Измерване на Twizy зареждането с енергомер?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #24985
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=912]Проверих в Бургас, на тази фирма има само таймери, изглежда досущ като този, само с други надписи по копчетата. В онлайн магазина няма. Можеш ли да ми вземеш един когато имаш път натам?[/quote]

    Ами да, то е в Мол България – ходя си до там на разходка и днес ще мина да ти взема. Ако има уплътнение на склад днес ще ти взема и от него.

    #26166

    Днес се купих две важни придобивки – таймер и енергомер. Сега ще мога да си меря консумацията, а също така и да си зареждам само на нощна тарифа без да ми се налага вечер да ходя до паркомястото.
    Очаквайте скоро всякакви резултати относно разхода на енергия при зареждане, например от 0 до 100 %, от 0 до 80%, от 20 до 80 % и др. Защото всички знаем, че зареждането не е еднакво енергоемко през цялото време.
    Ето ги :

    photo0.jpg

    photo1.jpg

    photo2.jpg

    #26185
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Идеално, аз съм записал показателите на всяко зареждане при нас и също приготвям материал (само изчаквам да дооблепят туизито в събота живот и здраве) и ще пускам първия блог с впечатления от тримесечната употреба 🙂

    Мислех да си взема таймер също, че ето сега трябва да сляза до гаража, но пък така се движа повече (някой ще каже тоя па какъв му е проблема да си слезе до гаража :lol:)

    #26215
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Идеално, аз съм записал показателите на всяко зареждане при нас и също приготвям материал (само изчаквам да дооблепят туизито в събота живот и здраве) и ще пускам първия блог с впечатления от тримесечната употреба 🙂

    Мислех да си взема таймер също, че ето сега трябва да сляза до гаража, но пък така се движа повече (някой ще каже тоя па какъв му е проблема да си слезе до гаража :lol:)

    #26192

    Честито за новите продобивки , nio. Сега си готов за мониторинг и контрол 😉 Чакаме интересни данни от твоите наблюдения.

    #26230

    Честито за новите продобивки , nio. Сега си готов за мониторинг и контрол 😉 Чакаме интересни данни от твоите наблюдения.

    #26200
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ще избера част от данните и за блога, но ето няколко записани засега измервания от различни зареждания:
    :whistle:

    Начален заряд Време на зареждане Краен заряд Изразходена енергия
    7% 1 ч. 30 мин. 57% 3.2 кВтч
    10% 3 ч. 97% 5.9 кВтч
    41% 1 ч. 32 мин. 86% 3.2 кВтч
    25% 1 ч. 49 мин. 77% 3.6 кВтч
    63% 47 мин. 93% 1.6 кВтч
    #26236
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ще избера част от данните и за блога, но ето няколко записани засега измервания от различни зареждания:
    :whistle:

    Начален заряд Време на зареждане Краен заряд Изразходена енергия
    7% 1 ч. 30 мин. 57% 3.2 кВтч
    10% 3 ч. 97% 5.9 кВтч
    41% 1 ч. 32 мин. 86% 3.2 кВтч
    25% 1 ч. 49 мин. 77% 3.6 кВтч
    63% 47 мин. 93% 1.6 кВтч
    #26207
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Точно навреме я пускам статистиката, че си видях сега ми е излязла сметката за тока в нета:

    За 30 дневен период ми е 9.04 лв (50 стинки за крушките, та за туизито са към 8.50 лв вероятно. Връзва се с това. че зареждам средно по 3 кВтч на вечер, по 10 ст. > 30 ст. на вечер > по 30 дена > към 9 лева.

    Значи това е при мен положението – зареждам вечер за 30 ст. и на другия ден имам към 30 км с тях си покривам спокойно. Правил съм и по 40, което си е точно половин батерия при икономично каране или 2/3 от батерията при ръчка.

    Всъщност много не карам икономично, за да виждат как върви електромобил яко, че не искам да оставям впечатление как се влачели тия на ток 😆

    #26242
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Точно навреме я пускам статистиката, че си видях сега ми е излязла сметката за тока в нета:

    За 30 дневен период ми е 9.04 лв (50 стинки за крушките, та за туизито са към 8.50 лв вероятно. Връзва се с това. че зареждам средно по 3 кВтч на вечер, по 10 ст. > 30 ст. на вечер > по 30 дена > към 9 лева.

    Значи това е при мен положението – зареждам вечер за 30 ст. и на другия ден имам към 30 км с тях си покривам спокойно. Правил съм и по 40, което си е точно половин батерия при икономично каране или 2/3 от батерията при ръчка.

    Всъщност много не карам икономично, за да виждат как върви електромобил яко, че не искам да оставям впечатление как се влачели тия на ток 😆

    #26259

    Еee mumojem, страшни числа си извадил. Благодариме за труда. Много е показателно.
    Имам предложение да теглиш една колона, колко квч се пада на процент от зареждането.
    Примерно за първи ред 57%-7% – заредил си 50%.
    3.2квч/50 = 0.064, и така ще видиш кога ти е най-икономично зареждането.
    Същото може да се направи и за времето – колко мин е 1%. Там ще се наблюдава/сравни бързината на заряда.

    Мисля, че тези числа мога да се завъртят още някак да се изкарат интересни данни….

    #26268
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Па колко му е, ще врътна още някоя и друга колона 😆

    #26376

    Браво, чак сега видях тези данни. Супер. :cheer: От вчера и аз меря зарежданията, ще пробвам със и без удължител, с различни дължини, да видим има ли загуби.

    #26393

    Браво, чак сега видях тези данни. Супер. :cheer: От вчера и аз меря зарежданията, ще пробвам със и без удължител, с различни дължини, да видим има ли загуби.

    #26434
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Днес ще допълня малко табличката и мисля малко да пробвам зареждане директно от контакта също за да видя дали има разлика. Под пробвам имам предвид, че старият Бенз ми закрива контакта и Туизито не стига до него, което налага използване на удължител. Та имам тук едно приятелче ще помогне да изкараме друг контакт по към вратата, да може да се включва директно. И за някакво електромерно табълце или стенно устройство си мисля, да може да автоматизирам нещата – това тепърва ще проверявам с Теди от А1 Еко какво и как ще се слага.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.