• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #16434

    Тук е мястото да обсъдим нашите опити да постигнем съвършенството така както ние си го виждаме :woohoo:

    В България си имаме доста преоборудвани електромобили въпреки, че малко от тях са известни.

    Първите с които се запознах са
    Голф 2 от Варна
    Jetta която се надявам скоро да видим по пистите 😉
    Фиат 126
    Рено Канго
    Тойота Ярис
    и още една много интересна конверсия на базата на BMW Z4 от Костов за която не откривам почти никаква информация. Имах щастието да я видя за малко на пловдивския панаир миналата година, но до там.

    Без да се похвалите няма да стане така, че пишете

    #16673

    Да, доста изчерпателен списък!
    Да не забравяме че в разградско се подвизава едно доста прилично ауди А2 B)
    А в София има и една Микри-чка.
    И двете коли са с литиеви батерии, но от различни производители.
    Ще бъде интересен едно сравнение на батериите – как се държат, какъв капацитет са, издържат ли на студ, степен на разряд, най-дълъг пробег, характеристики….
    А ето едно ново попълнение – оригинално електрическо Пежо Партнър но с доработка – литиеви батерийки 🙂
    http://mazeto.net/index.php/topic,6943.0.html

    #16682
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ми той от скромност, създателят на темата (teodor.ivanov) като че ли не си ги споменава своите (аудито и нисана) 😆

    #16691

    Да, да – вярно че ни е скромно момчето!
    Но и те трябва да се включат в списъка… Така де – накъде без тях B) B) B)

    #16699
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Антъй, остава само да нагласим първия електромобилен събор и да ги наредим на едно място всичките :woohoo:

    #19135

    Една добавка която отдавна изчакваше да бъде осъществена – автоматично спиране и пускане на заряда.
    Цена – 11лв., може да се купи от почти всеки магазин 😉
    Таймера се настройва да се включва по време на нощната тарифа – хем електромера отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира заряда.
    На сутринта остава само да “включиш” колата и си готов за още 100км 😉

    #19143
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”eltransbg” post=301]Една добавка която отдавна изчакваше да бъде осъществена – автоматично спиране и пускане на заряда.
    Цена – 11лв., може да се купи от почти всеки магазин 😉
    Таймера се настройва да се включва по време на нощната тарифа – хем електромера отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира заряда.
    На сутринта остава само да “включиш” колата и си готов за още 100км ;)[/quote]

    Дай малко повече инфо за джаджата, от магазини за електро материали ли имаш предвид, че може да се купи?

    Да включиш колата на сутринта имаш предвид да я стартираш, нали? Мда – “запалиш” в един момент ще започна да изчезва 😆

    #19161

    таймерче – включено/изключено – в Бриколажа зад осветителните тела 😉

    #25529

    Честита Първа Пролет!

    IMGP3720-re.jpg

    #25559
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Някой да се похвали с прясна конверсия нещо :cheer:?

    #25566

    Много ми се иска в тази тема да се публикува информация за конверсия на различни класове автомобили в електрически. Например бус до 3,5 тона, семеен автомобил , по възможност 7 местен, малка градска кола. Някои от фирмите занимаващи се с конверсия в БГ вече имат такива автомобили, остава само да публикуват инфото тук.

    #25572

    Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.

    #25578

    Да, прав си нещата се развиват бързо. Цената на електрифициране на Смарт вече е по-ниска от 20 хил.лв. Скоро ще имам още цени за конверсия на други МПС в ЕПС и ще ги публикувам тук.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.