• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 81 total)
  • Author
    Posts
  • #21020

    [quote=”mumojem” post=495]Добре че е форумът и има кой да подръчне, че да се активизираме по-стабилно :cheer:
    [/quote]
    надявам се е ясно, че не съм визирал вас :blush:

    Вие всъщност сте едни от малкото, които правите нещо реално по въпроса
    Ама тва даже и нямаше нужда да го пиша …

    Тия въпроси за мен поне, трябва да се поставят пред Клъстера, БАЕПС и тн.
    защото те имат силата и лостовете да провокират подобни промени,
    не казвам, че нищо не правят, но е някак половинчато и не особенно целенасочено …

    Надявам се не съм бил някак негативен, но това са моите впечатления :dry:

    пп. Въпроса ми за как се води в КАТ не беше грам случаен ако някой си мисли обратното 😆

    #21030
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ъъъ къф негативен бре :lol:, я стига. По-добре визирай и нас, че да не се отпускаме :lol:. Колкото повече ръчкане и конкуренция толкова по-качествени и ефективни резултати :cheer:

    Нашият Регионален ReCluster.bg за електрическа мобилност (като част от общото направление енергийна ефективност) също тръгна вече, ама сме малко в началото и ще вземе известно време да канализираме нещата.

    Действаме! Трябва колкото може по-бързо да приложат съответни промени, така че регистрацията на електромобили (и получаване на придобивките докато ги има) да се улесни максимално.

    #21059

    Нека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.

    Така или иначе няма да оставя нещата така..

    #21067

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    #21079
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”plamengerchev” post=501]има ли новини по регистрациите в КАТ?[/quote]

    От нас не – днес се натрупаха електромобилни задачки други и дори онлайн много не се класирахме 😆

    #21087

    То новини всякакви, но днес са с център Варна 😛
    Амперата ни беше на гости и ние се изкефихме максимално!!!
    Благодарим на earendil за гостуването… и за возенето – беше уникално!!!
    Имаме една молба към него – да си носи зарядния кабел следващия път че да го напълним “до горе” :woohoo:
    Ето и снимка от срещата:

    IMGP3325a.jpg

    Успех!

    #21094
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Леле, ампери, приуси, тц тц, чудесия :woohoo: Еваларка пичове. Виж на фейсбук страницата на eCars.bg че пуснахме обявата и питат за САКСофоните 😆

    #21103

    Евала, пичове! B) Кога ли и тук ще направим едно елсъбиране. Като за начало може поне Приусите да се активизираме малко 😛 Амперата кърти обаче 😉 Само не ме кефи малкото място отзад – само две седалки.

    #21120
    Rumen
    Member

    Интересно ми е как работи отоплението на Ампера.На ток ли е или само от двигателя като при Приуса.Имате ли поглед над нещата.

    #21147
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”Karaivanov” post=507]Интересно ми е как работи отоплението на Ампера.На ток ли е или само от двигателя като при Приуса.Имате ли поглед над нещата.[/quote]

    Веднага те светкаме по въпроса подробно Румба :cheer:

    #21157

    Там е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂

    С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..

    Резултата какъв е:
    Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
    Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.

    На разположение съм за др. връпроси.

    (към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).

    #21165
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ъъъ, това е много по-добро светкане от нашето :woohoo:

    #21209
    Rumen
    Member

    Аз на Приуса си инсталирах 2 печки които играят същата роля.Едната топли малкия кръг на двигателя.За около 45 мин е на 60 градуса и после ги подържа.В купето имам друга с керамичен нагревател.Зимата стъкла не стържа и си е ок на мотора да стартира тоъл :whistle: :whistle: :whistle:

    #22029

    Малко ъпдейт..

    Добре й идват температурите над 10 С. Като тръгвах ми предсказа 43 км на ток, а минах над 60 км. 1во – беше по-топло и 2ро – последните дни я карах с мн. тежък десен крак в района 🙂

    цък
    При това каране има 30% гардско.. в Бургас.

    Вдигнат ли се температурите над 15 С пробегът скача с още 10-тина км.

    При по-ниска температура пада, но не в същата прогресия.. при -2 С дори и с парно на макс и отопление на седалки и стъкла – минавам 40 км без проблеми.

    Поздрави

    #22261

    Едно кратко клипче:

    [video width=425 height=344 type=youtube]GOSyAJu72RU[/video]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 81 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.