- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
October 8, 2016 at 8:40 pm #35852Петър СтойчевMemberOctober 8, 2016 at 8:40 pm #35835Петър СтойчевMemberOctober 9, 2016 at 12:31 am #35847martin@ecars.bgKeymaster
Ууу, красиииивоо :cheer:
October 9, 2016 at 12:31 am #35856martin@ecars.bgKeymasterУуу, красиииивоо :cheer:
October 9, 2016 at 12:31 am #35838martin@ecars.bgKeymasterУуу, красиииивоо :cheer:
October 16, 2016 at 12:56 am #35881Иван ДобревMemberКъде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.
October 16, 2016 at 12:56 am #35888Иван ДобревMemberКъде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.
October 16, 2016 at 12:56 am #35898Иван ДобревMemberКъде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.
October 16, 2016 at 1:16 am #35885Петър СтойчевMemberСамо дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.October 16, 2016 at 1:16 am #35891Петър СтойчевMemberСамо дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.October 16, 2016 at 1:16 am #35902Петър СтойчевMemberСамо дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.November 27, 2016 at 8:48 pm #36148Simeon GenovMemberЗдравейте и от мен.
Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂
November 27, 2016 at 8:48 pm #36151Simeon GenovMemberЗдравейте и от мен.
Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂
November 27, 2016 at 8:48 pm #36152Simeon GenovMemberЗдравейте и от мен.
Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂
November 27, 2016 at 9:20 pm #36150Петър СтойчевMemberЗдрасти,
честито за придобивката.
На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.
Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.
За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.
За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..
Приятно и безаварийно и
Питай каквото и когато искаш 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.