- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 13, 2017 at 12:36 pm #38172megamyrzelMember
Говорих с Весела, станциите на Фулчарджър по бензиностанциите на Газпром още не са пуснати официално. Предстои да направят медийна кампания и да обявят въвеждане в експлоатация и условия и начин на зареждане.
September 13, 2017 at 12:36 pm #38174megamyrzelMemberГоворих с Весела, станциите на Фулчарджър по бензиностанциите на Газпром още не са пуснати официално. Предстои да направят медийна кампания и да обявят въвеждане в експлоатация и условия и начин на зареждане.
September 15, 2017 at 8:28 pm #38176Rumen VelinovMemberТези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.September 15, 2017 at 8:28 pm #38177Rumen VelinovMemberТези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.September 15, 2017 at 8:30 pm #38178Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Точно
September 15, 2017 at 8:30 pm #38180Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Точно
September 15, 2017 at 8:34 pm #38181Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=3453]Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?[/quote]
Мисля че участието на Капман е ключово 😀
(нещо не може да се качи тази снимка добре, 100 пъти пробвах…)
September 15, 2017 at 8:34 pm #38182Младен МарковMember[quote=”rrumpe” post=3453]Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?[/quote]
Мисля че участието на Капман е ключово 😀
(нещо не може да се качи тази снимка добре, 100 пъти пробвах…)
September 15, 2017 at 11:51 pm #38185Rumen VelinovMemberМарти да се самосезира… като свърши с коментарите си по Блумберг 😉
September 15, 2017 at 11:51 pm #38186Rumen VelinovMemberМарти да се самосезира… като свърши с коментарите си по Блумберг 😉
September 15, 2017 at 11:51 pm #38187eltoshoMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Това е платформата на норвежката мрежа от зарядни Фортум. Не е само локатор, и плащането за зарядните става през нея. Явно е отворена и различни собственици на зарядни могат да се включват към нея. Елдрайв я ползват защото, предполагам, не могат да си направят собствена…
September 15, 2017 at 11:51 pm #38188eltoshoMember[quote=”rrumpe” post=3453]
Чета Charge & Drive в коментар по-горе и си викам ‘О не, още един локатор!’, но изглежда сайта показва зарядните от Eldrive, ако не бъркам.[/quote]Това е платформата на норвежката мрежа от зарядни Фортум. Не е само локатор, и плащането за зарядните става през нея. Явно е отворена и различни собственици на зарядни могат да се включват към нея. Елдрайв я ползват защото, предполагам, не могат да си направят собствена…
September 16, 2017 at 12:34 am #38189martin@ecars.bgKeymaster[quote=”rrumpe” post=3457]Марти да се самосезира… като свърши с коментарите си по Блумберг ;)[/quote]
😆 😆 – редим мурафети по тевето, та знае ли се
Миии, ние правим система, остава да само да я донаправим – и да се хареса :cheer:
Самосезирането е задействано 🙂
September 16, 2017 at 12:34 am #38190martin@ecars.bgKeymaster[quote=”rrumpe” post=3457]Марти да се самосезира… като свърши с коментарите си по Блумберг ;)[/quote]
😆 😆 – редим мурафети по тевето, та знае ли се
Миии, ние правим система, остава да само да я донаправим – и да се хареса :cheer:
Самосезирането е задействано 🙂
September 16, 2017 at 3:19 am #38195ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe писа: Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?
cokey писа: Мисля че участието на Капман е ключово
Не знаех кои са нито Фулчарджър, нито Капман… но прочетох.
Не разбирам защо ЩУКО КОНТАКТИТЕ на Фулчарджър из София /и други градове/ ги наричаме ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ? Такива има във всеки апартамент /между 10 и 30/, а само в София над 10 милиона /зарядни станции???/ PR на електромобилността? Ок.
Сега ДОБРАТА НОВИНА /ако е новина/.
Проекта на Фулчарджър за БЪРЗИ ЗАРЕЖДАЧКИ с пари от Норвежки фонд /снимката на cokey дето не се вижда/ е за 10 станции по магистралите Тракия, Черно море и Хемус. И трябва да са през 110 км. Звучи добре! Дано не се бавят с откриването.И Фулчарджър разбраха, че с контакти ЩУКО не става! Бих добавил и с трифазни контакти /някои все още ги наричат станции 22kW/ ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СТАВА. ТОВА са ДОМАШНИ зареждачки и destination chargers за хотели и туристически дестинации. Дори 50kW DC е абсолютен минимум. Който наистина мисли в перспектива трябва да се цели по високо. И да внимава с цената… че някои зареждачки нещо нямат checkins???
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.