• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #21055

    Проблема е точно в дилърите за мен … или в тяхното апатично поведение …
    Ако от хлОпел ги интересуваше можеше да се постарят, тая кола да се пише електрическа,
    не е като да няма основание за това …

    В КАТ е ясно, че е драма …

    Има и един друг момент … от всички организации занимаващи се с прокламиране на
    електромобилността (разни там клъстери и тем подобни), някой дали се е сетил, да погледне тия закони?

    Почти съм убеден в отговра ама айде 😆

    Щото аз началото на годината търчах като совалка м/у центъра за гр. мобилност и общината …
    Ама типично БГ стайл шампанското се гърми и след това ходи се оправяй :whistle:

    Ако имаш желанието и хъса пробвай да разчоплиш въпроса.

    #21008
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добре че е форумът и има кой да подръчне, че да се активизираме по-стабилно :cheer:

    Като начало да направим списък на нормативните актове, в които трябва да се направят промени. Всяко рамо е добре дошло.

    #21065
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Добре че е форумът и има кой да подръчне, че да се активизираме по-стабилно :cheer:

    Като начало да направим списък на нормативните актове, в които трябва да се направят промени. Всяко рамо е добре дошло.

    #21018

    [quote=”mumojem” post=495]Добре че е форумът и има кой да подръчне, че да се активизираме по-стабилно :cheer:
    [/quote]
    надявам се е ясно, че не съм визирал вас :blush:

    Вие всъщност сте едни от малкото, които правите нещо реално по въпроса
    Ама тва даже и нямаше нужда да го пиша …

    Тия въпроси за мен поне, трябва да се поставят пред Клъстера, БАЕПС и тн.
    защото те имат силата и лостовете да провокират подобни промени,
    не казвам, че нищо не правят, но е някак половинчато и не особенно целенасочено …

    Надявам се не съм бил някак негативен, но това са моите впечатления :dry:

    пп. Въпроса ми за как се води в КАТ не беше грам случаен ако някой си мисли обратното 😆

    #21075

    [quote=”mumojem” post=495]Добре че е форумът и има кой да подръчне, че да се активизираме по-стабилно :cheer:
    [/quote]
    надявам се е ясно, че не съм визирал вас :blush:

    Вие всъщност сте едни от малкото, които правите нещо реално по въпроса
    Ама тва даже и нямаше нужда да го пиша …

    Тия въпроси за мен поне, трябва да се поставят пред Клъстера, БАЕПС и тн.
    защото те имат силата и лостовете да провокират подобни промени,
    не казвам, че нищо не правят, но е някак половинчато и не особенно целенасочено …

    Надявам се не съм бил някак негативен, но това са моите впечатления :dry:

    пп. Въпроса ми за как се води в КАТ не беше грам случаен ако някой си мисли обратното 😆

    #21084
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ъъъ къф негативен бре :lol:, я стига. По-добре визирай и нас, че да не се отпускаме :lol:. Колкото повече ръчкане и конкуренция толкова по-качествени и ефективни резултати :cheer:

    Нашият Регионален ReCluster.bg за електрическа мобилност (като част от общото направление енергийна ефективност) също тръгна вече, ама сме малко в началото и ще вземе известно време да канализираме нещата.

    Действаме! Трябва колкото може по-бързо да приложат съответни промени, така че регистрацията на електромобили (и получаване на придобивките докато ги има) да се улесни максимално.

    #21107

    Нека да почакаме малко да видим какво ще измъдрят юристите на които съм дал задачка.. въпреки, че според мен базата на която мислят е тотално непригодена за 21 век и всеки може да си я тълкува като дявол – евангелие.

    Така или иначе няма да оставя нещата така..

    #21117

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    #21125
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”plamengerchev” post=501]има ли новини по регистрациите в КАТ?[/quote]

    От нас не – днес се натрупаха електромобилни задачки други и дори онлайн много не се класирахме 😆

    #21135

    То новини всякакви, но днес са с център Варна 😛
    Амперата ни беше на гости и ние се изкефихме максимално!!!
    Благодарим на earendil за гостуването… и за возенето – беше уникално!!!
    Имаме една молба към него – да си носи зарядния кабел следващия път че да го напълним “до горе” :woohoo:
    Ето и снимка от срещата:

    IMGP3325a.jpg

    Успех!

    #21146
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Леле, ампери, приуси, тц тц, чудесия :woohoo: Еваларка пичове. Виж на фейсбук страницата на eCars.bg че пуснахме обявата и питат за САКСофоните 😆

    #21156

    Евала, пичове! B) Кога ли и тук ще направим едно елсъбиране. Като за начало може поне Приусите да се активизираме малко 😛 Амперата кърти обаче 😉 Само не ме кефи малкото място отзад – само две седалки.

    #21174
    Rumen
    Member

    Интересно ми е как работи отоплението на Ампера.На ток ли е или само от двигателя като при Приуса.Имате ли поглед над нещата.

    #21203
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”Karaivanov” post=507]Интересно ми е как работи отоплението на Ампера.На ток ли е или само от двигателя като при Приуса.Имате ли поглед над нещата.[/quote]

    Веднага те светкаме по въпроса подробно Румба :cheer:

    #21216

    Там е малко сложно обяснено.. , не че не е сложно по принцип 🙂

    С 2 думи. Има 360 V ел нагревател, който затопля водния кръг. Самия воден кръг има байпас клапан, затваря кръга към двигателя като не работи последния и циркулира само около радиаторчето на парното. Ако се включи ДВГто, клапана се отваря при достигане на температура в охл. кръг на двигателя и системата става една цяла..

    Резултата какъв е:
    Мога да си включа отоплението дистанционно от терасата 10 мин преди да тръгна и да си стопля колата дърпайки ток от мрежата вместо да хабя този в батерията.. АКо не го направя, просто първоначалното стопляне сваля от батерията и намаля пробега повечко. Реално колко – нямам много наблюдения, тъй като тук е още доста топло… разбира се това ще зависи от външна температура.. от това колко искам да стопля и пр. Има ЕКО режим на климатичната система при който нагревателя работи на половин мощност.. загрява по-бавно и по-леко, но не дърпа толкова ток… може да се ползва за поддържане на топлината в системата ако първоначалното топлене е било от двигателя или щепсела.. 🙂
    Разбира се всичко това е ненужно, ако работи двигателя.. използва се неговата топлина като на всяка кола. Така, че ако знам, че отивам по-далече и няма да ми стигне батерията е по-добре веднага като тръгна да включа двигателя, да се стопля от него и после да си включа на батерия, за да не харча много ток за нагревателя.

    На разположение съм за др. връпроси.

    (към колегата planebgerchev – сори колега, не съм се занимавал, тъй като съм доста зает и не ми е спешен въпросът.. ако има новини и развитие ще споделя).

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.