Петър СтойчевMemberВсъщност сега ми светна, че ток имаше, тъй като котролера светеше, но индикираше, че е имало проблем, затова е спрял зареждането. Ако беше зареждало 1 час, щяха да са се заредили поне 2-2.5 квч, а всъщност имах 1. (Предполагам, че поне 10А прави.). Не се сетих да го изключа и включа, за да видя какво ще стане.
March 22, 2015 at 9:52 pm #32950Петър СтойчевMemberВсъщност сега ми светна, че ток имаше, тъй като котролера светеше, но индикираше, че е имало проблем, затова е спрял зареждането. Ако беше зареждало 1 час, щяха да са се заредили поне 2-2.5 квч, а всъщност имах 1. (Предполагам, че поне 10А прави.). Не се сетих да го изключа и включа, за да видя какво ще стане.
March 22, 2015 at 9:52 pm #32977Петър СтойчевMemberВсъщност сега ми светна, че ток имаше, тъй като котролера светеше, но индикираше, че е имало проблем, затова е спрял зареждането. Ако беше зареждало 1 час, щяха да са се заредили поне 2-2.5 квч, а всъщност имах 1. (Предполагам, че поне 10А прави.). Не се сетих да го изключа и включа, за да видя какво ще стане.
March 22, 2015 at 10:42 pm #32929martin@ecars.bgKeymasterТези сините Евро (шуко) контакти трябва да са на 16А, но контролерът на зарядния кабел на Амперата ограничава зареждането до 10А.
За прекъсването да видим какво ще каже Теодор.
March 22, 2015 at 10:42 pm #32955martin@ecars.bgKeymasterТези сините Евро (шуко) контакти трябва да са на 16А, но контролерът на зарядния кабел на Амперата ограничава зареждането до 10А.
За прекъсването да видим какво ще каже Теодор.
March 22, 2015 at 10:42 pm #32981martin@ecars.bgKeymasterТези сините Евро (шуко) контакти трябва да са на 16А, но контролерът на зарядния кабел на Амперата ограничава зареждането до 10А.
За прекъсването да видим какво ще каже Теодор.
March 23, 2015 at 5:05 pm #32936Teodor IvanovMemberПривет!
Първо една корекция. Тип 2 е ограничен на 4 часа, а Шуко са на 2, като това може да бъде променено. Соларният панел е отговорен само при зареждането на лаптопи, телефони таблети и т.н. Зареждането на ЕПС става изцяло от мрежата.
Второ, моментът със задържането на чипа, за да се стартира заряда ще бъде коригиран – в момента работим по нова версия.
Заземяването на станцията е проверено и няма забележки. По време на инспекцията на станцията бяха включени два броя Рено Канго + едно Туизи + лаптоп (натоварване на повече от пълна мощност) и нито една от колите не е давала проблем, както и нямаше проблеми със захранването на станцията.
След като разбрахме за вчерашното прекъсване пуснахме проверка на контролера на станцията и всичко е изправно. Имало е проблем със самото захранване от мрежата.
Ако имате възможност заредете отново при следващо посещение и пишете или звъннете. Също така ако имате някакви други идеи, критики, съвети ще се радваме да ги чуем. Стараем се да направим станциите удобни и полезни и ще се радваме на всяко мнение.
Поздрави
Теодор
March 23, 2015 at 5:05 pm #32963Teodor IvanovMemberПривет!
Първо една корекция. Тип 2 е ограничен на 4 часа, а Шуко са на 2, като това може да бъде променено. Соларният панел е отговорен само при зареждането на лаптопи, телефони таблети и т.н. Зареждането на ЕПС става изцяло от мрежата.
Второ, моментът със задържането на чипа, за да се стартира заряда ще бъде коригиран – в момента работим по нова версия.
Заземяването на станцията е проверено и няма забележки. По време на инспекцията на станцията бяха включени два броя Рено Канго + едно Туизи + лаптоп (натоварване на повече от пълна мощност) и нито една от колите не е давала проблем, както и нямаше проблеми със захранването на станцията.
След като разбрахме за вчерашното прекъсване пуснахме проверка на контролера на станцията и всичко е изправно. Имало е проблем със самото захранване от мрежата.
Ако имате възможност заредете отново при следващо посещение и пишете или звъннете. Също така ако имате някакви други идеи, критики, съвети ще се радваме да ги чуем. Стараем се да направим станциите удобни и полезни и ще се радваме на всяко мнение.
Поздрави
Теодор
March 23, 2015 at 5:05 pm #32988Teodor IvanovMemberПривет!
Първо една корекция. Тип 2 е ограничен на 4 часа, а Шуко са на 2, като това може да бъде променено. Соларният панел е отговорен само при зареждането на лаптопи, телефони таблети и т.н. Зареждането на ЕПС става изцяло от мрежата.
Второ, моментът със задържането на чипа, за да се стартира заряда ще бъде коригиран – в момента работим по нова версия.
Заземяването на станцията е проверено и няма забележки. По време на инспекцията на станцията бяха включени два броя Рено Канго + едно Туизи + лаптоп (натоварване на повече от пълна мощност) и нито една от колите не е давала проблем, както и нямаше проблеми със захранването на станцията.
След като разбрахме за вчерашното прекъсване пуснахме проверка на контролера на станцията и всичко е изправно. Имало е проблем със самото захранване от мрежата.
Ако имате възможност заредете отново при следващо посещение и пишете или звъннете. Също така ако имате някакви други идеи, критики, съвети ще се радваме да ги чуем. Стараем се да направим станциите удобни и полезни и ще се радваме на всяко мнение.
Поздрави
Теодор
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.