Какъв разход ти дава Model S на магистралата?

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #36146

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

    #36149

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

    #36237
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добре стана да го пуснем в блога – бая интерес има към инфото :cheer:

    #36241
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добре стана да го пуснем в блога – бая интерес има към инфото :cheer:

    #36244
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добре стана да го пуснем в блога – бая интерес има към инфото :cheer:

    #36355

    Ето тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.

    A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.


    #36360

    Ето тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.

    A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.


    #36362

    Ето тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.

    A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.


Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.