• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #36222

    Странна работа – На мене баш на нормален кабел тип 2 ми мяза, не че съм специалист.
    Евентуално да погледнеш ТУК и ТУК ако помогне.

    #36226

    Странна работа – На мене баш на нормален кабел тип 2 ми мяза, не че съм специалист.
    Евентуално да погледнеш ТУК и ТУК ако помогне.

    #36224

    Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
    В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..

    #36225

    Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
    В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..

    #36230

    Точно това е тип 1 (5) пина (колата) към тип 2 (7) пина (станциьта) . Изисква зарядна станция с тип 2.. Има на 2-3 места из сф. В двата сайта, които ти дадох като цъкнеш на съответните точки излиза какви типове контакти има..
    В повечето молове има само стандартни табла, където ти го трябва оригиналния кабел с шуко и електрониката.. Евентуално може с преходник от шуко към кръглите трифазни..

    #36227
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:

    https://www.opel-accessories.com/app_get/getImage?image_id=DSC_2943_SIZE4&app_name=ace_gme&width=314&height=159&cs

    Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]

    Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.

    Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.

    Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.

    Или на наша станция може да направим тест някак.

    #36229
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:

    https://www.opel-accessories.com/app_get/getImage?image_id=DSC_2943_SIZE4&app_name=ace_gme&width=314&height=159&cs

    Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]

    Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.

    Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.

    Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.

    Или на наша станция може да направим тест някак.

    #36232
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cybersimo” post=2727]Имам такъв кабел:

    https://www.opel-accessories.com/app_get/getImage?image_id=DSC_2943_SIZE4&app_name=ace_gme&width=314&height=159&cs

    Единия край влиза в автомобила. Другия край влизаше без проблем на бензиностанциите, на които намирах зарядни станции, но не се зареждаше колата и кабела не влизаше “докрай”[/quote]

    Странно, това си е точно Тип 1 към Тип 2 оригиналния кабел и трябва с него да може да се зарежда на зарядните с Тип.

    Иначе вече предлагаме кабел Тип 1 към Тип 2 за 495 лв с ДДС.

    Трябва да се види този опелския защо имаш грижи. Иди в България мол примерно и пробвай да се закачиш. Там е трифазно, но кабелът си е монофазен и трябва да си вземе само каквото му е нужно.

    Или на наша станция може да направим тест някак.

    #36233
    Simeon Genov
    Member

    Аз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
    Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)

    #36236
    Simeon Genov
    Member

    Аз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
    Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)

    #36238
    Simeon Genov
    Member

    Аз имам и този със шуко с колата. Просто ми беше интересно защо 7 пиновия кабел не ставаше в Германия.
    Важно е да уточня че моя 7 пинов (женски) го включвах във 7 пинов (мъжки), който излизаше от станцията. За това се чудех на мъжкия от станцията защо няма пинове за захващане към моя (тъй като на моя виждам дупки, мислех че отсрещния някак ще “щтракне” в моя)

    #36235
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Щракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.

    #36239
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Щракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.

    #36242
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Щракване няма при Тип 2 – просто влиза. В твоя просто има по-малко пинове, защото е монофазен.

    #36240
    Simeon Genov
    Member

    http://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2

    На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.

    И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.