- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 27, 2014 at 11:33 pm #26171Петър СтойчевMember
По информация от днес – в БГ има 7 продадени Ампери… а точно като бях там им казаха от СФ да си пращат тяхната Ампера от шоуруума в камион за СФ (вероятно за клиент).
Ще се радвам да се засека с друга БГ Ампера някъде 🙂 .. въпреки, че признавам, че има известен гъдел навсякъде да те гледат все едно караш Бугати вейрон 🙂 .. или космически кораб 🙂
March 27, 2014 at 11:39 pm #26191martin@ecars.bgKeymasterАаа стига бре – мислех, че са 3 с твоята – значи бургаската демо я пращат за София за продажба? Страхотно, това да се чува. Значи ще станат 8?!?
Това и на мен ми харесва с туизито точно такъв е ефекта, ама да не сме егоисти 😆 – много искам повече хора да се сдобият с електро коли!
March 28, 2014 at 11:27 am #26266Ivan JordanovMemberАз мисля, че всеки нормален човек би предпочел да кара такъв автомобил. Проблемът просто е, че зарядната мрежа е недоразвита, а и цените на тези автомобили са все още доста скъпи.
March 28, 2014 at 2:17 pm #26277RumenMemberЦените не са скъпи а просто заплатите в Бг са ниски :unsure:
March 29, 2014 at 11:20 am #26303Петър СтойчевMemberТочно това искаха да постигнат от отпел като взех моята кола.. Колкото повече ги виждат по улиците, толкова повече хората питат и се интересуват.. получава се лавинообразен ефект и все някой си взима.
Проблемът е, че извън ентусиастите като нас, хората не знаят , че има такъв автомобили не знаят какво преставлява и какво може.. Много често гледайки го отпред го мислят за някаква бензинова бегачка…
Това е един от проблемите на GM/Opel .. липсва каквата и да била реклама.. Хората не знаят, че има автомобил, който минава 70 км от контакта и може да отиде и до Австрия ако поискат без компромиси.. и като имат едни пари, примерно ще отидат да си вземат едно БМВ за подобна сума..May 12, 2014 at 8:37 pm #28948Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
May 12, 2014 at 9:06 pm #28958martin@ecars.bgKeymasterНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
May 12, 2014 at 10:15 pm #29002Plamen PetrovMember[quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]
Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛May 12, 2014 at 11:03 pm #29016Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
May 12, 2014 at 11:54 pm #29025martin@ecars.bgKeymaster121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.
May 31, 2014 at 5:15 pm #29324[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
June 2, 2014 at 5:12 pm #29334martin@ecars.bgKeymasterТакава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!
June 2, 2014 at 9:45 pm #29347RumenMember40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.June 2, 2014 at 10:03 pm #29361martin@ecars.bgKeymasterНай-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…
July 20, 2014 at 11:21 am #29896Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.