• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #35852
    #35835
    #35847
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ууу, красиииивоо :cheer:

    #35856
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ууу, красиииивоо :cheer:

    #35838
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ууу, красиииивоо :cheer:

    #35881

    Къде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.

    #35888

    Къде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.

    #35898

    Къде в България може да се обслужва или ремонтира Ампера? Едва ли всички представители на Опел могат да я обслужват? Европейската гаранция е за 8 години или 160000 км, на батерията и ел. оборудването и то при минаваме на ежегодни прегледи в Опел. Но дали в България ще я признаят, ако си купиш кола от ЕС? Или трябва да се контактува с Опел за да ги принуди.

    #35885

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

    #35891

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

    #35902

    Само дженеръс ауто са обучени и оборудвани за поддръжка на Ампера в Бг.
    Не би трябвало да правят проблеми.. Все пак всеки гаранционен ремонт ще им се плати от GM стига да е основателят.

    #36148
    Simeon Genov
    Member

    Здравейте и от мен.
    Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
    Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:

    1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
    2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
    3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
    4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?

    Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂

    #36151
    Simeon Genov
    Member

    Здравейте и от мен.
    Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
    Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:

    1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
    2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
    3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
    4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?

    Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂

    #36152
    Simeon Genov
    Member

    Здравейте и от мен.
    Преди дни станах собственик на Ампера от Холандия. Изцяло поддържана в Опел, със сервизна история, дори напълно обслужена ден преди да я пуснат за продажба. Общо взето – голям късмет.
    Предстои ми регистрация – та направо към въпросите:

    1. До къде стигнахте с казуса за kW/PS при регистрация в КАТ? В талона ми от Холандия пише 1400 см3 / 111 kW – което е доста абсурдно. Дали ще мога да ги убедя да плащам данък само на 86 к.с., колкото е реално ДВГ?
    2. Има ли облекчения в еко-таксата за хибриди?
    3. Има ли обклекчения за годишния данък/винетка/паркиране в синя/зелена зона за хибриди?
    4. Трябва ли да ходя да я “регистрирам” или прегледам в Дженеръс, за ми продължи сервизната история, при положение, че току що е минал прегледа в Опел Холандия?

    Имам още въпроси, но ще пиша когато се сетя 🙂

    #36150

    Здрасти,

    честито за придобивката.

    На талона пише така, защото опел са издали грешна типова форма за регистрация на автомобила, в разрез с изискванията на ЕС. Имам отговор на комисията по транспорта на ЕС, който гласи, че в типовата форма на всички коли с хибридно задвижване произведени след 2009 г, задължително се вписва мощността и на двата двигателя.

    Уви, от ГМ не искат да се занимават с преиздаването на типовата форма.. и сме до там. Имаме всички основания безпроблемно да осъдим ГМ, но трябват съответните юристи които да се занимаят с дело в ЕС. Аз нямам такива и нямам и физическото време да се занимая по-нататък с това. Ако се намерят други, ще предоставя цялата информация и може заедно да одрусаме малко ГМ.
    Поради горното – данъка ти е като на автомобил 150 коня, без никакви преференции и намаления, независимо, че двигателя е 84 коня и евро 5. Няма какво да се направи в КАТ, тъй като автомобила е вкаран като модел в системата им на базата на съответната типова форма. Ако вече успеем да я променим, тя трябва да се входира в кат и промените автоматично ще се отразят данните за колата и от там да се издаде нов талон.. а данъка се определя по талона..

    За дженеръс – не знам. Не би трябвало да имаш проблеми с 8 годишната гаранция дори и да не си я карал там… След 10тина дни ще ходя до София да си прехвърлям вече изплатената ампера и мога да коментирам с тях въпроса. Реално няма какво да гледат по ел. задвижването.. то е ясно, че искат да вземат някакви дребни пари за единия годишен преглед, но според мен е безсмислено.

    За наше щастие, ГМ доста са се преосигурили с конструирането на тази кола, така че не очаквам да имаме проблеми откъм ел. задвижването.

    За контраст пък, страдаме от дръпнатото надменно отношение на ГМ и откъм липсата на всякакви ъпдейти за софтуер и навигацията.. последната я има от Австрия нататък..

    Приятно и безаварийно и
    Питай каквото и когато искаш 🙂

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.