• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #26171

    По информация от днес – в БГ има 7 продадени Ампери… а точно като бях там им казаха от СФ да си пращат тяхната Ампера от шоуруума в камион за СФ (вероятно за клиент).

    Ще се радвам да се засека с друга БГ Ампера някъде 🙂 .. въпреки, че признавам, че има известен гъдел навсякъде да те гледат все едно караш Бугати вейрон 🙂 .. или космически кораб 🙂

    #26191
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа стига бре – мислех, че са 3 с твоята – значи бургаската демо я пращат за София за продажба? Страхотно, това да се чува. Значи ще станат 8?!?

    Това и на мен ми харесва с туизито точно такъв е ефекта, ама да не сме егоисти 😆 – много искам повече хора да се сдобият с електро коли!

    #26266

    Аз мисля, че всеки нормален човек би предпочел да кара такъв автомобил. Проблемът просто е, че зарядната мрежа е недоразвита, а и цените на тези автомобили са все още доста скъпи.

    #26277
    Rumen
    Member

    Цените не са скъпи а просто заплатите в Бг са ниски :unsure:

    #26303

    Точно това искаха да постигнат от отпел като взех моята кола.. Колкото повече ги виждат по улиците, толкова повече хората питат и се интересуват.. получава се лавинообразен ефект и все някой си взима.
    Проблемът е, че извън ентусиастите като нас, хората не знаят , че има такъв автомобили не знаят какво преставлява и какво може.. Много често гледайки го отпред го мислят за някаква бензинова бегачка…
    Това е един от проблемите на GM/Opel .. липсва каквата и да била реклама.. Хората не знаят, че има автомобил, който минава 70 км от контакта и може да отиде и до Австрия ако поискат без компромиси.. и като имат едни пари, примерно ще отидат да си вземат едно БМВ за подобна сума..

    #28948

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    #28958
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    #29002

    [quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]

    Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
    И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛

    #29016

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂

    Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.

    Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
    Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
    На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…

    ..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.

    #29025
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.

    #29324

    [quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]

    Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:

    #29334
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Такава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!

    #29347
    Rumen
    Member

    40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
    A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.

    #29361
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Най-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…

    #29896

    Eto ви още малко пресни данни 🙂

    Цък 1

    Цък 2

    Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
    Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.