• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #26271

    Точно това искаха да постигнат от отпел като взех моята кола.. Колкото повече ги виждат по улиците, толкова повече хората питат и се интересуват.. получава се лавинообразен ефект и все някой си взима.
    Проблемът е, че извън ентусиастите като нас, хората не знаят , че има такъв автомобили не знаят какво преставлява и какво може.. Много често гледайки го отпред го мислят за някаква бензинова бегачка…
    Това е един от проблемите на GM/Opel .. липсва каквата и да била реклама.. Хората не знаят, че има автомобил, който минава 70 км от контакта и може да отиде и до Австрия ако поискат без компромиси.. и като имат едни пари, примерно ще отидат да си вземат едно БМВ за подобна сума..

    #28942

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    #28953
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    #28997

    [quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]

    Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
    И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛

    #29007

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂

    Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.

    Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
    Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
    На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…

    ..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.

    #29017
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.

    #29322

    [quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]

    Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:

    #29333
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Такава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!

    #29352
    Rumen
    Member

    40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
    A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.

    #29362
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Най-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…

    #29883

    Eto ви още малко пресни данни 🙂

    Цък 1

    Цък 2

    Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
    Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂

    #30978
    the_
    Member

    Здравей народе, аз също се интересувам в един бъдещ момент да взема Ампера, но смятали ли сте при какви условия на месечен пробег, цената на км с включена цена на притежание се изравнява с дизелите еквиваленти? До колкото разбирам най-добре е ако по-голямата част от месечния пробег е градски, тъй като ще е само на ток, както е и при мен.

    И друго – при купуването на нова или демо ампера какво ще стане с цената на продажба след 5г, при положение, че я изваждат от продажби в Европа?

    пп. Не искам да звуча заядливо, просто си задавам тези въпроси, тъй като освен голямото ми желание да карам такава кола, трябва да излязат фискалните сметки :).

    #30987
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Привет във форума и супер, че си задаваш въпроси! Не съм си играл да сравнявам Ампера с аналогичен дизелов автомобил (Пепи earendil е много по-напред с тия неща като Ампера шофьор). За сметката зависи какъв ти е дневния пробег.

    1. Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.

    2. Ако караш често на дълго, разходът е около 5.5 – 6.5/100 (след като се изчерпи токът в батерията). Тогава сметката е ясна, но тук имаш по-малко обслужване на двигателя отколкото на дизел, което във времето трябва да се сметне.

    Включването на цената за притежание вече може да се сметне само като се знае покупната цена, та в момента не мога да коментирам това.

    След 5г. нямам идея как ще са им цените – от първите (2011 г.) сега има някои на половин цена.

    Ако с някое друга разсъждение мога да съм полезен, свиркай 😆

    #31226

    Честно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.

    Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
    Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
    Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.

    Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
    Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.

    Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.

    #31245

    [quote=”mumojem” post=1505]… Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.

    [/quote]

    А да бе, дизел с 3/100 разход в града 🙂 Я ги направи поне 6/100 .. значи към 13 лв / 100 км градско разход.. 1300 лв / 10 000 км градско… Отделно не сменяш накладки и мноооооого по-рядко масло 🙂 още едни грубо 500 лв/год. Горе долу е това…. нооо кефа няма цена B)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.