- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 14, 2014 at 10:13 am #24913martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”nio” post=912]Проверих в Бургас, на тази фирма има само таймери, изглежда досущ като този, само с други надписи по копчетата. В онлайн магазина няма. Можеш ли да ми вземеш един когато имаш път натам?[/quote]
Ами да, то е в Мол България – ходя си до там на разходка и днес ще мина да ти взема. Ако има уплътнение на склад днес ще ти взема и от него.
March 27, 2014 at 11:34 pm #26180Николай ИвановMemberДнес се купих две важни придобивки – таймер и енергомер. Сега ще мога да си меря консумацията, а също така и да си зареждам само на нощна тарифа без да ми се налага вечер да ходя до паркомястото.
Очаквайте скоро всякакви резултати относно разхода на енергия при зареждане, например от 0 до 100 %, от 0 до 80%, от 20 до 80 % и др. Защото всички знаем, че зареждането не е еднакво енергоемко през цялото време.
Ето ги :March 28, 2014 at 12:09 am #26203martin@ecars.bgKeymasterИдеално, аз съм записал показателите на всяко зареждане при нас и също приготвям материал (само изчаквам да дооблепят туизито в събота живот и здраве) и ще пускам първия блог с впечатления от тримесечната употреба 🙂
Мислех да си взема таймер също, че ето сега трябва да сляза до гаража, но пък така се движа повече (някой ще каже тоя па какъв му е проблема да си слезе до гаража :lol:)
March 28, 2014 at 12:12 am #26211Илиян ЗвездоброевMemberЧестито за новите продобивки , nio. Сега си готов за мониторинг и контрол 😉 Чакаме интересни данни от твоите наблюдения.
March 28, 2014 at 12:34 am #26221martin@ecars.bgKeymasterЩе избера част от данните и за блога, но ето няколко записани засега измервания от различни зареждания:
:whistle:Начален заряд Време на зареждане Краен заряд Изразходена енергия 7% 1 ч. 30 мин. 57% 3.2 кВтч 10% 3 ч. 97% 5.9 кВтч 41% 1 ч. 32 мин. 86% 3.2 кВтч 25% 1 ч. 49 мин. 77% 3.6 кВтч 63% 47 мин. 93% 1.6 кВтч March 28, 2014 at 12:50 am #26229martin@ecars.bgKeymasterТочно навреме я пускам статистиката, че си видях сега ми е излязла сметката за тока в нета:
За 30 дневен период ми е 9.04 лв (50 стинки за крушките, та за туизито са към 8.50 лв вероятно. Връзва се с това. че зареждам средно по 3 кВтч на вечер, по 10 ст. > 30 ст. на вечер > по 30 дена > към 9 лева.
Значи това е при мен положението – зареждам вечер за 30 ст. и на другия ден имам към 30 км с тях си покривам спокойно. Правил съм и по 40, което си е точно половин батерия при икономично каране или 2/3 от батерията при ръчка.
Всъщност много не карам икономично, за да виждат как върви електромобил яко, че не искам да оставям впечатление как се влачели тия на ток 😆
March 28, 2014 at 8:56 am #26239Илиян ЗвездоброевMemberЕee mumojem, страшни числа си извадил. Благодариме за труда. Много е показателно.
Имам предложение да теглиш една колона, колко квч се пада на процент от зареждането.
Примерно за първи ред 57%-7% – заредил си 50%.
3.2квч/50 = 0.064, и така ще видиш кога ти е най-икономично зареждането.
Същото може да се направи и за времето – колко мин е 1%. Там ще се наблюдава/сравни бързината на заряда.Мисля, че тези числа мога да се завъртят още някак да се изкарат интересни данни….
March 28, 2014 at 10:56 am #26246martin@ecars.bgKeymasterПа колко му е, ще врътна още някоя и друга колона 😆
March 28, 2014 at 10:56 am #26258martin@ecars.bgKeymasterПа колко му е, ще врътна още някоя и друга колона 😆
March 31, 2014 at 7:18 am #26374Николай ИвановMemberБраво, чак сега видях тези данни. Супер. :cheer: От вчера и аз меря зарежданията, ще пробвам със и без удължител, с различни дължини, да видим има ли загуби.
March 31, 2014 at 11:27 am #26406martin@ecars.bgKeymasterДнес ще допълня малко табличката и мисля малко да пробвам зареждане директно от контакта също за да видя дали има разлика. Под пробвам имам предвид, че старият Бенз ми закрива контакта и Туизито не стига до него, което налага използване на удължител. Та имам тук едно приятелче ще помогне да изкараме друг контакт по към вратата, да може да се включва директно. И за някакво електромерно табълце или стенно устройство си мисля, да може да автоматизирам нещата – това тепърва ще проверявам с Теди от А1 Еко какво и как ще се слага.
April 1, 2014 at 4:47 pm #26459Станислав АтанасовMemberТо хубаво ще изкарате контакт,но каква е разликата от нов контак и удължителя.Метража пак си се трупа.
April 1, 2014 at 5:32 pm #26466martin@ecars.bgKeymaster[quote=”stasos” post=1072]То хубаво ще изкарате контакт,но каква е разликата от нов контак и удължителя.Метража пак си се трупа.[/quote]
Поне да не се мотае това черво из краката ми и около колата, барабар с енергомера включен в него – веднъж да взема да го забравя и като мина отгоре му и е фитка :lol.
April 3, 2014 at 9:53 pm #26544Николай ИвановMemberВече и аз имам резултати от измерване на зареждането на Туизи. За разлика от администратора, при мен измерванията са за пълно зареждане, тъй като в повечето случаи така зареждам вечер у дома. Всички зареждания са повторени по три пъти с цел максимално точни резултати.
3%-100% – 6,56 кВт
0% – 100 % – 6,76 кВт.
При нощна тарифа 10,4 ст. с ДДС това са 70 стотинки за пълно зареждане нощем.
При дневна тарифа 18,4 ст. с ДДС това е 1,24 лв за пълното зареждане. Цените са за битови абонати на ЕВН.
Таймера който си купих е с цена 19,99 лв. При разлика в пълно зареждане от 54 ст. дневна спрямо нощна енергия, инвестицията в таймера ще се избие след около 40-45 зареждания./все пак не всеки път зареждам от 0%/, тоест за два месеца. Супер, купете си таймери и зареждайте само нощем! Според мен има смисъл. От месец ползваме таймерите на всички електроуреди у дома, и забележете сметката ни за ток падна с 42% при съпоставимо потребление / не се отопляваме с ток/.April 3, 2014 at 10:16 pm #26554martin@ecars.bgKeymasterОхооо, как сме на другия край, не администраторе 😆
Друго си е да си мернеш, а? :whistle:
Ето че се потвърждава, че взима около 6.8 кВтч реални за цяла батерия (използваемият капацитет е 6.1 кВтч, което дава около 10% загуби).
Това е, хора, разход 70 ст. или 1.25 лв за една батерия!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.