- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
July 17, 2016 at 10:21 pm #35433Петър СтойчевMember
Ако се наложи ще помагаме с волта 🙂
Аз карам само на L. Да – от по-силната рекуперация следва и по-силен спирачен ефект. На практика така човек кара почти само с педала на газта.. отпускането му води до доста силно спиране (все едно караш постоянно на 3та). Ако отпуснеш по-малко педала на газта – има повече инерция. Много бързо се свиква и е много удобно .. не само по планински пътища, а и в града.
Може да караш на L когато си искаш.. не води до износване на батерия или други части.. Отделно накладки няма да се наложи да смениш никога. Моите са като чисто нови, а е на 4 години.Основно има два по-често срещани дефекта на тези коли по информация от американските форуми.
Единия е внезапно спиране на електрическия нагревател при което оставаш на парно само при работа на двигателя..
Втория е т.нар. chain saw ефект.. има една партида от волтове с дефект при асемблирането на електродвигателя, което води до преждевременно износване на лагера на електромотора. Последното се покрива от 8 годишната гаранция.
И за двата дефекта обаче мисля, че няма установена закономерност за километри или година на производство и не трябва да те притесняват, тъй като са доста редки и обикновено се проявяват в първите 20 хил км. (аз съм вече на 90 хил).Оставам на разположение 🙂
July 17, 2016 at 10:21 pm #35435Петър СтойчевMemberАко се наложи ще помагаме с волта 🙂
Аз карам само на L. Да – от по-силната рекуперация следва и по-силен спирачен ефект. На практика така човек кара почти само с педала на газта.. отпускането му води до доста силно спиране (все едно караш постоянно на 3та). Ако отпуснеш по-малко педала на газта – има повече инерция. Много бързо се свиква и е много удобно .. не само по планински пътища, а и в града.
Може да караш на L когато си искаш.. не води до износване на батерия или други части.. Отделно накладки няма да се наложи да смениш никога. Моите са като чисто нови, а е на 4 години.Основно има два по-често срещани дефекта на тези коли по информация от американските форуми.
Единия е внезапно спиране на електрическия нагревател при което оставаш на парно само при работа на двигателя..
Втория е т.нар. chain saw ефект.. има една партида от волтове с дефект при асемблирането на електродвигателя, което води до преждевременно износване на лагера на електромотора. Последното се покрива от 8 годишната гаранция.
И за двата дефекта обаче мисля, че няма установена закономерност за километри или година на производство и не трябва да те притесняват, тъй като са доста редки и обикновено се проявяват в първите 20 хил км. (аз съм вече на 90 хил).Оставам на разположение 🙂
July 30, 2016 at 2:52 pm #35472svetlyo_74MemberМомчета здравейте.
Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
Е няма.
Пускам ви отговора им.Customer Relationship Specialist: Carlo
Dear Svetoslav,
Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.
Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.
Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.
July 30, 2016 at 2:52 pm #35478svetlyo_74MemberМомчета здравейте.
Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
Е няма.
Пускам ви отговора им.Customer Relationship Specialist: Carlo
Dear Svetoslav,
Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.
Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.
Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.
July 30, 2016 at 2:52 pm #35479svetlyo_74MemberМомчета здравейте.
Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
Е няма.
Пускам ви отговора им.Customer Relationship Specialist: Carlo
Dear Svetoslav,
Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.
Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.
Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.
July 30, 2016 at 4:26 pm #35476Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
July 30, 2016 at 4:26 pm #35482Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
July 30, 2016 at 4:26 pm #35483Петър СтойчевMemberС две думи на американците не има пука какво има зад океана, както и на нашите дилъри … всеки си гледа в своята паница..
Именно това “отношение” към клиента ме отвращава от ГМ…
July 31, 2016 at 12:40 pm #35480svetlyo_74MemberGM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа
July 31, 2016 at 12:40 pm #35485svetlyo_74MemberGM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа
July 31, 2016 at 12:40 pm #35486svetlyo_74MemberGM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа
September 21, 2016 at 12:26 pm #35667svetlyo_74MemberПривет на всички.
Откакто получих отговора от GM не съм давал информация докъде съм стигнал с решението за покупка на Шеви Волт.
При положение, че от отговора на американците ясно личи , че гаранция няма то е напълно нормално да се насоча към закупуването на Опел Ампера от Европа.
Цените на екземплярите в Холандия са с до 2 хиляди евро по евтини от тези в Германия при положение, че се сравняват едни и същи коли на сходни километри.
Защо е така? Защото немците са си изградили репутация на коректни търговци и че не шмекеруват предполагам.
Колегата от Несебър да каже върху какво най вече да се концентрирам , когато реша да купя някоя Ампера.
Че съм харесал една Ампера от Холандия , която не е просто хубава а е мноого хубава..
Километрите ако са до 60 000 не би трябвало да са проблем нали
Поздрави на всичкиSeptember 21, 2016 at 12:26 pm #35672svetlyo_74MemberПривет на всички.
Откакто получих отговора от GM не съм давал информация докъде съм стигнал с решението за покупка на Шеви Волт.
При положение, че от отговора на американците ясно личи , че гаранция няма то е напълно нормално да се насоча към закупуването на Опел Ампера от Европа.
Цените на екземплярите в Холандия са с до 2 хиляди евро по евтини от тези в Германия при положение, че се сравняват едни и същи коли на сходни километри.
Защо е така? Защото немците са си изградили репутация на коректни търговци и че не шмекеруват предполагам.
Колегата от Несебър да каже върху какво най вече да се концентрирам , когато реша да купя някоя Ампера.
Че съм харесал една Ампера от Холандия , която не е просто хубава а е мноого хубава..
Километрите ако са до 60 000 не би трябвало да са проблем нали
Поздрави на всичкиSeptember 21, 2016 at 12:26 pm #35687svetlyo_74MemberПривет на всички.
Откакто получих отговора от GM не съм давал информация докъде съм стигнал с решението за покупка на Шеви Волт.
При положение, че от отговора на американците ясно личи , че гаранция няма то е напълно нормално да се насоча към закупуването на Опел Ампера от Европа.
Цените на екземплярите в Холандия са с до 2 хиляди евро по евтини от тези в Германия при положение, че се сравняват едни и същи коли на сходни километри.
Защо е така? Защото немците са си изградили репутация на коректни търговци и че не шмекеруват предполагам.
Колегата от Несебър да каже върху какво най вече да се концентрирам , когато реша да купя някоя Ампера.
Че съм харесал една Ампера от Холандия , която не е просто хубава а е мноого хубава..
Километрите ако са до 60 000 не би трябвало да са проблем нали
Поздрави на всичкиOctober 3, 2016 at 10:47 pm #35763martin@ecars.bgKeymasterМи може да не е видял Пепи, ще му пиша да даде едно мнение за покупка.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.