- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 1, 2014 at 5:32 pm #26480martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”stasos” post=1072]То хубаво ще изкарате контакт,но каква е разликата от нов контак и удължителя.Метража пак си се трупа.[/quote]
Поне да не се мотае това черво из краката ми и около колата, барабар с енергомера включен в него – веднъж да взема да го забравя и като мина отгоре му и е фитка :lol.
April 3, 2014 at 9:53 pm #26556Николай ИвановMemberВече и аз имам резултати от измерване на зареждането на Туизи. За разлика от администратора, при мен измерванията са за пълно зареждане, тъй като в повечето случаи така зареждам вечер у дома. Всички зареждания са повторени по три пъти с цел максимално точни резултати.
3%-100% – 6,56 кВт
0% – 100 % – 6,76 кВт.
При нощна тарифа 10,4 ст. с ДДС това са 70 стотинки за пълно зареждане нощем.
При дневна тарифа 18,4 ст. с ДДС това е 1,24 лв за пълното зареждане. Цените са за битови абонати на ЕВН.
Таймера който си купих е с цена 19,99 лв. При разлика в пълно зареждане от 54 ст. дневна спрямо нощна енергия, инвестицията в таймера ще се избие след около 40-45 зареждания./все пак не всеки път зареждам от 0%/, тоест за два месеца. Супер, купете си таймери и зареждайте само нощем! Според мен има смисъл. От месец ползваме таймерите на всички електроуреди у дома, и забележете сметката ни за ток падна с 42% при съпоставимо потребление / не се отопляваме с ток/.April 3, 2014 at 10:16 pm #26566martin@ecars.bgKeymasterОхооо, как сме на другия край, не администраторе 😆
Друго си е да си мернеш, а? :whistle:
Ето че се потвърждава, че взима около 6.8 кВтч реални за цяла батерия (използваемият капацитет е 6.1 кВтч, което дава около 10% загуби).
Това е, хора, разход 70 ст. или 1.25 лв за една батерия!
April 3, 2014 at 10:33 pm #26603Николай ИвановMemberИмам и снимка, забравих да я публикувам преди малко.
Добре съм, благодаря!
В момента тествам зареждане с помощта на удължител. За да са съпоставими резултатите направих два абсолютно еднакви удължителя, от еднакъв кабел, с еднакви щепсели и контакти, с дължина 10 м и 25 м. Резултатите са изненадващи за мен, но ще ги пусна след като ги повторя за да съм убеден в достоверността им. Ще се изненадате и вие, убеден съм. Скоро!April 3, 2014 at 11:10 pm #26637Илиян ЗвездоброевMemberИха и на мен ми стана супер интересно! С нетърпение чакам информацията от зареждането през удължителите!
И аз ползвам нощната тарифа – всичко у нас е с отложен старт – пералня , миялна 🙂
Колкото до зареждането с таймер, навремето като тийнеджър ползвах такъв да си зареждам батериите, защото
зарядното не спираше само като са готови 🙂 След това го подарих на един колега, който си беше направил няква сложна система на бойлера, част от която включваше да му се пуска бойлера малко преди да стане за да е топъл за сутрешния душ 😆Поздрави и благодаря за споделянето! Успех!
П.С. – сайта се скапа съвсем. Всички DNS сървъри ми казват изведнъж, че тоя домейн ecars.bg го няма !? Накарах го да ми се отвори като си добавих ръчен резолв към IP адреса на доставчика, но предполагам, че другите още не го виждат?
April 3, 2014 at 11:10 pm #26623Илиян ЗвездоброевMemberИха и на мен ми стана супер интересно! С нетърпение чакам информацията от зареждането през удължителите!
И аз ползвам нощната тарифа – всичко у нас е с отложен старт – пералня , миялна 🙂
Колкото до зареждането с таймер, навремето като тийнеджър ползвах такъв да си зареждам батериите, защото
зарядното не спираше само като са готови 🙂 След това го подарих на един колега, който си беше направил няква сложна система на бойлера, част от която включваше да му се пуска бойлера малко преди да стане за да е топъл за сутрешния душ 😆Поздрави и благодаря за споделянето! Успех!
П.С. – сайта се скапа съвсем. Всички DNS сървъри ми казват изведнъж, че тоя домейн ecars.bg го няма !? Накарах го да ми се отвори като си добавих ръчен резолв към IP адреса на доставчика, но предполагам, че другите още не го виждат?
April 4, 2014 at 12:02 am #26633Николай ИвановMemberЩе споделя с вас, дано не ми се смеете…
Купих още два таймера, единия ще го сложа на бойлера, така че да може да се включва само на нощна тарифа. Другия е за парковото осветление в комплекса, в който живея. Таймера ще се комбинира със сензори за светлина и движение, за да може лампите да работят само в определено време и само при движение. Колегата спомена по-горе за бойлер, и реших да ви кажа. B)April 4, 2014 at 12:02 am #26647Николай ИвановMemberЩе споделя с вас, дано не ми се смеете…
Купих още два таймера, единия ще го сложа на бойлера, така че да може да се включва само на нощна тарифа. Другия е за парковото осветление в комплекса, в който живея. Таймера ще се комбинира със сензори за светлина и движение, за да може лампите да работят само в определено време и само при движение. Колегата спомена по-горе за бойлер, и реших да ви кажа. B)April 4, 2014 at 12:21 am #26659Plamen PetrovMemberми ти после ще сложиш и фотоволтаици…
А до колкото разбрах последното в тази мода е бойлер с двоен нагревател – един от мрежата и един от фотоволтаика.
Изпитанията са минали и от скоро Елдом ще почнат да го предлагат на пазара (дано не се сметне за реклама – не работя там 😉 )April 4, 2014 at 12:23 am #26670martin@ecars.bgKeymasterАаа няма грижи, даже е полезно инфо :cheer:
April 4, 2014 at 7:17 am #26705Николай ИвановMemberПо въпроса с фотоволтаиците – имам разработен проект за захранване на цялото ми жилище от слънчева и вятърна енергия. Направи ми го Теодор от А1 Еко от Исперих. Събирам пари и скоро ще вържа всички общи части на комплекса ни и на моята къща. А ЕВН ще останат само резервна мощност, системата е проектирана с батерии за нощно захранване. Доста е интересна, предвидено е над 20 % от енергията да идва от вятъра, все пак живея на брега на морето и духа доста често. Проучвам въпроса за поставяне на двупосочен електромер. Ако ЕВН се съгласят, а по закон са длъжни, ще ми отпаднат батериите, а с това и около 1/3 от цената на системата. Денем върти електромера в едната посока и подавам ток, нощем си дърпам от мрежата.
Караваната също е измислена, но там е по-сложно. Батериите са доста тежки и решихме да сложим литиеви, въпреки по-високата цена.
PS. Не му е много мястото на този пост тук, може администратора да го премести ако реши.April 4, 2014 at 10:50 am #26738martin@ecars.bgKeymasterОх, с тези местеници, по-добре да не го пипам, че нещо от местеното се повреждат темите. Нека седи, пък ние ще продължаваме да си говорим за Туизи тук. За този проект и всякакви такива ще видя какво имаме като раздел или категория, ако не ще създадем, защото това тепърва започва да се развива с ВЕИ енергията.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.