• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #21225
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ъъъ, това е много по-добро светкане от нашето :woohoo:

    #21276
    Rumen
    Member

    Аз на Приуса си инсталирах 2 печки които играят същата роля.Едната топли малкия кръг на двигателя.За около 45 мин е на 60 градуса и после ги подържа.В купето имам друга с керамичен нагревател.Зимата стъкла не стържа и си е ок на мотора да стартира тоъл :whistle: :whistle: :whistle:

    #22038

    Малко ъпдейт..

    Добре й идват температурите над 10 С. Като тръгвах ми предсказа 43 км на ток, а минах над 60 км. 1во – беше по-топло и 2ро – последните дни я карах с мн. тежък десен крак в района 🙂

    цък
    При това каране има 30% гардско.. в Бургас.

    Вдигнат ли се температурите над 15 С пробегът скача с още 10-тина км.

    При по-ниска температура пада, но не в същата прогресия.. при -2 С дори и с парно на макс и отопление на седалки и стъкла – минавам 40 км без проблеми.

    Поздрави

    #22245

    Едно кратко клипче:

    [video width=425 height=344 type=youtube]GOSyAJu72RU[/video]

    #22446

    А аз да питам – в България има ли пазар за втора ръка Ампера и на какви пари върви?

    #22989
    Rumen
    Member

    Амперата е с добър разход на гориво. Всеки би се заинтересувал. Цената на втора употреба 2010 – 2013 г. не би трябвало да надхвърля 37 000 лева, включително доставка, мито и КАТ. В американските сайтове могат да се намерят по $19 000.

    #23006
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар.

    Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.

    #23014

    За българския купувач, който е готов да отдели средно 5-15 хил. лв за кола, тези цени са все още непосилни за съжаление.

    #23229

    За сега втора ръка само тестова от дилър – като моята.

    Дава се и на оперативен лизинг, което е оферта защото се взима ДДС ако си с фирма по ДДС.

    От 94 хил лв в магазина до 65 хил. е доста добро намаление за 1 година 🙂

    #25602

    Здравейте,

    кратък очерк на пътуването до Австрия и обратно.

    Колата беше стабилно натъпкана с багаж и ски екипировка. Ските си се събират вътре спокойно.

    Ето резултата:
    ел. статистика

    Само един междинен заряд за 1 час в Любляна на обществена станция.. , т.е. 80 км са от контакта, а останалите 220 ел. км са от рекуперация по австрийските баири 🙂 Интересно, че тази статистика за заряда не поддържа над бензинови 1000 км.. иначе ел. км си ги трупа.
    Та..: 6.5 л/100 км чист бензинов разход, 6.3 л/100 става като се отчетат 300 те ел. км. при изминати почти 4 хил км. и по магистрали и по стръмни планински проходи 🙂

    Общо взето много съм доволен.

    #25613

    С пожелание за голям капацитет в батерията и много изминати още километри!
    Това LifeTime:4.4l/100km какво означава?

    #25622

    Това 4.4 е средният разход на гориво от както е произведена колата. Аз я взех от дилъра на 4.3 и за няколко месеца го свалих на 4.1, тъй като карам 90% на ел. в района., но сега тия 3700 км от 4000 на бензин го качиха до 4.4/100.
    Този показател не може да се нулира.

    Имам още една позиция на борд комп., където съм я занулил от както съм взел аз колата и там показва 3.5 /100 дори и след това дълго пътуване..

    Това е най-хубавото на тази кола.. ежедневно като си я караш разхода е 0/100 .. и може да не заредиш с месеци.., но ако искаш може да отидеш и до Шотландия 🙂

    #25655
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”earendil” post=988]Това 4.4 е средният разход на гориво от както е произведена колата. Аз я взех от дилъра на 4.3 и за няколко месеца го свалих на 4.1, тъй като карам 90% на ел. в района., но сега тия 3700 км от 4000 на бензин го качиха до 4.4/100.
    Този показател не може да се нулира.

    Имам още една позиция на борд комп., където съм я занулил от както съм взел аз колата и там показва 3.5 /100 дори и след това дълго пътуване..

    Това е най-хубавото на тази кола.. ежедневно като си я караш разхода е 0/100 .. и може да не заредиш с месеци.., но ако искаш може да отидеш и до Шотландия :)[/quote]

    Идеално, благодаря ти – като видя някой да пуска актуално инфо от използване на електромобил в България (а в случая и извън) и ми се пълни душицата – осмисля се и работата ни в eCars.bg така много :cheer:.

    #25663
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Петърски съгласен ли си да направим един блог за пътуването България – Австрия и обратно със снимки :cheer:? Айде, ще стане интересно – гост блог от Петър Стойчев за амперката :cheer:

    #25718

    Ще отделя снимков материал и ще ти го пусна в един дропбокс 🙂
    Или ако искаш ме добави в скайп.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.