- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
November 29, 2016 at 11:57 pm #36222Илиян ЗвездоброевMemberNovember 29, 2016 at 11:57 pm #36226Илиян ЗвездоброевMemberNovember 30, 2016 at 12:12 am #36224Петър СтойчевMember
Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..November 30, 2016 at 12:12 am #36225Петър СтойчевMemberТочно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..November 30, 2016 at 12:12 am #36230Петър СтойчевMemberТочно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..November 30, 2016 at 12:24 am #36227martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]
Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.
Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.
Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.
Или на наша станция може да направим тест някак.
November 30, 2016 at 12:24 am #36229martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]
Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.
Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.
Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.
Или на наша станция може да направим тест някак.
November 30, 2016 at 12:24 am #36232martin@ecars.bgKeymaster[quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:
Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]
Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.
Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.
Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.
Или на наша станция може да направим тест някак.
November 30, 2016 at 12:26 am #36233Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)November 30, 2016 at 12:26 am #36236Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)November 30, 2016 at 12:26 am #36238Simeon GenovMemberАз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)November 30, 2016 at 12:27 am #36235martin@ecars.bgKeymasterЩракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.
November 30, 2016 at 12:27 am #36239martin@ecars.bgKeymasterЩракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.
November 30, 2016 at 12:27 am #36242martin@ecars.bgKeymasterЩракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.
November 30, 2016 at 12:58 am #36240Simeon GenovMemberhttp://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.