- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
November 9, 2013 at 4:58 pm #21225martin@ecars.bgKeymaster
Ъъъ, това е много по-добро светкане от нашето :woohoo:
November 10, 2013 at 12:52 pm #21276RumenMemberАз на Приуса си инсталирах 2 печки които играят същата роля.Едната топли малкия кръг на двигателя.За около 45 мин е на 60 градуса и после ги подържа.В купето имам друга с керамичен нагревател.Зимата стъкла не стържа и си е ок на мотора да стартира тоъл :whistle: :whistle: :whistle:
January 11, 2014 at 9:32 pm #22038Петър СтойчевMemberМалко ъпдейт..
Добре й идват температурите над 10 С. Като тръгвах ми предсказа 43 км на ток, а минах над 60 км. 1во – беше по-топло и 2ро – последните дни я карах с мн. тежък десен крак в района 🙂
цък
При това каране има 30% гардско.. в Бургас.Вдигнат ли се температурите над 15 С пробегът скача с още 10-тина км.
При по-ниска температура пада, но не в същата прогресия.. при -2 С дори и с парно на макс и отопление на седалки и стъкла – минавам 40 км без проблеми.
Поздрави
January 25, 2014 at 10:10 pm #22245Петър СтойчевMemberЕдно кратко клипче:
[video width=425 height=344 type=youtube]GOSyAJu72RU[/video]
February 11, 2014 at 3:57 pm #22446Ivan JordanovMemberА аз да питам – в България има ли пазар за втора ръка Ампера и на какви пари върви?
February 13, 2014 at 4:23 pm #22989RumenMemberАмперата е с добър разход на гориво. Всеки би се заинтересувал. Цената на втора употреба 2010 – 2013 г. не би трябвало да надхвърля 37 000 лева, включително доставка, мито и КАТ. В американските сайтове могат да се намерят по $19 000.
February 13, 2014 at 4:41 pm #23006martin@ecars.bgKeymasterАмперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар.
Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.
February 13, 2014 at 6:42 pm #23014Ivan JordanovMemberЗа българския купувач, който е готов да отдели средно 5-15 хил. лв за кола, тези цени са все още непосилни за съжаление.
February 17, 2014 at 7:48 pm #23229Петър СтойчевMemberЗа сега втора ръка само тестова от дилър – като моята.
Дава се и на оперативен лизинг, което е оферта защото се взима ДДС ако си с фирма по ДДС.
От 94 хил лв в магазина до 65 хил. е доста добро намаление за 1 година 🙂
March 23, 2014 at 2:34 pm #25602Петър СтойчевMemberЗдравейте,
кратък очерк на пътуването до Австрия и обратно.
Колата беше стабилно натъпкана с багаж и ски екипировка. Ските си се събират вътре спокойно.
Само един междинен заряд за 1 час в Любляна на обществена станция.. , т.е. 80 км са от контакта, а останалите 220 ел. км са от рекуперация по австрийските баири 🙂 Интересно, че тази статистика за заряда не поддържа над бензинови 1000 км.. иначе ел. км си ги трупа.
Та..: 6.5 л/100 км чист бензинов разход, 6.3 л/100 става като се отчетат 300 те ел. км. при изминати почти 4 хил км. и по магистрали и по стръмни планински проходи 🙂Общо взето много съм доволен.
March 23, 2014 at 5:58 pm #25613Plamen PetrovMemberС пожелание за голям капацитет в батерията и много изминати още километри!
Това LifeTime:4.4l/100km какво означава?March 23, 2014 at 6:27 pm #25622Петър СтойчевMemberТова 4.4 е средният разход на гориво от както е произведена колата. Аз я взех от дилъра на 4.3 и за няколко месеца го свалих на 4.1, тъй като карам 90% на ел. в района., но сега тия 3700 км от 4000 на бензин го качиха до 4.4/100.
Този показател не може да се нулира.Имам още една позиция на борд комп., където съм я занулил от както съм взел аз колата и там показва 3.5 /100 дори и след това дълго пътуване..
Това е най-хубавото на тази кола.. ежедневно като си я караш разхода е 0/100 .. и може да не заредиш с месеци.., но ако искаш може да отидеш и до Шотландия 🙂
March 23, 2014 at 11:37 pm #25655martin@ecars.bgKeymaster[quote=”earendil” post=988]Това 4.4 е средният разход на гориво от както е произведена колата. Аз я взех от дилъра на 4.3 и за няколко месеца го свалих на 4.1, тъй като карам 90% на ел. в района., но сега тия 3700 км от 4000 на бензин го качиха до 4.4/100.
Този показател не може да се нулира.Имам още една позиция на борд комп., където съм я занулил от както съм взел аз колата и там показва 3.5 /100 дори и след това дълго пътуване..
Това е най-хубавото на тази кола.. ежедневно като си я караш разхода е 0/100 .. и може да не заредиш с месеци.., но ако искаш може да отидеш и до Шотландия :)[/quote]
Идеално, благодаря ти – като видя някой да пуска актуално инфо от използване на електромобил в България (а в случая и извън) и ми се пълни душицата – осмисля се и работата ни в eCars.bg така много :cheer:.
March 23, 2014 at 11:47 pm #25663martin@ecars.bgKeymasterПетърски съгласен ли си да направим един блог за пътуването България – Австрия и обратно със снимки :cheer:? Айде, ще стане интересно – гост блог от Петър Стойчев за амперката :cheer:
March 24, 2014 at 3:58 pm #25718Петър СтойчевMemberЩе отделя снимков материал и ще ти го пусна в един дропбокс 🙂
Или ако искаш ме добави в скайп. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.